2026-02-21, 15:30
Medlem
Angående morgondagens avsnitt:
Citera
2026-02-21, 16:28
Medlem
Abelssuns avatar
Hoppas tyskan vinner Farmen 2026, riktigt skön person. Varför får de inga grisar i år?
Citera
2026-02-21, 18:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Jag gissar att Wincent måste instruera hur de ska slakta djuren.
kaniner klubbar man ihjäl har jag fått lära mig, man tar dom till en klubb som spelar tysk techno på så hög volym att dom stressar ihäl sig, lite som en hamster som vägrar springa i sitt hamsterljul
Senast redigerad av Crapmagic 2026-02-21 kl. 18:07.
Citera
2026-02-21, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
kaniner klubbar man ihjäl har jag fått lära mig, man tar dom till en klubb som spelar tysk techno på så hög volym att dom stressar ihäl sig, lite som en hamster som vägrar springa i sitt hamsterljul

Det stämmer nog kaniner är bra på att dansa och knulla.
Sedan så använder de bultpistol för grisar.
Kommer ihåg en tidigare säsong när de slaktade en gris och någon drack blodet direkt efter.

https://www.youtube.com/watch?v=WoPwMVA1vkY

Det var en annan kaliber på tidigare farmare.
Dagens farmare skriker väl till så fort de ser möss.
Senast redigerad av buffalo3tys 2026-02-21 kl. 18:14.
Citera
2026-02-21, 18:18
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Fast hon hatar ju män! Hon vill alltså bli nåt som hon hatar ? Komplicerat det där
Hon aspirerar på att bli en god man, dvs någon som är i kontakt med sin biologiskt kvinnliga sida och samtidigt körsbärsplockar dom tråkigaste manliga sidorna, en mellanmjölksman istället för julmjölk 5%, kort sagt som en beta-man ska hon bli
Senast redigerad av Crapmagic 2026-02-21 kl. 18:22.
Citera
2026-02-21, 18:47
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
Jag tror med det hände något där ja.

Liksom Angelika börjar babbla om hon inte tänker flytta till landet och bli någon extra morsa,
Anledningen till du att du kopplade detta före mig berodde återigen! på att jag hörde fel, jag uppfitta det som att hon inte ville bli någon extramorsa åt Hampus för att hon upptäckt att han var en sån hanrej, men nu inser jag att hon kan ha åsyftas hans glin efter
uppgifterna om att hans slappa civila stånd...

Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Produktionen lade ju ut ledtrådar till vad "personliga skäl" var.
Master Yoda hade ju vänslats med Kosmetika och fick så'n ågren att han drog. Obegripligt i sig. Att ha lägrat Kosmetika är ju en nåd för varje man att stilla bedja om. Och ett jävla jack i kolven!
Fast han hade väl satsat på att bli guldmunk men så sprack det redan första natten på Farmen...
Dom har nog gjort betydligt mer än bara vänslats, kanske även vänslats med knottriga kondomer (av märket Farmen Afrika (R) på tungorna helt enligt RFSu & Ssu's & Jedirådets ungdomsförbunds senaste riktlinjer för dagen-efter-ågren

Du är så subtilt träffsäker med ansiktena återigen, Hampas bloated face ger ju ett intryck av Yoda + att han är jävligt kort när han står jämte den persiske tung-lyfterskan prinessan Leya...
Senast redigerad av Crapmagic 2026-02-21 kl. 18:58.
Citera
2026-02-21, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norkam
Angående morgondagens avsnitt:

Citera
2026-02-21, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Hoppas tyskan vinner Farmen 2026, riktigt skön person. Varför får de inga grisar i år?
för muslimerna uppbackade av hbtq bestämt det
Citera
2026-02-21, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Anledningen till du att du kopplade detta före mig berodde återigen! på att jag hörde fel, jag uppfitta det som att hon inte ville bli någon extramorsa åt Hampus för att hon upptäckt att han var en sån hanrej, men nu inser jag att hon kan ha åsyftas hans glin efter
uppgifterna om att hans slappa civila stånd...

Dom har nog gjort betydligt mer än bara vänslats, kanske även vänslats med knottriga kondomer (av märket Farmen Afrika (R) på tungorna helt enligt RFSu & Ssu's & Jedirådets ungdomsförbunds senaste riktlinjer för dagen-efter-ågren

Du är så subtilt träffsäker med ansiktena återigen, Hampas bloated face ger ju ett intryck av Yoda + att han är jävligt kort när han står jämte den persiske tung-lyfterskan prinessan Leya...
crapmagic jag såg faktiskt potentialen i nowleias rumpa för dig den får du ge mig
Citera
2026-02-22, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Men jag känner igen din beskrivning lite från min barndom/tonår på 70-80 talet här i Sverige.
Ordning och reda, sköt dig annars tar fan dig ...typ.. Men idag ska det daltas så förbannat och så ser samhället ut som det gör idag.

Håller helt med! För mycket daltande och curlande! Sen för att inte glömma, att folk är så förbannat lättkränkta!
Citera
2026-02-22, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Man får definitivt inga bundsförvanter med noll social kompetens som Stephani och det kommer hon att förlora på. I övrigt verkar hon duktig på att jobba och se till att saker blir gjorda - vad man än tycker om henne.

Helt klart är det så!
Jag måste ändå ge S att hon visat sig kunna vara trevlig.....
Citera
2026-02-22, 01:33
Medlem
Jag får tacka allihoppa för spoilersen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här