2026-02-24, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no-more-scam
Jag förklarade dig att när man ser nåt som hänger ...

Men det syns ju inget som hänger...

Det enda som syns är människor, hår, verktyg och vattendroppar som befinner sig i tyngdlöst tillstånd. Resten är ju bara inbillning i din hjärna.
Citera
2026-02-24, 14:26
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Min världsbild "krossades" (till det bättre) många år tillbaka då jeg insåg hur en massa lögner styrde (störde) världen genom lång tid. Avslöjande av nine-eleven händelsen ledde till avslöjande av många false flag psyops. Med internet kom möjligheten att lyssna på t ex alla dom som massmedia döljat/mörkat i decennier, som ingenjörer, fysiker, forskare och massa andra experter.
Massmedia har ju bara repeterad psyop-skit efter manus, och det har varit mycket upplysande att se allt dom inte har visat, och fortfarande arbetar för att blockera för befolkningen.

Flera här inne värkar arbeta precis i det systemet (MSM) som döljer logiskt tänkande och nästan bara släpper igenom manus-skit till befolkningen. Därför beter ni er som ni är programmerade för att kritisera logiskt tänkande, oliktänkande, visselblåsare, o.a. och ni använder hela tiden begräpp som foliehattar, konspirationsteoretiker och andra "hatt-ord", så dom som är lite för smarta och inte vill bedras mera, skal framstå som dumma.

Olika bedrägerier har utförds för otaliga miljarder kronor och dollar i många decennier, så som "månlandningen" och som jag förklarad många gånger - bedrägeriet fungerade på hela världen, mycket väl, tills internet ändrade folks vanor, som möjligheten att ställa egna frågor och använda hjärnan på bättre sätt än att bara mottaga skit och lögner från statskanalernas sensurvärktyg.

Nu körde du den salladen av MSM, psyop, lögner, bedrägerier och programmerade för femtielfte gången. Men faktiska bevis klarar du inte att visa. Aldrig någonsin. Hur står det till? Törs du inte?
Citera
2026-02-24, 14:33
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Nej, har inte vägrat. Jag har postat länkar, som denna...
https://rumble.com/v6sao0n-busted-wires-and-harnesses-are-used-on-the-iss-defrauding-the-world.html
...men du kan ikke förvänta dokumentarsfilmer (gjorda av ISS), typ "så här fuskade vi tyngdlösa scenerna...". Du måste studera scener som avslöjar deras fuskande, om det är vajerscener, idiothårs-scener, eller annat löjligt som egentligen inte hör hemma i vetenskapsprogram.
Fusk-NASA och Fusk-ISS behöver all hjälp dom kan få för att inte avslöjas, men det har inte fungerad, så dom gör alla möjliga tokiga saker. När massorna vaknar upp får bedrägerna panik och fortsätter göra dumma saker, uppenbart.
Presskonferansen "bizarra" 2012 för rover-fuskandet står fram som "högkvalitets pinsam skit" dom gjort. Dom som såg denna och fortfarande gillar NASA bevisar sin låga intelligens - fårflocken.

Men din tok. Ser du inte skillnad på klippen från ISS och de där folk hänger i vajrar? Ledtråd: vajrar.
Citera
2026-02-24, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin

Det enda som syns är människor, hår, verktyg och vattendroppar som befinner sig i tyngdlöst tillstånd. Resten är ju bara inbillning i din hjärna.

Citat:

https://rumble.com/v6sao0n-busted-wires-and-harnesses-are-used-on-the-iss-defrauding-the-world.html

Har tittat igenom flera gånger och inte sett några vajrar.

Vad jag däremot ser är människor som rör sig på ett vis som absolut inte är förenligt med att de är upphängda i vajrar.
Citera
2026-02-24, 14:43
Medlem
Citat:
Min världsbild "krossades" (till det bättre) många år tillbaka då jeg insåg hur en massa lögner styrde (störde) världen genom lång tid. Avslöjande av nine-eleven händelsen ledde till avslöjande av många false flag psyops. Med internet kom möjligheten att lyssna på t ex alla dom som massmedia döljat/mörkat i decennier, som ingenjörer, fysiker, forskare och massa andra experter.
Massmedia har ju bara repeterad psyop-skit efter manus, och det har varit mycket upplysande att se allt dom inte har visat, och fortfarande arbetar för att blockera för befolkningen.

Flera här inne värkar arbeta precis i det systemet (MSM) som döljer logiskt tänkande och nästan bara släpper igenom manus-skit till befolkningen. Därför beter ni er som ni är programmerade för att kritisera logiskt tänkande, oliktänkande, visselblåsare, o.a. och ni använder hela tiden begräpp som foliehattar, konspirationsteoretiker och andra "hatt-ord", så dom som är lite för smarta och inte vill bedras mera, skal framstå som dumma.

Olika bedrägerier har utförds för otaliga miljarder kronor och dollar i många decennier, så som "månlandningen" och som jag förklarad många gånger - bedrägeriet fungerade på hela världen, mycket väl, tills internet ändrade folks vanor, som möjligheten att ställa egna frågor och använda hjärnan på bättre sätt än att bara mottaga skit och lögner från statskanalernas sensurvärktyg.
Att åberopa ”logiskt tänkande” i det sällskapet är onekligen djärvt. Det är knappast den egenskap som traditionellt förknippas med plattjordsteoretiker eller månladdningsförnekare, där fantasi regelmässigt prioriteras framför konsekvens, evidens och verifierbar verklighet.

Att samma aktörer gärna beskriver sig som ”oliktänkande” är i sak korrekt. Avvikelsen ligger dock mindre i självständigt analytiskt tänkande och mer i förhållandet till etablerade beviskrav och logisk konsistens—en distinktion som är värd att upprätthålla.
Citera
2026-02-24, 15:10
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Du förstår väl när nåt ser ut som det hänger i nåt,.att det måste vara nåt snöre eller vajer.

Nä, jag förstår inte…

…hur astronauter som gör kullerbyttor i ISS, svävande mikrofoner och svävande vattenbubblor skulle kunna vara hängande i ”nåt snöre eller vajer”… som man - för övrigt - inte kan se.

För övrigt litar jag mer på 400´000 NASA-anställda än en foliehattad plattjordare på Flashback…

Seså - skaka fram en bild/video nu där man KAN SE SNÖREN ELLER VAJRAR!!
Citera
2026-02-24, 15:26
Medlem
Citat:
Du förstår väl när nåt ser ut som det hänger i nåt,.att det måste vara nåt snöre eller vajer.

I det här klippet ser vi vattenbubblor sväva omkring men jag ser absolut inga vajrar som håller vattnet uppe eller formar det till bubblor.
https://www.youtube.com/shorts/miMF622uY5w

Varför tror du vattnet formas till bubblor och svävar omkring? Några slags osynliga nanovajrar?
Citera
2026-02-24, 15:36
Medlem
Citat:
Granskningen hittar felaktigheter, men ni nekar alltid.
NASA och ISS släpper inte granskare in på insidan vet jag.
Man måste ju granska på det skit dom publiserar. Presis som massmedia och makten. Vi och dom.....insidan och utsidan....

Nej granskningar i peer reviewed hittar inga fel av det slag du vill se. Kan du peka på något sådant
Granskare finns inom det vetenskapliga gebit som artiklarna berör dom kan finnas överallt och behöver inte finnas inom NASA som mest är administrativ organisation. Utan ISS skulle det inte finnas några artiklar därifrån att granska.
Och efter granskningen blir artiklarna allmänt tillgängliga i vetenskapliga tidskrifter
Citera
2026-02-24, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.KlockRingare
Man ser alltså inga trådar?
Hur ska andra då veta var du tycker dig ha sett att någon hänger i ett snöre?
Ingen annan vet vad din hjärna anser vara mystiskt. Hjälp till lite nu.

Jag länkar när jeg hittar tilbaka till rätt video.
Kanske du hjälper till. T ex titta igenom 5 videor pr vecka. Låter inte det som en kul ide?
Volontärarbete, for humanity, against scam eller nåt 🙂
Come on man.
Citera
2026-02-24, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin

Människor som hänger.
Vet ju att du vill förneka, som du förnekar håret som alla kan se är vajande bollen-frisyr. Som du förnekar "Bizarra NASA Rover 2012 presskonferensen" som är rent idiot-teater, scenen full av skådespelare och salen full av teaterpublik som är med på idiotiet. Som du förnekar på andra forum, geoengineering. Det perfekta exempel på "gov shill".
Citera
2026-02-24, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jfri
Nej granskningar i peer reviewed hittar inga fel av det slag du vill se. Kan du peka på något sådant
Granskare finns inom det vetenskapliga gebit som artiklarna berör dom kan finnas överallt och behöver inte finnas inom NASA som mest är administrativ organisation. Utan ISS skulle det inte finnas några artiklar därifrån att granska.
Och efter granskningen blir artiklarna allmänt tillgängliga i vetenskapliga tidskrifter

Går ju inte peer review granska nåt utan komma på insidan.
Dom släpper inte in nån som vill granska på riktigt. Som massmedia sensurtaktik.
Citera
2026-02-24, 19:23
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Jag länkar när jeg hittar tilbaka till rätt video.
Kanske du hjälper till. T ex titta igenom 5 videor pr vecka. Låter inte det som en kul ide?
Volontärarbete, for humanity, against scam eller nåt 🙂
Come on man.

Slingra dig inte!

Det är DU som babblar om snören och vajrar. Således är det DU som har bevisbördan.

Upp till bevis nu! Fram med foton/videor där man kan se dina snören och vajrar…

(…försök inte lämpa över bevisbördan på andra…)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in