2026-02-24, 20:08
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
LindHa bekräftar att Linnea har hela tiden ställt till det för sin egen familj, samt killar och skola.
Toppentjej!

Fint av Linnea att hon ville att chatten skulle släppas i sin helhet så hon inte kan gnälla att detta kommer ut
Citera
2026-02-24, 20:18
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Nej men hallå fru Fokusförflyttning och Queen of ältande.
Det var inte jag som fokusförflyttade - utan de som börjar yra om Jacke

Citat:
Om man tittar på någons live och på hur personen beter sig, tycker att personen beter sig som en med borderline, så kan man nog säga att man kan se att personen har borderline.
Utan att du behöver älta, vrida och vända på allt i 723 inlägg.
Nej, det du inte.
Du kan säga att tycker det verkar så, men du kan inte säga att personen har eller att du kan se att personen har ...

Jag kan tycka att du verkar hjärnskadad, det är skilt ifrån att jag kan se att du är det eller att jag kan säga att du HAR en hjärnskada.

Så ska du komma med så dumma argument så blir det givetvis fortsatt ältande.
Sanningen är att detta är ett påstående om Linnea kreerat av ondsinta människor och inget annat. Ni har inget som helst belägg för att det skulle finnas en sådan diagnos, ni kan inte "se" det på henne och inte heller på hennes beteende. Att inte göra som ni tycker innebär inte borderline eller någon annan diagnos.

Citat:
Vad tycker du om det Jacke skrivit i chatten förresten, du som har så mycket klokt att tillföra? Om Linneas pappa och om henne, när Jocke är på väg till Göteborg för att sätta Linnea i en taxi för 5000 kr hem till Malmö och ta med sig Chrippa hem, när de landar från Barcelona, (för kontext, Linneas pappa har hånfullt smsat Jocke: Hej Jocki, nu ger jag mig in i matchen):

Jakob: Säg till gubbkuken att hans borderlinefitta till dotter tar hem vår bror nu.
Jag svär. Jag sänker hela familjen om en sak till händer.
Vad vill du att jag ska säga?
Jacke gick ur spår och har varit helt öppen med det, bett om ursäkt och de har gått vidare. Vad ska jag säga om det?

Att hennes pappa är förbannad är väl inte så konstigt? Eller tycker du det?
Det lilla du tar upp säger däremot att när Jocke låtsades att det fanns någon välvilja mellan honom och föräldrarna och han betalade taxiresan så ljög han tydligen (big surprise)

Citat:
Sen hade de det mysigt på bröllopet tillsammans.
Familjen som inte ville ha nåt drama. Mycket intressant som kommit fram i chatten från deras oskyldiga sida, och då är vi bara på den 18 januari 2024....
Att ha trevligt på bröllopet är att inte hålla på med drama.
Varför drar du ens in bröllopet.

Hur beter du dig egentligen om du är bjuden på bröllop?
Och om du i ett skede är oense med någon - kan du då aldrig komma över det och umgås igen?
Hur fungerar det i så fall i din familj ... är ni väldigt få kvar eller slemmar alla bara runt och är falska mot varandra för inte väcka osämja?

Att två syskon kan bli brinnande osams och sedan sams och stötta varandra är inget konstigt alls.
Att Jocke aldrig kan uppnå det ligger hos honom och inte hos bröderna - och har inget att göra med vad som är naturlig/normal och inte.
Jocke har nog bränt sina skepp .. Jacke och Chrippa kommer nog segla tillsammans, bli osams och sams fler gånger - eftersom de har den dynamiken och närheten.
Citera
2026-02-24, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Fint av Linnea att hon ville att chatten skulle släppas i sin helhet så hon inte kan gnälla att detta kommer ut

Ibland får man vara försiktig med vad man önskar, det här blev ju inte så bra för Hinken med familj. Hade lite på känn att Hinkens beteende startade tidigare än när hon träffade Kräft, och det bekräftade ju modern i den helt vanliga familjen.
Citera
2026-02-24, 20:32
Medlem
Lova33s avatar
Psykopatäckelförövarens psykopatkärringmorsa är så otroligt jävla äcklig, illamåendet som sköljde över mig när jag såg fanskapet pösa ut i soffan i lögnserien Hatet på SVT och skorra fram att "jag har endast gett liv till en flicka som blev kär i en youtuber" har nu blandats upp med rent förakt! Hur fan kan man beskylla Anjo för vad psykopatäckelförövaren gjort!?!
Den 18/1-2024 skorras det sönder om att den defekta avkomman ÄR exakt så totalt jävla värdelös som vi alla redan visste och att småsyskonen får lida pga av den!!! Det grötas också om att dessa (mer normala?) småsyskon blir retade för att de antas vara med i Kingdom Center-sekten! DEN 18/1-2024!!! INGEN hade pratat om sekten öht vid den tidpunkten. Nästan så man kan tro att psykopatkärringhäxan låtit sina korvfingrar flotta fram ryktet själv (måste fan gå tillbaka i tråden och kolla exakt vad som skrevs här vid tidpunkten!). Att skylla ifrån sig på andra verkar vara den äckliga delen av familjen Lundströms MO (stackars farsan, småbrorsorna och yngsta lillasystern som måste stå ut med de tre äckelpsykopaterna).

Är jag förvånad? Nej, såklart inte, för det är exakt så dessa psykopatäckel jobbar 24/7!
Sanningen är deras största fiende och enda gången de får ens en förnimmelse till känsla öht är i form av frustration över kontrollförlusten som den innebär! Och i linje med det så ska det såklart freakas loss så att omgivningen (som ju HAR känslor) tvingas utstå det sedvanliga lidandet...
Tacka fan för att sanningssägare som Anjo finns, han har haft rätt om precis ALLT i Chrippafallet. Utöver bevisen han presenterar så läser han psykopatäckelförövaren som en öppen bok -rakt av och totalt träffsäkert från dag ett!
Riktigt jävla tillfredsställande att se hela sanningen svart på vitt i detalj, en timme i taget...

Kan bara hoppas på att Chrippa blir avprogrammerad under inlåsningen för sin lilla dotters skull. Det är verkligen så otroligt synd om henne som drabbats av dessa psykopatäckel! Hon är helt försvarslös och oskyldig och förtjänar inte denna mardröm!!!
Citera
2026-02-24, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Psykopatäckelförövarens psykopatkärringmorsa är så otroligt jävla äcklig, illamåendet som sköljde över mig när jag såg fanskapet pösa ut i soffan i lögnserien Hatet på SVT och skorra fram att "jag har endast gett liv till en flicka som blev kär i en youtuber" har nu blandats upp med rent förakt! Hur fan kan man beskylla Anjo för vad psykopatäckelförövaren gjort!?!
Den 18/1-2024 skorras det sönder om att den defekta avkomman ÄR exakt så totalt jävla värdelös som vi alla redan visste och att småsyskonen får lida pga av den!!! Det grötas också om att dessa (mer normala?) småsyskon blir retade för att de antas vara med i Kingdom Center-sekten! DEN 18/1-2024!!! INGEN hade pratat om sekten öht vid den tidpunkten. Nästan så man kan tro att psykopatkärringhäxan låtit sina korvfingrar flotta fram ryktet själv (måste fan gå tillbaka i tråden och kolla exakt vad som skrevs här vid tidpunkten!). Att skylla ifrån sig på andra verkar vara den äckliga delen av familjen Lundströms MO (stackars farsan, småbrorsorna och yngsta lillasystern som måste stå ut med de tre äckelpsykopaterna).

Är jag förvånad? Nej, såklart inte, för det är exakt så dessa psykopatäckel jobbar 24/7!
Sanningen är deras största fiende och enda gången de får ens en förnimmelse till känsla öht är i form av frustration över kontrollförlusten som den innebär! Och i linje med det så ska det såklart freakas loss så att omgivningen (som ju HAR känslor) tvingas utstå det sedvanliga lidandet...
Tacka fan för att sanningssägare som Anjo finns, han har haft rätt om precis ALLT i Chrippafallet. Utöver bevisen han presenterar så läser han psykopatäckelförövaren som en öppen bok -rakt av och totalt träffsäkert från dag ett!
Riktigt jävla tillfredsställande att se hela sanningen svart på vitt i detalj, en timme i taget...

Kan bara hoppas på att Chrippa blir avprogrammerad under inlåsningen för sin lilla dotters skull. Det är verkligen så otroligt synd om henne som drabbats av dessa psykopatäckel! Hon är helt försvarslös och oskyldig och förtjänar inte denna mardröm!!!

Mycket bra sammanfattat!
Citera
2026-02-24, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Reagerade också på det, aldrig hört nån säga att man "ska på möte med barnmorskan"

Citat:
Ursprungligen postat av -Aftonbladet
Gud hur länge ska han hålla på, ända till påsk eller?

Linnea ville ju att Chatten skulle komma ut, så varför gnälla när Hela chatten väl komma fram!!
Jacke sa flera gånger att han skulle släppa den, när han väl gjorde det så satt han och scrollade frenetiskt så ingen skulle se vad han själv skrivit.
Så sluta gnälla nu.
Citera
2026-02-24, 20:58
Avstängd
Citat:

Underbart, och vissa här fortsätter att stötta dessa psykopater. Patetiskt.
Citera
2026-02-24, 21:42
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Linnea ville ju att Chatten skulle komma ut, så varför gnälla när Hela chatten väl komma fram!!
Jacke sa flera gånger att han skulle släppa den, när han väl gjorde det så satt han och scrollade frenetiskt så ingen skulle se vad han själv skrivit.
Så sluta gnälla nu.

Tror inte hon räknade med att även hon skulle bli ”chockad på en ny nivå” 😂
Citera
2026-02-24, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Är det Julias förhoppningar du framför nu?
De gifte sig för att de älskar varandra. Att Linnea är kvinnan i hans liv har han uttryckt många gånger ... och att hon blivit gravid är ett resultat av deras kärlek.

Klart det känns surt för både dig och Julia (och somliga andra), men det är bara för att suga i er.

Varför skulle jag göra det? Det är lilla frun som diskuteras!
Det vet du inte mer om, än någon annan.

Förövrigt tycker jag att det är kanon om de håller ihop, så inga andra drabbas av dem som partner.
Citera
2026-02-24, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det var inte jag som fokusförflyttade - utan de som börjar yra om Jacke

Så ska du komma med så dumma argument så blir det givetvis fortsatt ältande.
Sanningen är att detta är ett påstående om Linnea kreerat av ondsinta människor och inget annat.

Jo, du är den som fokusförflyttar mest i den här tråden. Senast i din kommentar till mig.

Ja, jo.. Christofer kanske kan ses som ondsint. Han var väl stark etta med att säga att hon har det.
Citera
2026-02-24, 22:06
Medlem
vemsfels avatar
Citat:

Slår mig hur ”dead on” Anjo var under den här tiden. Spela in samtalet, ge inget till Cluee, lita inte på morsan, intervjua vännerna så de inte kan flippfloppa senare, Linnea är psykopat lita inte på något. Exakt så cynisk de behövde honom vara, medan Joakim var den som hela tiden trodde gott om människor, blåögd och alltid villig ge en andra chans. Litade helt ohämmat på andras löften. Sjukt intressant läsa den såhär 2 år senare när man vet hur det gått.
Citera
2026-02-24, 22:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Varför skulle jag göra det? Det är lilla frun som diskuteras!
Det vet du inte mer om, än någon annan.

Förövrigt tycker jag att det är kanon om de håller ihop, så inga andra drabbas av dem som partner.
Eftersom du framför samma önskan som Julia har ..
Nej, det är inte lilla frun som diskuteras - det är era sårade känslor för att Chrippa valt Linnea och Linnea valt Chrippa .. Avundsjuka eller svartsjuka från er sida är vad som hela tiden ältas i tråden.

Tyckte du att du var fyndig när du snodde en replik rakt från Rask .. som dessutom också kom i direkt anslutning till när han blottat hur avundsjuk han är på paret.

Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Jo, du är den som fokusförflyttar mest i den här tråden. Senast i din kommentar till mig.

Ja, jo.. Christofer kanske kan ses som ondsint. Han var väl stark etta med att säga att hon har det.
Nej, det var inte jag som fökusförflyttade.
Du försöker nu göra det ännu mer genom att diskutera just fokusförflyttande istället för frågan jag ställde.

Chrippa har absolut under korta perioder varit ondsint mot Linnea -- och det har de rett ut tillsammans.
Nej, han var inte stark etta om att säga det .. och han har inte framfört det imbecilla påståendet i tråden att man kan se på henne att hon har en påstådd diagnos.
Min fråga gällde påståendena i tråden och riktades till den idioten som tror att borderline syns på en människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in