Citat:
Ursprungligen postat av
UniktAnvNamn
Precis, du påstår det initialt utan att länka till en källa eller redovisa varifrån du fått informationen!
Det blir tydligare och enklare ifall du länkar eller hänvisar till en källa!
Hur som, hoppas fanskapet blir ihjälslagen inne på kåken och vi besparar skattebetalarna 2-3 års onödig förvaring!
Jag har redan klargjort att jag har som princip att
inte dela domar på Flashback. Dels p.g.a risk för förtal eller GDPR-överträdelser, men också för att jag får tag på domarna genom jobbet. Du kan penetrera hela Flashback på mina inlägg, du kommer inte hitta en enda dom som jag själv postat. Du är fri att själv begära ut domen, eller be/hoppas att någon annan här gör det. Att jag inte skulle ha redovisat källa är ju felaktigt. Jag har ju redovisat målnumren B 6543-24, Svea Hovrätt samt B 3832-24, Södertälje Tingsrätt - och resten kan du/ni ju själva lösa genom att begära ut domarna.
P.S Att slå ihjäl vederbörande i fängelset kommer ju bara att bli dyrare. Du kan ju själv tänka dig kostnaderna för häktning, ny förundersökning, rättegångskostnader, efterföljande skadestånd (som tilltalad troligen inte kommer kunna betala på egen hand) samt troligen ett livstidsstraff där den dömde kommer kosta ungefär 4300:-/dag i ca 20 år framöver. Vet du vad? Det är nog dags att du börjar fundera en extra gång innan du trycker på "send" för dina korkade inlägg avlöser varandra nu...