2026-02-24, 23:20
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Haakon måste agera nu och skilja sig från Mette Marit. Nu när kungen är sjuk. Tänk om han avlider idag eller imorgon. Då är Mette Marit plötsligt drottning av Norge. Katastrof!!!

Citat:
Ursprungligen postat av CottageQueen
Slog mig också under kvällen, shit om han dör nu!

Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Ja, fattas bara att kung Harald lämnar in nu. Snart 90 år och vårdas för infektion och uttorkning på sjukhus i Spanien.

Hur ska de fixa att arrangera en statsbegravning mitt i allt det här? Kommer Alexandras shaman uttala några trollformler över kistan?

Ja, jag tänker det också. KATASTROF om Harald lämnar in nu, och Mette-Marit står där som Drottning i morgon!
Citera
2026-02-25, 00:24
Medlem
Slettsnokens avatar
VILKEN KATASTROF?? Norge skulle kvittet seg med det avleggse monarkiet for lenge siden!
Citera
2026-02-25, 07:18
Medlem
Vet inte om stadgarna säger att 'Jonny Bode priset' endast kan delas ut till svenskar? Annars är Mette-Marit en stark kandidat nästa år.
Citera
2026-02-25, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Ja, fattas bara att kung Harald lämnar in nu. Snart 90 år och vårdas för infektion och uttorkning på sjukhus i Spanien.

Hur ska de fixa att arrangera en statsbegravning mitt i allt det här? Kommer Alexandras shaman uttala några trollformler över kistan?

Alexandras?!? Märta-Louise heter ändå den tossiga prinsessan som är gift med *eger-shamanen.
Citera
2026-02-25, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, jag tänker det också. KATASTROF om Harald lämnar in nu, och Mette-Marit står där som Drottning i morgon!

Kronprinsen verkar ju vara en jäkla shuck så han kommer nog inte på tanken själv att ta ut skillsmässa.
Ledsen norge - ni kommer att få dras med "drottning med alternativ livsstil" och "kung Haakun utan ryggrad".
Stackars drottning Sonja. Kung Harald har verkligen otur när han är på resa.
Citera
2026-02-25, 08:19
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Kronprinsen verkar ju vara en jäkla shuck så han kommer nog inte på tanken själv att ta ut skillsmässa.
Ledsen norge - ni kommer att få dras med "drottning med alternativ livsstil" och "kung Haakun utan ryggrad".
Stackars drottning Sonja. Kung Harald har verkligen otur när han är på resa.

Otur vet jag inte - han är nog bara för gammal för att resa. Kroppen klarar inte de påfrestningar som en utlandsresa alltid innebär, nu längre.
Citera
2026-02-25, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Otur vet jag inte - han är nog bara för gammal för att resa. Kroppen klarar inte de påfrestningar som en utlandsresa alltid innebär, nu längre.
Så är det nog. Han verkar ändå extremt pigg på att resa!

Förra året blev han väl sjuk i Asien och nu har han varit både på OS i Italien och på Kanarieöarna direkt efter. Men varför inte. Han har inte mycket liv kvar!

Fast inte så kul att dö utomlands?
Citera
2026-02-25, 11:02
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Så är det nog. Han verkar ändå extremt pigg på att resa!

Förra året blev han väl sjuk i Asien och nu har han varit både på OS i Italien och på Kanarieöarna direkt efter. Men varför inte. Han har inte mycket liv kvar!

Fast inte så kul att dö utomlands?

Han kanske bara vill vara så långt borta från Mette-Marit, Marius och schamanen som möjligt...
Citera
2026-02-25, 12:14
Medlem
geir44s avatar
Kung Halal. Aka "Norge är pojkar som gillar pojkar och flickor som gillar flickor" 😂

Varför åker han utomlands överhuvudtaget? Han gillar lyx och dyr whiskey, men nu är det dags att stanna hemma. Knug Durex får ta över..
Citera
2026-02-25, 12:53
Medlem
heliotrops avatar
Jag tror att JE var som en sekt. Typ "här sysslar vi med saker som bara vi med extremt mycket pengar kan göra. Vågar du?". Och det kan kännas otroligt lockande. Man får inget ut längre av golfrundorna, huset på Martinique, yachten längre. Så kommer JE med en inbjudan. Att gå över gränsen totalt. Detta föll även MM för.
(Obs utmålar de inte som offer!)
Hon är totalt ulemplig som drottning, totalt!
Citera
2026-02-25, 16:09
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Alexandras?!? Märta-Louise heter ändå den tossiga prinsessan som är gift med *eger-shamanen.

Ja såklart. My bad.
Citera
2026-02-25, 16:19
Medlem
Honeytraps avatar
Mette var knarkkuriren till Håkon (För Epstien?). Hon var samtidigt sambo med Norges största knark KUNG (Marius pappa).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in