2026-02-24, 22:14
Medlem
Stackars lilla frun, som tappat mycket förtroende för flera samhällsinstanser, efter allt hon har gått igenom. Dumma, dumma polisen, åklagarn osv som inte lät dem fortsätta din kriminella bana.
Citera
2026-02-24, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Eftersom du framför samma önskan som Julia har ..
Nej, det är inte lilla frun som diskuteras - det är era sårade känslor för att Chrippa valt Linnea och Linnea valt Chrippa .. Avundsjuka eller svartsjuka från er sida är vad som hela tiden ältas i tråden.

Tyckte du att du var fyndig när du snodde en replik rakt från Rask .. som dessutom också kom i direkt anslutning till när han blottat hur avundsjuk han är på paret.

Nej, det var inte jag som fökusförflyttade.
Du försöker nu göra det ännu mer genom att diskutera just fokusförflyttande istället för frågan jag ställde.

Chrippa har absolut under korta perioder varit ondsint mot Linnea -- och det har de rett ut tillsammans.
Nej, han var inte stark etta om att säga det .. och han har inte framfört det imbecilla påståendet i tråden att man kan se på henne att hon har en påstådd diagnos.
Min fråga gällde påståendena i tråden och riktades till den idioten som tror att borderline syns på en människa.

Julia har inte den önskan, nej. Projicerar du din egna önskan på henne?
Är varken svartsjuk eller avundsjuk. Vad finns det att vara det på? Ett pat som är 12 i sinnet. Njae, klarar mig bra utan det faktiskt.
Följer inte Rask, så vet inte vad du pratar om.

Nä, det vore svårt för Christofer att skriva det här. Han har väl max penna och papper.
Citera
2026-02-24, 22:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Slår mig hur ”dead on” Anjo var under den här tiden. Spela in samtalet, ge inget till Cluee, lita inte på morsan, intervjua vännerna så de inte kan flippfloppa senare, Linnea är psykopat lita inte på något. Exakt så cynisk de behövde honom vara, medan Joakim var den som hela tiden trodde gott om människor, blåögd och alltid villig ge en andra chans. Litade helt ohämmat på andras löften. Sjukt intressant läsa den såhär 2 år senare när man vet hur det gått.

Jocke är ju ond enligt vissa
Citera
2026-02-24, 22:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Psykopatäckelförövarens psykopatkärringmorsa är så otroligt jävla äcklig, illamåendet som sköljde över mig när jag såg fanskapet pösa ut i soffan i lögnserien Hatet på SVT och skorra fram att "jag har endast gett liv till en flicka som blev kär i en youtuber" har nu blandats upp med rent förakt! Hur fan kan man beskylla Anjo för vad psykopatäckelförövaren gjort!?!
Den 18/1-2024 skorras det sönder om att den defekta avkomman ÄR exakt så totalt jävla värdelös som vi alla redan visste och att småsyskonen får lida pga av den!!! Det grötas också om att dessa (mer normala?) småsyskon blir retade för att de antas vara med i Kingdom Center-sekten! DEN 18/1-2024!!! INGEN hade pratat om sekten öht vid den tidpunkten. Nästan så man kan tro att psykopatkärringhäxan låtit sina korvfingrar flotta fram ryktet själv (måste fan gå tillbaka i tråden och kolla exakt vad som skrevs här vid tidpunkten!). Att skylla ifrån sig på andra verkar vara den äckliga delen av familjen Lundströms MO (stackars farsan, småbrorsorna och yngsta lillasystern som måste stå ut med de tre äckelpsykopaterna).

Är jag förvånad? Nej, såklart inte, för det är exakt så dessa psykopatäckel jobbar 24/7!
Sanningen är deras största fiende och enda gången de får ens en förnimmelse till känsla öht är i form av frustration över kontrollförlusten som den innebär! Och i linje med det så ska det såklart freakas loss så att omgivningen (som ju HAR känslor) tvingas utstå det sedvanliga lidandet...
Tacka fan för att sanningssägare som Anjo finns, han har haft rätt om precis ALLT i Chrippafallet. Utöver bevisen han presenterar så läser han psykopatäckelförövaren som en öppen bok -rakt av och totalt träffsäkert från dag ett!
Riktigt jävla tillfredsställande att se hela sanningen svart på vitt i detalj, en timme i taget...

Kan bara hoppas på att Chrippa blir avprogrammerad under inlåsningen för sin lilla dotters skull. Det är verkligen så otroligt synd om henne som drabbats av dessa psykopatäckel! Hon är helt försvarslös och oskyldig och förtjänar inte denna mardröm!!!

Klockren sammanfattning. Familjen är störd. Luftslottet är förstört.
Citera
2026-02-24, 22:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Julia har inte den önskan, nej. Projicerar du din egna önskan på henne?
Är varken svartsjuk eller avundsjuk. Vad finns det att vara det på? Ett pat som är 12 i sinnet. Njae, klarar mig bra utan det faktiskt.
Följer inte Rask, så vet inte vad du pratar om.

Nä, det vore svårt för Christofer att skriva det här. Han har väl max penna och papper.
Jo Julia har den önskan, precis som hon hela tiden vill ha tillbaka Chrippa och därför gör allt för att förstöra för Chrippa och Linnea.
Hon är dessutom så genuint ond så hon kommer neka lilla C rätten att träffa sitt syskon.
Svartsjuka och egoism blir inte tydligare än så.

Att du är avundsjuk lyser starkt igenom i dina ständiga lögner och försök att göra ner Linnea - trots att din påståenden är helt substanslösa. Dina känslor styr och det lyser igenom.

Klart du inte följer honom .. du bara "råkade" citera honom ordagrant.
Citera
2026-02-24, 22:30
Medlem
Taebbans avatar
Citat:
Nej, det har hon högst troligen inte. Och det kan inte du och dina 90% foliehattar rösta fram, det fungerar inte så.

Du umgås inte med Linnea så du vet inget om hennes beteende. Det ni känner fram i era navelludd har liksom ingenting med verkligheten att göra.
Umgås du med Linnea då?
Hur kan du utesluta (Eller som du skriver "högst troligen inte") att hon inte har Borderline?
Citera
2026-02-24, 22:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban
Umgås du med Linnea då?
Hur kan du utesluta (Eller som du skriver "högst troligen inte") att hon inte har Borderline?
Jag behöver inte "utesluta" någonting, hon har ingen sådan diagnos - det är inte så att man måste utesluta allt när det gäller diagnoser - det är tvärtom så att man måste kunna fastställa dem innan man kan hävda att någon har en diagnos.
Och man kan inte "se på" någon om denne har borderline eller andra diagnoser gällande personlighetsstörningar.
Citera
2026-02-24, 22:37
Medlem
Vad tror tråden utfallet blir för vår hjälte Chrippa i hovrätten? Blir påföljden längre eller kortare?

Det kryllar ju av arbetslösa brokies som hatar Chrippa i tråden men vill vädja till dessa att åtminstone försöka vara objektiva när ni svarar.

Mitt stalltips är att påföljden korrigeras något- neråt.
Citera
2026-02-24, 22:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Vad tror tråden utfallet blir för vår hjälte Chrippa i hovrätten? Blir påföljden längre eller kortare?

Det kryllar ju av arbetslösa brokies som hatar Chrippa i tråden men vill vädja till dessa att åtminstone försöka vara objektiva när ni svarar.

Mitt stalltips är att påföljden korrigeras något- neråt.
Mitt svar blir att det är svårt att sia om .. men det blir inte väsentligt högre om det går åt det hållet och därför har han lite att förlora och mycket han kan vinna på överklagan.
Han får max det åklagaren begärde i TR och han har möjlighet att få straffet sänkt. Mest troligt är att Hovrätten fastställer eller sänker.
Citera
2026-02-24, 22:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Slår mig hur ”dead on” Anjo var under den här tiden. Spela in samtalet, ge inget till Cluee, lita inte på morsan, intervjua vännerna så de inte kan flippfloppa senare, Linnea är psykopat lita inte på något. Exakt så cynisk de behövde honom vara, medan Joakim var den som hela tiden trodde gott om människor, blåögd och alltid villig ge en andra chans. Litade helt ohämmat på andras löften. Sjukt intressant läsa den såhär 2 år senare när man vet hur det gått.
Helt galet att någon har någon annan syn på det. Men det är väl där hatet bland arbetslösa fas 13 (som Dvärgen skulle sagt) skiljer sig från oss normala. Synd att fyllot är tillbaka så man måste scrolla igenom x antal nonsens igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Stackars lilla frun, som tappat mycket förtroende för flera samhällsinstanser, efter allt hon har gått igenom. Dumma, dumma polisen, åklagarn osv som inte lät dem fortsätta din kriminella bana.
Visst är det förjävligt.
Citera
2026-02-24, 23:01
Medlem
Efter att ha sett del18 av chatten så är det helt makalöst att vissa här säger att L har en fin personlighet.Mycket som är helt makalöst och jag hoppas alla får sina straff på ett eller annat sätt, Jocke och Anjo borde få upprättelse i gammelmedia.Nu finns ju alla bevis..klart som korvspad.Linnea....sjas!!
Citera
2026-02-24, 23:18
Medlem
Citat:
Jo Julia har den önskan, precis som hon hela tiden vill ha tillbaka Chrippa och därför gör allt för att förstöra för Chrippa och Linnea.
Hon är dessutom så genuint ond så hon kommer neka lilla C rätten att träffa sitt syskon.
Svartsjuka och egoism blir inte tydligare än så.

Att du är avundsjuk lyser starkt igenom i dina ständiga lögner och försök att göra ner Linnea - trots att din påståenden är helt substanslösa. Dina känslor styr och det lyser igenom.

Klart du inte följer honom .. du bara "råkade" citera honom ordagrant.

Är det något som lyser igenom, så är det ditt hat mot Julia. Du är så patetisk, så hälften hade räckt.
Visa en lögn, som jag har skrivit.
Jag följer honom inte, men trevligt att du gör det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in