2025-11-26, 17:12
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julux
Vad är bästa att köpa thcnm eller thca
Första alla dagar i veckan, dock svårare o få tag i. Ofta slut i de 3 affärer jag handlar, väldigt populär o lite oomtalad underdog,

Kushy, swizzle o moonvape.
Citera
2025-11-28, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julux
Vad är bästa att köpa thcnm eller thca
Thcnm är mer åt spicehållet, kanske extremt farligt, vi vet inte då det inte är beprövat.

Thca är beprövat och använt i tusentals år.
Senast redigerad av R0b0t 2025-11-28 kl. 21:34.
Citera
2025-11-28, 22:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av R0b0t
Thcnm är mer åt spicehållet, kanske extremt farligt, vi vet inte då det inte är beprövat.

Thca är beprövat och använt i tusentals år.
Precis, det är en ganska stor osäkerhet när det gäller thcnm då det saknas forskning. Vi vet inte vilka de eventuella långsiktiga effekterna är av att använda detta. På grund av detta valde jag att sluta helt med det nyligen.

Sen när det gäller thca bör man nog även där vara lite försiktig. Det har ju visat sig att t.ex. tcha vapes ibland innehållit något helt annat än thca.
Citera
2025-12-01, 23:53
Medlem
Mino44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Första alla dagar i veckan, dock svårare o få tag i. Ofta slut i de 3 affärer jag handlar, väldigt populär o lite oomtalad underdog,

Kushy, swizzle o moonvape.

Då har du köpt thcnm på Moonvape några gånger antar jag, engångsvape eller?
Jag har bara testat thcnm på MV och den är suverän i början för mig då jag bara behöver cirka ett eller två bloss. Men redan dagen efter ger den sämre effekt och ruset blir svagare för varje dag.

Trodde först det handlade om tolerans men testade att köpa en ny efter att under dagen använt det sista från en tidigare (som då bara gav ett väldigt svagt rus om ens det) och då räckte det med två bloss för att bli tvärstekt precis som vanligt? Har du möjligtvis märkt av något liknande?

Köpt där tre ggr nu men kanske någon annan butik har bättre vapes om det är det som det handlar om?
Citera
2025-12-02, 06:36
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mino44
Då har du köpt thcnm på Moonvape några gånger antar jag, engångsvape eller?
Jag har bara testat thcnm på MV och den är suverän i början för mig då jag bara behöver cirka ett eller två bloss. Men redan dagen efter ger den sämre effekt och ruset blir svagare för varje dag.

Trodde först det handlade om tolerans men testade att köpa en ny efter att under dagen använt det sista från en tidigare (som då bara gav ett väldigt svagt rus om ens det) och då räckte det med två bloss för att bli tvärstekt precis som vanligt? Har du möjligtvis märkt av något liknande?

Köpt där tre ggr nu men kanske någon annan butik har bättre vapes om det är det som det handlar om?
Helt ok vape men egen favorit är Himood o Kushy vapes, bra tryck o funkar jämt, tyvärr thcnm nästan alltid slut. Rätt säker på kroppens tolerans. Dessutom är moon lite svagare än de två första som ligger uppåt 40-50 procent styrka.

Märket o styrkan gör sitt. Köpte en sist i Sthlm på direkten, thcnm 50%, ehh ja, det var helt annan liga. Så som med allt röka, leta o finns din favorit.

Snackade med polare som är insatt i produkten o tillverkning, troligtvis för små brännare i vape så oljan gluggar o tappar viss bränning, då får du inte heller samma styrka när vape använts. Det göttiga uteblir i stor del.

Inte en aning om detta stämmer med möjligheten till förklaring.
Senast redigerad av Bluebeast72 2025-12-02 kl. 06:55.
Citera
2025-12-03, 01:28
Medlem
Mino44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Helt ok vape men egen favorit är Himood o Kushy vapes, bra tryck o funkar jämt, tyvärr thcnm nästan alltid slut. Rätt säker på kroppens tolerans. Dessutom är moon lite svagare än de två första som ligger uppåt 40-50 procent styrka.

Märket o styrkan gör sitt. Köpte en sist i Sthlm på direkten, thcnm 50%, ehh ja, det var helt annan liga. Så som med allt röka, leta o finns din favorit.

Snackade med polare som är insatt i produkten o tillverkning, troligtvis för små brännare i vape så oljan gluggar o tappar viss bränning, då får du inte heller samma styrka när vape använts. Det göttiga uteblir i stor del.

Inte en aning om detta stämmer med möjligheten till förklaring.

Ja, det är troligen någonting via vapen som påverkar. Har beställt en från Uforia nu istället för den vet jag funkar fint. Kanske får prova thcnm via Himood lr Kushy nästa gång, tack för tipset.
Citera
2025-12-03, 03:07
Medlem
Kan inte hitta några thcnm produker alls på varken Uforia, Himood eller Kushy...
Citera
2025-12-07, 18:49
Medlem
Bluebeast72s avatar
Dom är slut hos nästan alla leverantörer inför julen, beställde själv swizzles sista 6st thcnm vapes o så jäkla lycklig jag har dom inför helgerna , det var inte lättlöst- alla verkar ha scanna av hela marknaden , totalt slut ju.

Edit, finns ett par som har i bla populär i storstaden online, leta.
Senast redigerad av Bluebeast72 2025-12-07 kl. 18:54.
Citera
2025-12-07, 19:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av L3L
Kan inte hitta några thcnm produker alls på varken Uforia, Himood eller Kushy...
Verkar finnas i lager hos Hazey.

https://www.hazey.se/produkt/vape-hhcpm-vape-thcnm-highlife-1ml/
Citera
2026-01-05, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifestealer
Låter lovande, nu hoppas vi på att det inte syns på piss också.

Hur gick det, gjorde du något test på denna eller menade du bara generellt?
Citera
2026-02-12, 20:46
Medlem
Visar thcnm positivt på up ?
Citera
2026-02-24, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentDement
Visar thcnm positivt på up ?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera