2026-02-23, 19:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Linnea har ju massor av Snapchat vänner 🤭. Tänk att vara snart 26 år och bara ha vänner bakom en skärm.

Bara gå till valfritt mellanstadiet så har Linnea massa vänner.
Citera
2026-02-23, 19:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Så hon skulle vara i fjärde-femte månaden? Men i så fall hade hon väl varit nykter i fjällen? Och då hade hon väl stolt visat upp sin mage inför hela världen? Vet inte vad man ska tro, eller har hon nu målat in sig i ett hörn med alla lögner?

Hon är i månad 8 den 1 mars ska du se
Citera
2026-02-23, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Hon fortsätter säga att hon ska berätta mer efter torsdag om graviditeten… så det blir väl som vanligt inget. Tydligen ska hon ha ”möte” med sin barnmorska imorgon.

En liten del av mig började tänka att dom kommer ta tillfället i akt och göra genderreveal när iallafall corren kommer vara på plats. Sen tänkte jag att det vore sjukt. Och så kom jag på att det är dom som gör allt för uppmärksamheten och att det inte vore förvånande

Reagerade också på det, aldrig hört nån säga att man "ska på möte med barnmorskan"
Citera
2026-02-23, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Hon fortsätter säga att hon ska berätta mer efter torsdag om graviditeten… så det blir väl som vanligt inget. Tydligen ska hon ha ”möte” med sin barnmorska imorgon.

En liten del av mig började tänka att dom kommer ta tillfället i akt och göra genderreveal när iallafall corren kommer vara på plats. Sen tänkte jag att det vore sjukt. Och så kom jag på att det är dom som gör allt för uppmärksamheten och att det inte vore förvånande
Genderrrveal med Corren 😂🤣🤣😂
Jag tror du är något på spåret! Hon längtade verkligen till torsdagen. Inte fan längtar man efter rättegången, så är väl röda mattan hon ser fram emot mest!
Citera
2026-02-23, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag hörde att hon inte tänkte säga hur långt tid det var kvar tills man kunde se könet, eftersom hon sa det så skulle alla kunna räkna ut i vilken vecka hon är.
Så var sa hon att man kan se könet nu?

Står ju i hans inlägg var han såg / hörde det.
Citera
2026-02-23, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag hörde att hon inte tänkte säga hur långt tid det var kvar tills man kunde se könet, eftersom hon sa det så skulle alla kunna räkna ut i vilken vecka hon är.
Så var sa hon att man kan se könet nu?

Så uppfattade jag det också.
Citera
2026-02-23, 21:01
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Alltid lika kul hur hon vaknar till liv och börjar cranka ur massa snaps om hur graviditeten går när hon får fråga om det men helt knäpptyst om den annars. Behöver jag ens säga att jag inte tror att hon är gravid.

Det kom lite väl lägligt....
Citera
2026-02-23, 21:05
Medlem
DiViNEs avatar
Om hinken är gravid så kan man ju fundera på vem pappan är?
Men cuckhrippa tar säkert hand om barnet.
Citera
2026-02-23, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Undrar om L verkligen är gravid.... Med tanke på hur hon betett sig tidigare är det verkligen konstigt att hennes plattformar inte svämmar över med ultraljudsbilder..

Lilla frun tycker att det räcker med det hon har visat, sen får man bara tro henne.
Citera
2026-02-23, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Hon hintade på sin live i förmiddags att hon tydligen är så pass långt gången att man kan se könet. Så då är hon i veckan 18-20? 🤔
Och har på sig bylsiga kläder för att dölja att magen inte växt ett skit.

Så lilla frun tar bort ett barn i september, för att direkt göra ett nytt.. Friskt..
Citera
2026-02-23, 21:38
Medlem
Lilla frun sitter på snap med en Piggelin i munnen. När den är slut, säger hon att hon skulle kunna äta tio glassar, utan att bli mätt. Isglass är ju som vätska 🙄
Citera
2026-02-23, 21:40
Medlem
Devilapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Lilla frun sitter på snap med en Piggelin i munnen. När den är slut, säger hon att hon skulle kunna äta tio glassar, utan att bli mätt. Isglass är ju som vätska 🙄

Chrille “shamed” henne en gång när dom åkte någonstans minns jag.
”Ska du verkligen äta den där?”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in