2026-02-07, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanmilk
På denna länken är DOMEN i målet - Testa igen ni som försökt. Hade missat att dela till alla

https://drive.google.com/file/d/1GLBR_mXJHCNmvmXTlw-9vzk-PtynvoXM/view?usp=drive_link

Personerna det rör skröt om allt möjligt. Den äldre om hur han kunde ligga med vem som helst och att hans fru inte hade en aning om det. En vacker dag så kom han hem till sin lägenhet i Biskopsgården och då var den tom. Frun som skötte allt med ekonomi osv hade tagit barnen och alla saker och stuckit. Han kunde inte ens betala räkningarna själv. Hon hade skött allt och han fick börja sköta sitt liv. Mycket skryt om hur han hade haft ihop det med massa kvinnor. Men han är vältränad så det förvänar mig inte men han fick ett straff av frun där.

Den andre yngre visade upp ljudklipp hur han driver med folk på blocket. Ringer på annonser och spelar en invandrare som låter som han precis sett svenska när han själv pratar väldigt bra svenska. Han skrev alltid svar om han fick en p bot tex med hjälp av AI på "advokat" svenska och överklagade den. Han är rätt skarp när det kommer till vissa saker. Och har på senare tid sedan han träffade den äldre även hängt mycket tillsammas så han har gått ner i vikt och fått muskler då han tränat på gym men den äldre. Han är inget psykfall. Att han kommer ihåg hur långa låtarna är och vilka dörrar man gick in och ut i osv är bara ett spel för att spela så han slipper fängelse. Han är inte sjuk. Båda har haft bra jobb.
Du verkar känna till dem väl. Att vara 40+ och skryta om att man är otrogen verkar ju vara tecken på att man inte är normalbegåvad. Men samma skrot båda. Hoppas fru och barn fått det bättre. Den yngre fick 5 år och 6 månader nu i veckan.
Citera
2026-02-08, 11:11
Medlem
Allt för lindriga straff. Kan ju ändå hoppas de båda får samma val på anstalten. Upptryckta i ett hörn få välja om de vill ha sex med en person i taget eller två personer på samma gång.
Med tanke på vad som hittades i bilen så va detta inte första gången och kommer säkert upprepas när de kommer ut igen. Sjuka individer
Citera
2026-02-23, 12:56
Medlem
Citat:
Den äldre tror jag är från Jordanien. Han levde med en svens kvinna. Vet inte om dom var gifta men han hade iaf medborgarskap.

Den yngre tror jag är palestinier. Vet inte när eller hur han kom till sverige men han har familj i Värnamo, syster och mor. Morsan stod ju på bilen och på kortet han betalar med. Dom har säkert varit här tillräckligt länge för att kvalificera sig.

Läser man så står det ungefär att den yngre hade glidmedel och kondomer på flera ställen i bilen. Det får mig att tro att man gjort det här flertalet gånger. Men det har jag inget belägg för.
Den yngre har ursprung från Libanon men född i Sverige. Han fick 5 år och 6 månader. Den äldre palestinier från jordanien fick 5 år
Citera
2026-02-23, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lind1881
Du verkar känna till dem väl. Att vara 40+ och skryta om att man är otrogen verkar ju vara tecken på att man inte är normalbegåvad. Men samma skrot båda. Hoppas fru och barn fått det bättre. Den yngre fick 5 år och 6 månader nu i veckan.

Jo jag känner till dom ganska bra, jobbade med dom i flera år. Speciellt den äldre. Han skröt även om att han hade så bra kontakt med ordningsvakter och Polis. Lite småkul ändå. Begår man ett sådant brott och tror att man inte kan/ska åka fast då är man inte normalbegåvad. Speciellt inte om man förväntar sig att få betalt via Swish för körningen.
Citera
2026-02-24, 00:12
Medlem
Citat:
Jo jag känner till dom ganska bra, jobbade med dom i flera år. Speciellt den äldre. Han skröt även om att han hade så bra kontakt med ordningsvakter och Polis. Lite småkul ändå. Begår man ett sådant brott och tror att man inte kan/ska åka fast då är man inte normalbegåvad. Speciellt inte om man förväntar sig att få betalt via Swish för körningen.
Såg i en artikel den yngre sagt sig jobba på transdev. Hoppas ju verkligen de båda avskedas oavsett arbete. Äldre verkar ha skrutit om mycket då men nu har han väl ändå rätt att han har mycket kontakt med polisen 😂 . Man kan ju inte annat än säga pantade är dom verkligen.
Citera
2026-02-25, 21:59
Medlem
Citat:
Såg i en artikel den yngre sagt sig jobba på transdev. Hoppas ju verkligen de båda avskedas oavsett arbete. Äldre verkar ha skrutit om mycket då men nu har han väl ändå rätt att han har mycket kontakt med polisen 😂 . Man kan ju inte annat än säga pantade är dom verkligen.

Nej det är inte dom skarpaste knivarna i lådan direkt. Dom vill gärna göra sken av det. Men vem är så korkad att man våldtar någon man bett betala svarttaxi med swish? Undrar mest hur ofta dom gjort det här. Intressant är att den yngre sagt när vi jobbade att svenska tjejer är så tråkiga och borde vara mer som brittiska tjejer och släppa till mer... ja något i den stilen. Flytta då sa jag på den.

Ja det stämmer med jobbet. Och ja dom kommer vara frånvarande från jobbet i minst tre år så dom lär väl få sparken
Citera
2026-02-25, 22:00
Medlem
Undrar fortfarande om någon här vet hur man kan få ut förundersökningen då den är sekretessbelagd? Vill läsa vad dessa individer har sagt i förhör osv.
Citera
2026-02-26, 18:22
Medlem
Citat:
Undrar fortfarande om någon här vet hur man kan få ut förundersökningen då den är sekretessbelagd? Vill läsa vad dessa individer har sagt i förhör osv.
Har fupen men kan inte dela den här så om du har nån mail så kan jag skicka
Citera
2026-02-26, 18:27
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Har fupen men kan inte dela den här så om du har nån mail så kan jag skicka
finns det inte sidor du kan dela den på så man kan ladda ner den?
Citera
2026-02-26, 20:21
Medlem
För en gångs skull känns det som en rimlig dom blatteäckel asså
Citera
2026-02-27, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
finns det inte sidor du kan dela den på så man kan ladda ner den?
Vet tyvärr inte hur jag gör de. Fupen är 863 sidor så rätt stor
Citera
2026-02-27, 09:49
Medlem
Citat:
Vet tyvärr inte hur jag gör de. Fupen är 863 sidor så rätt stor

Ah det var synd, hade gärna läst FUPen även om domen talar sitt tydliga språk de är skyldiga så det skriker om det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in