2026-02-23, 05:57
Medlem
develis avatar
Bondis fjantiga släpp februari 2025 av pärmar betecknade "Phase 1" säger väl egentligen allt om regimen.
Det var som sagt redan offentligt material förutom några loggar.

De poserade sen stolt på bild vid vita huset som om det vore statshemligheter.

Men jag visste inte att Bondi & co hade lämnat ut maskat material.
Snacka om hoax. Satt de och pysslade som scrapbooking? 😂

"This entire PR stunt is one of the craziest scams I’ve ever seen. What a disaster."

https://x.com/sovereignbrah/status/1895247814235693080?s=20
Citera
2026-02-23, 06:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Bondis fjantiga släpp februari 2025 av pärmar betecknade "Phase 1" säger väl egentligen allt om regimen.
Det var som sagt redan offentligt material förutom några loggar.

De poserade sen stolt på bild vid vita huset som om det vore statshemligheter.

Men jag visste inte att Bondi & co hade lämnat ut maskat material.
Snacka om hoax. Satt de och pysslade som scrapbooking? 😂

"This entire PR stunt is one of the craziest scams I’ve ever seen. What a disaster."

https://x.com/sovereignbrah/status/1895247814235693080?s=20

Hur illa är detta för Trump? Att så desperat hålla på med dessa försök att förskjuta fokus från Epstein gör att man börjar ana rent katastrofala saker som den dömde sexbrottslingen Donald Trump gjort sig skyldig till

Våldtäkter mot barn?
Citera
2026-02-23, 06:19
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakan.svenneling
Hur illa är detta för Trump? Att så desperat hålla på med dessa försök att förskjuta fokus från Epstein gör att man börjar ana rent katastrofala saker som den dömde sexbrottslingen Donald Trump gjort sig skyldig till

Våldtäkter mot barn?
Ingen aning vad som är så farligt men deras eget beteende gör det som sagt suspekt.

Åh, vad kan det vara under det svarta började folk undra?
😂

Ja. Fokusförskjutning är korrekt ord.
Samma korkade beteende som Trump, som konstant försökt peka åt annat håll. Med Ghislaines hjälp.

Sista given nyss är att han nu är helt clean.

Ordförande Comer i kommittén:
"Vad vi sett av de miljontals dokument som har släppts är att Donald Trump är helt frikänd i hela Epstein-sagan."

Trump:
"Jag är experten eftersom jag har blivit helt frikänd.'
Citera
2026-02-23, 06:51
Medlem
FunAndGamess avatar
En viss humor ändå.

Kanske inte humor direkt, men om man tänker på det blir det lustigt.
Citera
2026-02-23, 07:36
Medlem
Do1oress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunAndGames
Epstein was a spy.. (here's proof)
Jag har faktiskt kommit att gilla "reaktionsklipp" som Asmongolds ganska mycket. Jag delar inte mycket med honom i övrigt, eller trumpnissarna här, men det vi delar är förmodligen sådant som vi alla delar när vi tänker på denna Epsteinsaga. Alla inser innerst inne att något är väldigt fel och att det är dumt att drabbas av kognitiv impotens i dag. Det kan vara förenat med livsfara. Eller finansiell ruin. Hans videos belyser ofta detta bra...om än i mycket varierande grad.
Senast redigerad av Do1ores 2026-02-23 kl. 07:38.
Citera
2026-02-23, 16:34
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunAndGames
En viss humor ändå.

Även jag är inte mkt för "reaction clips" men brukar faktiskt kolla in Asmon.

@2:55

Här får vi det alltså bekräftat att jobbar du för ngn underrättelsetjänst så kan du komma undan med att vara tex peddo - så länge du gör ditt jobb som agent så verkar det gå hur bra som helst (det finns faktiskt mer lr mindre stora historiska fall där ytterst suspekta personer tilläts ha höga poster TILLS dessa inte längre tjänade sitt syfte). Vilket direkt får mig att tänka på Trumps inställning till G Maxwell (vilket min hjärna fastnat på - varför i helvete har karln inte mer kontroll över sig själv så att han åtminstone kunde göra ett neutralt uttalande om henne - för det ser riktigt jävla illa ut att önska en sådan person väl). Jag kan t ex tänka mig följande. Hon jobbade för Mossad från början - bytte sida till USA/CIA. Blev belönad därefter. Jag kan tänka mig samma scenario för Epstein men att han blev en för stor belastning till slut och man var tvungna att "avbryta kontraktet". Jag utesluter dock absolut inte att fler underrättelsetjänster än CIA/Mossad var inblandade (och att dessa troligen blivit skitförbannade på varandra för att ev ha "vunnit över" detta par). Runt om Epstein/Maxwell så finns som bekant en hel del mystiska dödsfall - suspekta självmord med mera.
Citera
2026-02-23, 16:48
Medlem
Do1oress avatar
Vad mer har skattebetalarna betalat för? Det slutar såklart inte med massage. Andrew lär ju ha kostat folket hur mycket som helst. Från barnsben till i dag har äcklet fått allt och mer därtill. Herregud. Det är vansinnigt mycket pengar. Och nu slutar det väl med att han får en dyr privatgård att leva på i resten av sitt patetiska liv. Galet.
Andrew charged taxpayers for massage services
Citera
2026-02-23, 19:03
Avstängd
Peter Mandelson ARRESTERAD

BBC, Live Update: https://www.bbc.com/news/live/cew8jde9pxqt
Citera
2026-02-23, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X

Fan engelsmännen läser ändå epsteinfilerna!

Till skillnad från svenska politiker, tjänstemän OCH journalister...

Ska bli intressant att se hur våra idiotjournalister förklarar detta då de försökt sälja in att skandalen bara handlar om att Epstein var pedofil och resten är galna antisemitiska konspirationsteorier.
Citera
2026-02-23, 21:07
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X

Sktibra.

Andrew släppte de dock efter endast 12h.

Jag hoppas det blir rättegångar och att skiten nystas upp ordentligt.

Jag litar dock inte på The Met i UK. De tycks korrupta de också.
Citera
2026-02-23, 21:26
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Sktibra.

Andrew släppte de dock efter endast 12h.

Jag hoppas det blir rättegångar och att skiten nystas upp ordentligt.

Jag litar dock inte på The Met i UK. De tycks korrupta de också.
Släppt under fortsatt utredning. Husrannsakan har skett på flera ställen och ÅK tar sen ställning till att väcka åtal.
Citera
2026-02-23, 21:27
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Släppt under fortsatt utredning. Husrannsakan har skett på flera ställen och ÅK tar sen ställning till att väcka åtal.
Sant. Men de kan väl häkta folk i UK också? Låta de sitta i häkte tills rättegång!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in