Citat:
Ursprungligen postat av
nodraketen
Jag tror med det hände något där ja.
Liksom Angelika börjar babbla om hon inte tänker flytta till landet och bli någon extra morsa,
Anledningen till du att du kopplade detta före mig berodde återigen! på att jag hörde fel, jag uppfitta det som att hon inte ville bli någon extramorsa åt Hampus för att hon upptäckt att han var en sån hanrej, men nu inser jag att hon kan ha åsyftas hans glin efter
uppgifterna om att hans slappa civila stånd...
Citat:
Ursprungligen postat av
GregersWerle
Produktionen lade ju ut ledtrådar till vad "personliga skäl" var.
Master Yoda hade ju vänslats med Kosmetika och fick så'n ågren att han drog. Obegripligt i sig. Att ha lägrat Kosmetika är ju en nåd för varje man att stilla bedja om. Och ett jävla jack i kolven!
Fast han hade väl satsat på att bli guldmunk men så sprack det redan första natten på Farmen...
Dom har nog gjort betydligt mer än bara vänslats, kanske även vänslats med knottriga kondomer (av märket
Farmen Afrika (R) på tungorna helt enligt RFSu & Ssu's & Jedirådets ungdomsförbunds senaste riktlinjer för dagen-efter-ågren
Du är så subtilt träffsäker med ansiktena återigen, Hampas bloated face ger ju ett intryck av Yoda + att han är jävligt kort när han står jämte den persiske tung-lyfterskan prinessan Leya...