2026-02-23, 16:49
Medlem
vemsfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Undrar om L verkligen är gravid.... Med tanke på hur hon betett sig tidigare är det verkligen konstigt att hennes plattformar inte svämmar över med ultraljudsbilder..

Alltid lika kul hur hon vaknar till liv och börjar cranka ur massa snaps om hur graviditeten går när hon får fråga om det men helt knäpptyst om den annars. Behöver jag ens säga att jag inte tror att hon är gravid.
Citera
2026-02-23, 17:25
Medlem
Borde man inte kunna veta ungefär vilken vecka hon är i om hon inte sagt det? Ultraljud visar väl säkert i typ vecka 7. Och när var det? Så hon borde vara minst i vecka?
Citera
2026-02-23, 17:42
Medlem
sonofnatures avatar
Chrippa kan väl inte få lång tid i fängelse

Han sitter ju i häktet mer eller mindre hela tiden.
Citera
2026-02-23, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Nygravid och lever sitt liv härinne och på andra sociala medier. Det är för sorgligt faktiskt. Var är alla hennes vänner? De bort långt bort påstår hon? Jag tror inte att hon har några kvar. Det är ju förbannat sorgligt det också

Linnea har ju massor av Snapchat vänner 🤭. Tänk att vara snart 26 år och bara ha vänner bakom en skärm.
Citera
2026-02-23, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Linnea har ju massor av Snapchat vänner 🤭. Tänk att vara snart 26 år och bara ha vänner bakom en skärm.

Som är max 16 år gamla. Det syns så tydligt på de kommenterar hon lägger upp och svarar på inte kan vara äldre.
Citera
2026-02-23, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvillvetanu
Borde man inte kunna veta ungefär vilken vecka hon är i om hon inte sagt det? Ultraljud visar väl säkert i typ vecka 7. Och när var det? Så hon borde vara minst i vecka?

Hon hintade på sin live i förmiddags att hon tydligen är så pass långt gången att man kan se könet. Så då är hon i veckan 18-20? 🤔
Och har på sig bylsiga kläder för att dölja att magen inte växt ett skit.
Citera
2026-02-23, 18:06
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Hon hintade på sin live i förmiddags att hon tydligen är så pass långt gången att man kan se könet. Så då är hon i veckan 18-20? 🤔

Bara häromveckan sod hon ju och visade magen och spände sig för att visa hur smal hon är och hur liten hennes midja är. Det går fort i hockey 🙄

Edit. Såg precis hennes senaste live. Hon har spårat fullständigt och beter sig som ett barn 😱
Senast redigerad av Nejellerva 2026-02-23 kl. 18:30.
Citera
2026-02-23, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Linnéa är väldigt lik flickvännerna vars pundarpojkvänner sitter på Hall. Diagnoser och medberoende.

ja faktiskt. hon är ärketypen av person som gillar grabbar som sitter inne. en vandrande diagnos med skev verklighetsbild.
Citera
2026-02-23, 18:45
Medlem
Citat:

Så hon skulle vara i fjärde-femte månaden? Men i så fall hade hon väl varit nykter i fjällen? Och då hade hon väl stolt visat upp sin mage inför hela världen? Vet inte vad man ska tro, eller har hon nu målat in sig i ett hörn med alla lögner?
Senast redigerad av Newton555 2026-02-23 kl. 18:47.
Citera
2026-02-23, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Bara häromveckan sod hon ju och visade magen och spände sig för att visa hur smal hon är och hur liten hennes midja är. Det går fort i hockey 🙄

Edit. Såg precis hennes senaste live. Hon har spårat fullständigt och beter sig som ett barn 😱

Ja hon är verkligen omogen. Tror att hon kör sina live när hon är i nåt skov. Barnslig, tramsig, omogen och oskön. Och kan inte låta bli att pika om sin svåger. Åter igen. Släpp dramat?
Nu bryr jag mig inte öht om hon är gravid eller inte, är hon gravid, så blir man mest beklämd hur denna 12-åring ska uppfostra ett barn ensam, iaf första 2 - 3 åren.
Men vilken vecka kan hon vara i? Borde väl vara minst i vecka 12 nu? Men det börjar väl synas snart då. Konstigt bara att man inte får se massa bilder på magen nu, det får man ju annars....
Citera
2026-02-23, 19:27
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Ja hon är verkligen omogen. Tror att hon kör sina live när hon är i nåt skov. Barnslig, tramsig, omogen och oskön. Och kan inte låta bli att pika om sin svåger. Åter igen. Släpp dramat?
Nu bryr jag mig inte öht om hon är gravid eller inte, är hon gravid, så blir man mest beklämd hur denna 12-åring ska uppfostra ett barn ensam, iaf första 2 - 3 åren.
Men vilken vecka kan hon vara i? Borde väl vara minst i vecka 12 nu? Men det börjar väl synas snart då. Konstigt bara att man inte får se massa bilder på magen nu, det får man ju annars....

Hon fortsätter säga att hon ska berätta mer efter torsdag om graviditeten… så det blir väl som vanligt inget. Tydligen ska hon ha ”möte” med sin barnmorska imorgon.

En liten del av mig började tänka att dom kommer ta tillfället i akt och göra genderreveal när iallafall corren kommer vara på plats. Sen tänkte jag att det vore sjukt. Och så kom jag på att det är dom som gör allt för uppmärksamheten och att det inte vore förvånande
Citera
2026-02-23, 19:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag hörde att hon inte tänkte säga hur långt tid det var kvar tills man kunde se könet, eftersom hon sa det så skulle alla kunna räkna ut i vilken vecka hon är.
Så var sa hon att man kan se könet nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in