2026-02-23, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minamia
Har varit så tråkigt och händelselöst att jag har spolat mig fram i avsnitten.
I förhoppning att det kanske, kanske, kunde hända något som är underhållande.
Men nix. Inte ens Casa Amor- veckan lyfte något. Sverige är inte bra på det här.
Tycker att det finns några fina killar som är med, och en och annan tjej, men tyvärr så hjälper det inte upp att programmet blir intressant eller underhållande.

Jag tycker den här säsongen har varit ok men vissa avsnitt är så tråkiga. Alltså Saga triangeln med Victor och Christopher var ju inte direkt spännande. Alexis och alla hans storylines var också tråkiga så glad han ör gone, ingen charisma

Casa parindelningen brukar ju vara drama och de efterföljande avsnitten men vi får se, tror inte det kommer bli så dramatiskt denna säsong.
Citera
2026-02-23, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
hamnplats?

Alfred
Citera
2026-02-23, 14:33
Medlem
The Ladies Love Charlie
Citera
2026-02-23, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tulahem2.
Jag tycker den här säsongen har varit ok men vissa avsnitt är så tråkiga. Alltså Saga triangeln med Victor och Christopher var ju inte direkt spännande. Alexis och alla hans storylines var också tråkiga så glad han ör gone, ingen charisma

Casa parindelningen brukar ju vara drama och de efterföljande avsnitten men vi får se, tror inte det kommer bli så dramatiskt denna säsong.

Jag tycker de händer mycket mer u utländska love island mer intriger och tävlingar med
Citera
2026-02-23, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Jag tycker de händer mycket mer u utländska love island mer intriger och tävlingar med
Jag tycker deltagarna är för unga. Kanske höja snittåldern nästa säsong ?
Citera
2026-02-23, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Jag tycker deltagarna är för unga. Kanske höja snittåldern nästa säsong ?

Ja de är för unga. Vem vet hälften är la där för följare
Citera
2026-02-23, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingvinfan123
Såhär känner jag efter att ha sett första avsnittet. Saga är DIREKT igång med att dejta andra killar så fort Alfred har lämnat.

Det får mig verkligen att känna att det inte kan handla om ofredande eller så. Då borde hon väll ändå vara lite reserverad? Inte kasta sig över nya killar?

Tänker också att de inte skulle köra hideaway dagen efter om något sånt hände. Känns ju ganska tondövt.

Känns som att det mer handlar om att han sagt något kränkande eller så.
Ja, Saga är så uppmärksamhetskåt. Liksom åk hem. Du är tråkig, men nej hon ska hålla sig kvar enbart för att hon såååå gärna vill synas på tv. Hon var aldrig intresserad av Alfred, men höll sig bara kvar för att vara med i tv. Hon var alltid nedlåtande mot Alfred också och sa alltid till dom andra killarna att hon är öppen. Men alla killar tyckte hon var så tråkig så ingen försökte med henne. Enda anledningen till att någon ens blir intresserad av henne från första början är pga av henne hårfärg så alla killar i programmet föredrar blondiner.
Citera
2026-02-23, 15:59
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SillMedWiFi
Har lite tankar och funderingar efter att ha sett första avsnittet för denna veckan..
För det första, dem ger ingen förklaring utan när alla ska sova för kvällen så säger man bara ”Saga sover ensam för Alfred har åkt hem och sen klipper man direkt till nästa scen? Ingen förklaring eller minsta antydan till någonting, om det är allvarligt? Varför tystar man ner? Lärde sig tv produktionen ingenting av incidenten med Toby i Paradise Hotel?

Varför har man ens valt att sända programmet ifall Saga hittills ”Tittat på det med en klump i magen”. Jag vill gärna tro på tjejer då jag själv är tjej, men i hennes inlägg säger hon ju INGENTING utan hennes inlägg kommer bara skapa ännu mer spekulationer.

Overall känns allting bara konstigt, har han utsatt henne för något i 4 veckor utan att en enda person eller alla tusentals kameror plockat upp det hela? Näe det känns snarare som han sagt nedsättande saker verbalt. Men vad vet jag. Om någon kan lägga korten på bordet så tar jag ställning därefter 🤷🏽‍♀️

Hon får inte säga något om hon polisanmält honom och det inlett en förundersökning, det råder förundersökningssekretess till dess att åtal väcks eller förundersökningen läggs ned.
Citera
2026-02-23, 16:28
Medlem
SillMedWiFis avatar
[quote=mirandakerr|94377043]
Hon får inte säga något om hon polisanmält honom och det inlett en förundersökning, det råder förundersökningssekretess till dess att åtal väcks eller förundersökningen läggs ned.

Det förstår jag också. Men då känns det ju enormt magstarkt/hjärndött av TV4 att ta beslutet att sända programmet innan det isåfall är utrett lagligt. Viaplay plockade ju bort hela säsongen med Toby och skrotade efterföljande säsonger just för att det blev en polisiär utredning av hela incidenten. Vill ändå tro att TV4 bör ha lärt sig av hela den soppan, att inte sända ut det ifall något liknande föreligger i detta fall. (Även fast det ej fångats på kamera i detta fall.)
Citera
2026-02-23, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr

Jag tror inte det är något brott, Om dom misstänkt att det var det hade det väl inte fortsatt filma säsongen och kontaktat polisen istället
Citera
2026-02-23, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87

Det är en helt annan vibe, men har också med castingen att göra, tror inte det är helt lätt att hitta personer till dessa program
Citera
2026-02-23, 16:56
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulahem2.
Det är en helt annan vibe, men har också med castingen att göra, tror inte det är helt lätt att hitta personer till dessa program

Hihi vart ballt å se castingen , som idol visar

Tänk vilka galningar som kommer dit 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in