2026-02-23, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Mycket festligt när Stephanie behandlade Vanessa som oandningsbar luft när hon sökte
mucka gräl

Vanessa har ju haft på sig offerkoftan hela tiden

Tragisk människa
Senast redigerad av NWOBHM74 2026-02-23 kl. 19:57.
Citera
2026-02-23, 19:58
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NWOBHM74
Vanessa har ju haft på sig offerkoftan hela tiden

Jävla Mupp

Men Stephanie ljög ju om att hon inte sagt att Angelica lever på övertid, vilket hon hade. Fegt att inte våga ta konflikten med transan.
Citera
2026-02-23, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Men Stephanie ljög ju om att hon inte sagt att Angelica lever på övertid, vilket hon hade. Fegt att inte våga ta konflikten med transan.

Hon vill väl inte för hon grinar ju när hon får mothugg som det var med mäklaren

Hon lipade i hela programmet

Ut med henne

Vanessa verkar rätt konflikträdd då hon bara skriker när det blir diskussion
Citera
2026-02-23, 20:04
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NWOBHM74
Hon vill väl inte för hon grinar ju när hon får mothugg som det var med mäklaren

Hon lipade i hela programmet

Ut med henne

Vanessa verkar rätt konflikträdd då hon bara skriker när det blir diskussion

Det med mäklaren var överdrivet såklart, men nu har hon rätt.
Citera
2026-02-23, 20:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Vad menar Stephanie med att Jörgen är en Bögöppnare?
Att hon inte vågar bjuda in honom till storbondesängen, rädd att hon inte stå emot den nostalgiska frestelsen av Taurus i avslöjande trekå från Kladdiatorerna? rädd för hypergamin i att Taurus "moggar" hennes nuvarande sambo som förmodligen har nått mindre smickrande tränings-tv program
på ZTV på sitt CV, ska försöka komma på nått roligt exempel
Senast redigerad av Crapmagic 2026-02-23 kl. 20:07.
Citera
2026-02-23, 20:31
Medlem
Den lesbiska killen Vanessa måste åka ut ur Farmen snart.
Inkvoterad av TV4.

Jag tycker för övrigt att det är dags för Kändis-Farmen.
Citera
2026-02-23, 20:36
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8077
Hon är en narcisst utan dess like!

Jag känner helt igen den "tyska mentaliteten"! Är själv halvtyska. Min farmor pekade med hela handen, var överdrivet tydlig och sträng. Men med kärlek! Jag pekar med hela handen, är tydlig och mina barn tycker att jag är sträng... Speciellt min 14 åring.... hon tycker att det är orättvist att hon har tider att följa, att hon inte får vara ute hur länge som helst och att vi styr surftiden och att det är ett givande och tagande, de har förmåner, men de skall också förtjänas! .... Nåväl, jag är väldigt lik min farmor och mer eller mindre alla på den sidan, pekar med hela handen och är dominanta! Men vi är långt ifrån S... Hon har noll sociala skills, är extremt egenkär, kan allt bäst, ser ner på andra människor! Vidrig! Hon och jag hade antagligen inte kommit överens..... eller så hade hon kanske lyssnat något på mig.... När fy fan, hon är vidrig!

En äkta nazisist då med den tyska bakgrunden.
Citera
2026-02-23, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Stephane gick ut hårt i början. Men hon blev ödmjukare längre fram i programmet.
Lättare att gilla den sidan.

Hon hemföll till det aggressiva i clashen med Vanessa. Verkar vara hennes skyddsmekanism. Angelica som är mjuk o tålmodig lyckades locka fram förnuftet i Stephanie. Får se hur Vanessa och Steph närmar sig varandra.
Citera
2026-02-23, 20:38
Medlem
Så gott att stephanie går hårt åt vanessa. Fattar inte varför, men gott
Citera
2026-02-23, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Hon hemföll till det aggressiva i clashen med Vanessa. Verkar vara hennes skyddsmekanism. Angelica som är mjuk o tålmodig lyckades locka fram förnuftet i Stephanie. Får se hur Vanessa och Steph närmar sig varandra.

Ja kul ändå att någon kan locka fram besten i henne, bättre tv.
Citera
2026-02-23, 20:40
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacknicholson
Visst måste detta vara den svagaste säsongen på.. väldigt länge? Kan inte komma på någon säsong där jag känt lika mycket "meh" som denna. Men Pim, Nisse och Vanessa satte nivån rätt tidigt tyvärr.
Så är det av de säsonger som jag har sett. Skulle inte förvåna mig om denna säsong är den svagaste hittills.

Folk blir kränkta när de blir valda. Det är ju en tävling, då måste man räkna med att kunna bli vald.

Av de säsonger jag sett så är denna den värsta med allt gnäll. Exempel när ett av uppdragen var att bygga en hästhage, då gnällde alla männen som var på Farmen. Om man inte förstår vad hästar hade för uppgift innan traktorer kom, då är man inte smart.

Den värsta gnällspiken är Niklas. Vilken energitjuv, jag hade inte stått ut med att umgås med honom.
Citera
2026-02-23, 20:41
Medlem
lunarluddes avatar
Är det inte dags för herr Erik att tävla snart?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in