2026-01-22, 17:28
Medlem
pickalulus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det är sant, hade det varit en svensk svarttaxi så hade hon bara kidnappats, låsts in i en dungeon och varit en sexslav resten av livet istället.

Kan du ge ett exempel på när det har hänt?
Citera
2026-01-22, 17:32
Medlem
Hon blev ju åtminstone hemkörd efteråt.

Och kom ihåg: Massinvandringen leder till vinst på sikt.

Nu gäller det att sitta still ibåten.
Citera
2026-01-22, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det är sant, hade det varit en svensk svarttaxi så hade hon bara kidnappats, låsts in i en dungeon och varit en sexslav resten av livet istället.

Nej det hade inte ens funnits någon svarttaxi utan babbarna. Hade det vart svenskar som erbjöd att köra hem henne hade hon kommit hem tryggt utan problem.
Citera
2026-01-22, 19:56
Medlem
Om man läser vad dessa två hållit på med fattar man inte att de ens var ute i det fria när det här hände. Den ena borde haft långt straff för upprepade misshandel och dödshot av frun framför barnen. Den andra är helt jäkla galen och borde låsas in på dårhus. Bägge kommer att fylla på sitt brottsCV direkt de kommer ut igen.
Citera
2026-01-22, 20:33
Medlem
Steff83s avatar
I detta fallet för hon tyvärr skylla sig själv. Dessutom stöttar brottsligheten.

Jag menar..hur jävla svårt kan det vara att hitta en riktig taxi i dessa tider med alla appar? Det kryllar av taxi längs hela avenyn fredags och lördagsnätter.
Citera
2026-01-22, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
https://nordfront.se/mohammad-och-walid-valdtog-smabarnsmamman

Ocensurerad artikel.

"det blir en förtjänst för samhället lite längre fram" - eller hur Löfven?

Förhoppningsvis lärde sig kvinnan att i framtiden INTE hoppa in i en taxi med två araber sent på kvällen på samma sätt som att man inte öppnar buren till lejonen och hoppar in.
Citera
2026-01-22, 21:57
Avstängd
Blessed81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Om man läser vad dessa två hållit på med fattar man inte att de ens var ute i det fria när det här hände. Den ena borde haft långt straff för upprepade misshandel och dödshot av frun framför barnen. Den andra är helt jäkla galen och borde låsas in på dårhus. Bägge kommer att fylla på sitt brottsCV direkt de kommer ut igen.
den stora frågan är väl ändå hur kunde de få medborgarskap? Vad ska vi med de här två dårarna till?
Citera
2026-01-22, 22:42
Medlem
Mena-män verkar se det som sin rätt att våldta människor. Vad de än jobbar med så ska det våldtas.
Citera
2026-01-23, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanmilk
Målnummer är B 11471-25.
Det rör två st som jag känner till rätt bra. Så är också intresserad av FUP. Var på tingsrätten och den är tydligen sekretessbelagd. Fanns ingen maskad version. Men om någon som har möjlighet kan få ut den så är jag villig att betala vad det kostar.

Jag har domen men vet inte hur man lägger upp den.

Har du möjlighet att kopiera och klistra in texten från domen, eller i alla fall skriva ut namnen och bakgrund/ursprung för de personer som dömts?
Citera
2026-01-25, 20:07
Medlem
På denna länken är DOMEN i målet - Testa igen ni som försökt. Hade missat att dela till alla

https://drive.google.com/file/d/1GLBR_mXJHCNmvmXTlw-9vzk-PtynvoXM/view?usp=drive_link

Personerna det rör skröt om allt möjligt. Den äldre om hur han kunde ligga med vem som helst och att hans fru inte hade en aning om det. En vacker dag så kom han hem till sin lägenhet i Biskopsgården och då var den tom. Frun som skötte allt med ekonomi osv hade tagit barnen och alla saker och stuckit. Han kunde inte ens betala räkningarna själv. Hon hade skött allt och han fick börja sköta sitt liv. Mycket skryt om hur han hade haft ihop det med massa kvinnor. Men han är vältränad så det förvänar mig inte men han fick ett straff av frun där.

Den andre yngre visade upp ljudklipp hur han driver med folk på blocket. Ringer på annonser och spelar en invandrare som låter som han precis sett svenska när han själv pratar väldigt bra svenska. Han skrev alltid svar om han fick en p bot tex med hjälp av AI på "advokat" svenska och överklagade den. Han är rätt skarp när det kommer till vissa saker. Och har på senare tid sedan han träffade den äldre även hängt mycket tillsammas så han har gått ner i vikt och fått muskler då han tränat på gym men den äldre. Han är inget psykfall. Att han kommer ihåg hur långa låtarna är och vilka dörrar man gick in och ut i osv är bara ett spel för att spela så han slipper fängelse. Han är inte sjuk. Båda har haft bra jobb.
Senast redigerad av Mellanmilk 2026-01-25 kl. 20:29.
Citera
2026-01-25, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
den stora frågan är väl ändå hur kunde de få medborgarskap? Vad ska vi med de här två dårarna till?

Den äldre tror jag är från Jordanien. Han levde med en svens kvinna. Vet inte om dom var gifta men han hade iaf medborgarskap.

Den yngre tror jag är palestinier. Vet inte när eller hur han kom till sverige men han har familj i Värnamo, syster och mor. Morsan stod ju på bilen och på kortet han betalar med. Dom har säkert varit här tillräckligt länge för att kvalificera sig.

Läser man så står det ungefär att den yngre hade glidmedel och kondomer på flera ställen i bilen. Det får mig att tro att man gjort det här flertalet gånger. Men det har jag inget belägg för.
Citera
2026-01-25, 21:25
Medlem
Här står om dem gärningsmännen. Det finns även bild på dem.

https://nordfront.se/mohammad-och-walid-valdtog-smabarnsmamman
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in