2026-02-24, 06:40
Medlem
De hade kul så länge det varade, med Epstein. När de var unga och påsättningsbara.
Som vanligt så låtsas kvinnor vara fin flicka och helt oskyldiga.
Festen är över, som Peter Glenmark sjöng.
Citera
2026-02-24, 13:33
Medlem
ziracorns avatar
Årets citat:

"Marius går in i duschen och jag står där med hans mamma och Haakon Magnus och jag bryter ihop och säger: ”nu måste ni hjälpa honom, ser ni inte att han behöver hjälp?” och de svarade att ”detta är inte ditt ansvar”, och jag sa: ”men gör något då, få honom till rehab, det kommer inte att gå bra”, berättar hon.

"Och så hade jag liksom kontakt med dem efteråt och de skulle skicka honom på rehab och göra de sakerna, och så plötsligt var det så att: ”åh… den här rehaben är väldigt fin, men just den här månaden och nästa månad är det lite äldre personer där och det blir inte så roligt för Marius Borg Høiby att vara där."

Källa Expressen.

Mitt fetade.

Talar den här Nora sanning så är ju både Mette Marit och kronprinsen totalt körda.
Citera
2026-02-24, 13:38
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Årets citat:

"Marius går in i duschen och jag står där med hans mamma och Haakon Magnus och jag bryter ihop och säger: ”nu måste ni hjälpa honom, ser ni inte att han behöver hjälp?” och de svarade att ”detta är inte ditt ansvar”, och jag sa: ”men gör något då, få honom till rehab, det kommer inte att gå bra”, berättar hon.

"Och så hade jag liksom kontakt med dem efteråt och de skulle skicka honom på rehab och göra de sakerna, och så plötsligt var det så att: ”åh… den här rehaben är väldigt fin, men just den här månaden och nästa månad är det lite äldre personer där och det blir inte så roligt för Marius Borg Høiby att vara där."

Källa Expressen.

Mitt fetade.

Talar den här Nora sanning så är ju både Mette Marit och kronprinsen totalt körda.

De är kanske mer inblandade än vad vi tror. För var det inte så att många av övergreppen filmades. Vilka kan tankas ha tittat på materialet mer än bonus-prinsen? Var det inte Mette och Haakon??
Citera
2026-02-24, 13:46
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Årets citat:

Källa Expressen.

Mitt fetade.

Ett litet klargörande :

Videre snakket de om muligheten for å sende Høiby på et rehabiliteringssenter.

Mette-Marit skal ha svart at det bare var gamle mennesker der, og at det «ikke ville ha blitt noe gøy for Marius».

– Men Marius er jo ikke der for å ha det gøy, han er der for å få hjelp, sier Haukland.

https://www.nettavisen.no/nyheter/folg-rettssaken-mot-marius-borg-hoiby-her/s/5-95-2899245
Citera
2026-02-24, 14:23
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Ett litet klargörande :

Mette-Marit skal ha svart at det bare var gamle mennesker der, og at det «ikke ville ha blitt noe gøy for Marius».

– Men Marius er jo ikke der for å ha det gøy, han er der for å få hjelp, sier Haukland.

https://www.nettavisen.no/nyheter/folg-rettssaken-mot-marius-borg-hoiby-her/s/5-95-2899245

Oavsett, Mette-Marit verkar ju helt "bonkers"!

Men OK, den här Nora har jag aldrig hört talas om. Ska tydligen va en "influencer" - VAD FAN NU DET BETYDER OCH HAR FÖR INNEBÖRD?????????

Försvarsadvokaten pressar Nora hårt nu.
Citera
2026-02-24, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Vad är det för fel på de europeiska kungahusen egentligen? skriver Aftonbladet.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/wrOWbd/vi-ar-i-ett-paradigmskifte-hoven-maste-anpassa-sig

Det är ju allmänt känt att det är mycket inavel och perversiteter bland det fina folket.

I Sverige har vi det fina och rejäla kronprinsessparet. Tack och lov för kvinnlig tronföljd i detta fall.
Citera
2026-02-24, 20:19
Avstängd
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Ett litet klargörande :

Mette-Marit måste vara mer begåvningshandikappad än vad jag har trott. Hennes son behövde ju VÅRD - det var akut om han inte skulle ställa till något mer, som inte gick att dölja längre (vilket ju är vad som har skett nu) - och hon bara tänkte på att han måste få ha "skoj"!!!
Citera
2026-02-24, 20:22
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
De hade kul så länge det varade, med Epstein. När de var unga och påsättningsbara.
Som vanligt så låtsas kvinnor vara fin flicka och helt oskyldiga.
Festen är över, som Peter Glenmark sjöng.

Ja, det var säkert i en del fall ett ömsesidigt utnyttjande
Citera
2026-02-24, 22:32
Medlem
Haakon måste agera nu och skilja sig från Mette Marit. Nu när kungen är sjuk. Tänk om han avlider idag eller imorgon. Då är Mette Marit plötsligt drottning av Norge. Katastrof!!!
Citera
2026-02-24, 22:52
Medlem
CottageQueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Haakon måste agera nu och skilja sig från Mette Marit. Nu när kungen är sjuk. Tänk om han avlider idag eller imorgon. Då är Mette Marit plötsligt drottning av Norge. Katastrof!!!

Slog mig också under kvällen, shit om han dör nu!
Citera
2026-02-24, 22:53
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry

Ja, fattas bara att kung Harald lämnar in nu. Snart 90 år och vårdas för infektion och uttorkning på sjukhus i Spanien.

Hur ska de fixa att arrangera en statsbegravning mitt i allt det här? Kommer Alexandras shaman uttala några trollformler över kistan?
Citera
2026-02-24, 23:14
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Mette-Marit måste vara mer begåvningshandikappad än vad jag har trott. Hennes son behövde ju VÅRD - det var akut om han inte skulle ställa till något mer, som inte gick att dölja längre (vilket ju är vad som har skett nu) - och hon bara tänkte på att han måste få ha "skoj"!!!

Misstänker att det har mer med själva skammen att göra, att det hela skulle läcka ut om då Marius hamnade på vård (hans knarkande och fritidsaktiviteter var inte öppet kända då).

Jaja, det var väl synd att Epstein var död då när detta skedde, för annars kunde ju hon ha frågat honom om råd...(som med nakenbilderna)..

Hon, hon och hon..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in