2026-02-25, 13:33
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Haha hur ser den ut? Har du exempel så jag kan kolla själv?

Och innebär det att allt under tusen kukar ändå är ok?

https://medium.com/@yaycapitalism/the-1000-cock-stare-53539adaca3d

Det skrivs om den i lite olika sammanhang. Det är något man kan se på kvinna som ridit på mycket. Svårt att sätta ordet på exakt vad som definierar "stare of a thousand cocks" men när man ser den, då vet man.

Men precis som fake-oskulder kan såklart en kvinna fejka även detta.
Citera
2026-02-25, 13:55
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Så det handlar om rädsla för att kvinnan har så mycket erfarenhet att hon märker att en man är dålig i sängen. Man hade ju det på känn.

Många män skiter i huruvida dom är bra/dåliga i sängen. Dom vill bara få sitt. En kvinna är bara en madrass. Om hon njuter eller inte gör ingen skillnad. Du verkar leva i någon verklighet där alla män bryr sig jättemycket om vad kvinnan tycker.

Fokuset på "bra i sängen" flyttar också fokus från frågeställningen i trådstarten som handlar om hur en man ser på en kvinna som varit med tusen sjömän. Det verkar saknas förmåga att sätta sig in i det.

Det borde det inte vara då samma fenomen förekommer hos kvinnor. En stor grupp kvinnor skulle föredra att ha en långsiktig partner som inte legat med deras syster, mor och väninnor och föredrar då en oskuld. Det fungerar omvänt, oavsett kön.
Senast redigerad av MuhamtaCurry 2026-02-25 kl. 14:10.
Citera
2026-02-25, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Vet ej hur det är med gen z, men de flesta relationer brukade startas inom vänskapskretsar eller jobbet/studier. Man hade då en jel del tillgång till information från vad människor sa om varandra.

Men jag är inte helt överrens om att man inte kan se på en persons personlighet ifall hon/han är lösaktig eller inte. Oskuld är en annan fråga, men det är enkelt att detektera de flesta tjejer som ligger omkring en mil bort, och även när de spelar "svåra" så kan man ofta se igenom det.

Erika Kirk har hela internet nu sett igenom, men Charlie gjorde det aldrig.

Man kan dock inte lita på vad folk säger. Stina kan vara oskuld, men ändå ha ett rykte om sig att vara promiskuös. Avundsjuka tjejer och killar som har fått nobben av Stina kan ju hitta på lite sådant om henne, om de saknar moralisk kompass och vill svärta ber hennes rykte. Så lite på rykten ska man ju inte göra.

Som jag skrev: personligheten ändras inte av antalet sexpartners. Därmed kan man inte veta någon om en persons sexuella historik, genom att studera hur denna är som person.

Jag vet inte vilka de två är...
Citera
2026-02-25, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Javisst så är det med alla områden. Det finns bra och dåliga bedragare och personer som är bra eller dåliga att syna dem.

Fånigt. En kvinna som har många partners får ett rykte. Något stort problem ser jag inte. Sen vet jag inte varför du nödvändigtvis beskriver det som "naturlig sexualitet" som att det vore något ideal.

Nej. Hederskultur, oskuldskontroller, slaveri, balkonkastning är ett problem. Inte att en kvinna som ligger runt får ett rykte.

Nej. Detta är fånigt. Alla vuxna människor som agerar på ett visst sätt, män eller kvinnor, får ett rykte. Det är bara att växa upp och gilla läget. Lev som en hora och bli kallad hora. En spade är en spade. Länge leve yttrandefriheten.

Då är det våldet och avhumanisering som är problemet.

En intressant tjej som andra tjejer är avundsjuka på och som killar får nobben av. Kan också få ett "visst rykte". De avundsjuka tjejerna samt killarna som har fått nobben av henne, vill svärta ner hennes rykte. Och då är ju "slut'"- rykte alldeles ypperligt. Då kommer hon bli offentligt mobbad, utfryst, sedd som icke flickvänsmaterial etc. Och du går på sådana rykten! Sådana rykten sprids i princip bara om en tjej är ett hot mot andra tjejer eller om killar fått nobben av henne. Sådana rykten säger inget om sanningen. Trist att du gått på Sådana rykten. Du kan rentav ha missat en oskuld, i tron att hon var en "slut", det du!

Promiskuösa människor brukar inte bete sig på något visst vis. Ligg sker i lönndom. Och ger därav inga rykten.

Du menar att du inte anser mobbing och utfrysning och illasinnade rykten och psykiskt våld, vara problem?! Slutshaming är nämligen exakt allt detta: mobbing, utfrysning, illasinnade rykten och psykiskt våld. Oavsett om ryktena stämmer eller inte. Betänk detta en stund.

Ja, avhumaniseringen och det fysiska våldet är illa det med. Riktigt illa tom. Och det möjliggörs pga Slutshaming. Där finns en röd tråd. Förövarna delar in tjejer i två läger:
1. Fina ärbara tjejer, som man inte gör något mot.
2. Tjejer som man ser som sluts (oavsett om de är Promiskuösa eller inte. Kan räcka med att de någon gång sett henne hångla med en kille, full på en fest. Hon kan rentav vara oskuld) och som man därmed avhumaniserar och ser som ok att våldta, i grupp tex. Gruppvåldtäkt. Kanske hennes första sexuella erfarenhet..........

För en sakmåste du förstå: slutshaming drabbar kvinnor oavsett deras sexuella erfarenhet. Kan likväl vara en oskuld, som en kvinna som legat med endast två, som en promiskuös kvinna, som blir utsatt för slutshaming.

Motivet att få henne (och andra kvinnor) att hålla sig på mattan. Tysta henne. Svärta ner henne. Kasta på henne och andra kvinnor en psykisk burka.

Och nej. Det är inte fånigt. Det är på allvar illa. Men snart är psykiskt våld straffbart. Så snart går detta att polisanmäla.
Citera
2026-02-25, 14:51
Medlem
Citat:
https://medium.com/@yaycapitalism/the-1000-cock-stare-53539adaca3d

Det skrivs om den i lite olika sammanhang. Det är något man kan se på kvinna som ridit på mycket. Svårt att sätta ordet på exakt vad som definierar "stare of a thousand cocks" men när man ser den, då vet man.

Men precis som fake-oskulder kan såklart en kvinna fejka även detta.

Ah, ett sätt att se sexig och förförisk ut på. Givetvis kan även oskulder och tjejer med låg sexuell erfarenhet se sexiga och förföriska ut, så som de har sett fotomodeller, skådisar och popartister se ut. För att tjejer tror att killar lgillar sådan look!

Märkligt att ni tror att den där blicken har ned sexuell erfarenhet att göra! 🤣😆
Citera
2026-02-25, 15:00
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
En intressant tjej som andra tjejer är avundsjuka på och som killar får nobben av. Kan också få ett "visst rykte". De avundsjuka tjejerna samt killarna som har fått nobben av henne, vill svärta ner hennes rykte. Och då är ju "slut'"- rykte alldeles ypperligt. Då kommer hon bli offentligt mobbad, utfryst, sedd som icke flickvänsmaterial etc. Och du går på sådana rykten! Sådana rykten sprids i princip bara om en tjej är ett hot mot andra tjejer eller om killar fått nobben av henne. Sådana rykten säger inget om sanningen. Trist att du gått på Sådana rykten. Du kan rentav ha missat en oskuld, i tron att hon var en "slut", det du!

Promiskuösa människor brukar inte bete sig på något visst vis. Ligg sker i lönndom. Och ger därav inga rykten.

Du menar att du inte anser mobbing och utfrysning och illasinnade rykten och psykiskt våld, vara problem?! Slutshaming är nämligen exakt allt detta: mobbing, utfrysning, illasinnade rykten och psykiskt våld. Oavsett om ryktena stämmer eller inte. Betänk detta en stund.

Ja, avhumaniseringen och det fysiska våldet är illa det med. Riktigt illa tom. Och det möjliggörs pga Slutshaming. Där finns en röd tråd. Förövarna delar in tjejer i två läger:
1. Fina ärbara tjejer, som man inte gör något mot.
2. Tjejer som man ser som sluts (oavsett om de är Promiskuösa eller inte. Kan räcka med att de någon gång sett henne hångla med en kille, full på en fest. Hon kan rentav vara oskuld) och som man därmed avhumaniserar och ser som ok att våldta, i grupp tex. Gruppvåldtäkt. Kanske hennes första sexuella erfarenhet..........

För en sakmåste du förstå: slutshaming drabbar kvinnor oavsett deras sexuella erfarenhet. Kan likväl vara en oskuld, som en kvinna som legat med endast två, som en promiskuös kvinna, som blir utsatt för slutshaming.

Motivet att få henne (och andra kvinnor) att hålla sig på mattan. Tysta henne. Svärta ner henne. Kasta på henne och andra kvinnor en psykisk burka.

Och nej. Det är inte fånigt. Det är på allvar illa. Men snart är psykiskt våld straffbart. Så snart går detta att polisanmäla.

Du verkar röra dig i blatte-kretsar med mycket intriger och ryktesspridningar. Där kan säkert slut-shaming få konsekvenser.

Jag menar dock att om en kvinna ligger med många ser jag ingen speciell anledning att skönmåla vad det är. En spade är spade och en sköka är en sköka. Om en kvinna vill ligga runt och inte vill att folk känner till det får hon väl vara diskret. Finns ju många kvinnor som är lössläppta och som inte bryr sig om dom får ett rykte. Inom den politiska feministvänstern är det ett ideal tom. Men jag kan förstå att för kvinnor från en mellanösternkultur är det problem då denna kultur innehåller en stor mängd psykopater.
Citera
2026-02-25, 15:08
Medlem
Citat:
Du verkar röra dig i blatte-kretsar med mycket intriger och ryktesspridningar. Där kan säkert slut-shaming få konsekvenser.

Jag menar dock att om en kvinna ligger med många ser jag ingen speciell anledning att skönmåla vad det är. En spade är spade och en sköka är en sköka. Om en kvinna vill ligga runt och inte vill att folk känner till det får hon väl vara diskret. Finns ju många kvinnor som är lössläppta och som inte bryr sig om dom får ett rykte. Inom den politiska feministvänstern är det ett ideal tom. Men jag kan förstå att för kvinnor från en mellanösternkultur är det problem då denna kultur innehåller en stor mängd psykopater.

Nope. Jag är närmre 50 och rör mig inte i några ungdomskretsar överhuvudtaget. Men jag har gjort min iakttagelser som ungdom. Och det jag skriver om var inte inom blattekretsar. Slutshaming förekom bland etniskt svenska också.

En sköka tar betalt för sex.

En promiskuös levnadsglad kvinna som gillar sex, har det för sitt eget höga nöjes skull. För att hon attraheras starkt av män och för att hon gillar sex. Och hon kommer ändå vara sexuellt selektiv. Hon kommer inte ha sex med vem som helst. Flertalet män kommer hon ge nobben.

Varför är det så viktigt för dig att slutshama kvinnor?
Citera
2026-02-25, 15:10
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Ah, ett sätt att se sexig och förförisk ut på. Givetvis kan även oskulder och tjejer med låg sexuell erfarenhet se sexiga och förföriska ut, så som de har sett fotomodeller, skådisar och popartister se ut. För att tjejer tror att killar lgillar sådan look!

Märkligt att ni tror att den där blicken har ned sexuell erfarenhet att göra! 🤣😆

Det är en rolig förenkling såklart.

Du utgår ifrån caset där det hela tiden är en kvinna som försöker dölja det. Samhället är fullt av sk "vänster-slynor" som inte döljer det öht utan tom stoltserar med hur många dom legat med öppet. Det är liksom inte svårt att upptäcka.

Även någon som försöker dölja det kan få problem på sikt. Det kräver att denna persons alla vänner och bekanta spelar med mm och aldrig berättar om tidigare events. Sedan finns det en massa sätt en kvinna som haft många betér sig på också som avslöjar. Påminner om en gammal prostituerad som ridit tusentals. Grov i munnen och ganska okänslig generellt. Dom har ett kännetecknande sätt att vara på.

Det är inte svårt att känna igen en kvinna som är 3-siffrig.
Citera
2026-02-25, 15:13
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Nope. Jag är närmre 50 och rör mig inte i några ungdomskretsar överhuvudtaget. Men jag har gjort min iakttagelser som ungdom. Och det jag skriver om var inte inom blattekretsar. Slutshaming förekom bland etniskt svenska också.

En sköka tar betalt för sex.

En promiskuös levnadsglad kvinna som gillar sex, har det för sitt eget höga nöjes skull. För att hon attraheras starkt av män och för att hon gillar sex. Och hon kommer ändå vara sexuellt selektiv. Hon kommer inte ha sex med vem som helst. Flertalet män kommer hon ge nobben.

Varför är det så viktigt för dig att slutshama kvinnor?

Det är det inte. Dock har jag rätt till vilka preferenser jag vill och jag kommer inte "vakta orden" speciellt för någon. En spade är en spade och en sköka är en sköka. No more, no less.
Citera
2026-02-25, 15:16
Medlem
Citat:
Det är en rolig förenkling såklart.

Du utgår ifrån caset där det hela tiden är en kvinna som försöker dölja det. Samhället är fullt av sk "vänster-slynor" som inte döljer det öht utan tom stoltserar med hur många dom legat med öppet. Det är liksom inte svårt att upptäcka.

Även någon som försöker dölja det kan få problem på sikt. Det kräver att denna persons alla vänner och bekanta spelar med mm och aldrig berättar om tidigare events. Sedan finns det en massa sätt en kvinna som haft många betér sig på också som avslöjar. Påminner om en gammal prostituerad som ridit tusentals. Grov i munnen och ganska okänslig generellt. Dom har ett kännetecknande sätt att vara på.

Det är inte svårt att känna igen en kvinna som är 3-siffrig.

Och du utgår hela tiden från att vad någon säger, är sanningen. Men det som stämmer är snarare: den som tjänar på att verka oskuldsfull, kommer spela det spelet. Den som tjänar på att verka promiskuös, kommer låtsas vara det. Du vet ändå aldrig Vad som är rätt och riktigt.

Folk har sex i lönndom. Vänner och bekanta kan aldrig veta, bara gissa ich ana. De kan inte heller lita på vad kompisen/den bekanta säger.

Veta någons bodycount går liksom inte! Du får aldrig reda på det. Den enda som vet är personen själv.
Citera
2026-02-25, 15:22
Medlem
Citat:
Det är det inte. Dock har jag rätt till vilka preferenser jag vill och jag kommer inte "vakta orden" speciellt för någon. En spade är en spade och en sköka är en sköka. No more, no less.

Ja, du har rätt till dina preferenser. Absolut!

Men du har inte rätt att mobba folk och utsätta dem för psykiskt våld. Snart är det rentav olagligt. Så: passa din tunga! Och låt bli med slutshaming.

En sköka är som sagt var någon som tar betalt för sex. En prostituerad/eskort.

Promiskuösa kvinnor tar inte betalt för sex, utan de har sex för att de är starkt attraherade av männen de har det med och älskar sex. Förmodligen hade du också velat vara promiskuös och fått ha sex med olika kvinnor som du är starkt attraherad av!? Ska vi då nedvärdera dig och kalla dig skällsord och se dig som någon att kasta på tippen? Tänk till lite.
Citera
2026-02-25, 15:22
Medlem
MuhamtaCurrys avatar
Citat:
Och du utgår hela tiden från att vad någon säger, är sanningen. Men det som stämmer är snarare: den som tjänar på att verka oskuldsfull, kommer spela det spelet. Den som tjänar på att verka promiskuös, kommer låtsas vara det. Du vet ändå aldrig Vad som är rätt och riktigt.

Folk har sex i lönndom. Vänner och bekanta kan aldrig veta, bara gissa ich ana. De kan inte heller lita på vad kompisen/den bekanta säger.

Veta någons bodycount går liksom inte! Du får aldrig reda på det. Den enda som vet är personen själv.

Det är enkelt att se skillnaden om man är en någorlunda god människokännare. Att någon hårt fejkar hör hemma i mellanösternkulturer där det finns starka incitament. Ovanligt att någon orkar göra det i andra sammanhang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in