Citat:
Ursprungligen postat av
Mino44
Då har du köpt thcnm på Moonvape några gånger antar jag, engångsvape eller?
Jag har bara testat thcnm på MV och den är suverän i början för mig då jag bara behöver cirka ett eller två bloss. Men redan dagen efter ger den sämre effekt och ruset blir svagare för varje dag.
Trodde först det handlade om tolerans men testade att köpa en ny efter att under dagen använt det sista från en tidigare (som då bara gav ett väldigt svagt rus om ens det) och då räckte det med två bloss för att bli tvärstekt precis som vanligt? Har du möjligtvis märkt av något liknande?
Köpt där tre ggr nu men kanske någon annan butik har bättre vapes om det är det som det handlar om?
Helt ok vape men egen favorit är Himood o Kushy vapes, bra tryck o funkar jämt, tyvärr thcnm nästan alltid slut. Rätt säker på kroppens tolerans. Dessutom är moon lite svagare än de två första som ligger uppåt 40-50 procent styrka.
Märket o styrkan gör sitt. Köpte en sist i Sthlm på direkten, thcnm 50%, ehh ja, det var helt annan liga. Så som med allt röka, leta o finns din favorit.
Snackade med polare som är insatt i produkten o tillverkning, troligtvis för små brännare i vape så oljan gluggar o tappar viss bränning, då får du inte heller samma styrka när vape använts. Det göttiga uteblir i stor del.
Inte en aning om detta stämmer med möjligheten till förklaring.