2026-02-22, 17:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Jag bodde i Örebro fram till 2009, efter det har staden systematiskt ödelagts av politiska felsatsningar.

Jag har jobbat i psykiatrin i olika tjänster, jag har mött många människor som kunde reagera "hysteriskt" på grund av trauma och inre fungering.

Allard låter sig bli UPPRÖRD.

Det är stor skillnad på att bli upprörd och att vara hysterisk.

Allard har all rätt att bli upprörd när du har ett gäng moderater och sossar som kommer med utspel och negativ kritik mot ÖPs budget-

Men de vågar själva inte gå upp i talarstolen och bemöta sina egna utspel.

Och alla vet att Allard då hade sågat ner varenda jävel.

Nu sitter de och ropar upp till Allard, så sitter de och flinar och vill inte delta i debatten.

Allard är imponerande i det lugn han uppvisar trots allt. Han är bara upprörd.

Gällande det du skriver om att kräva Allard avsatt; du har väldigt lite förståelse för den demokratiska prosessen. Om du kom med mössan I handen så hade ingen lyssnat på dig.

Du kan inte ha det enkelt.

Du verkar ha en grandios självbild, precis som hysterikan Allard. Grattis? Nej, du har ingen erfarenhet gällande arbete inom psykiatrin. Tack. Jag väljer att inte utveckla.

När tänker du att Allard uppvisar lugn? Vi är nog många som undrar när? De flesta av oss vuxna, noterar ju att han snarare uppvisar motsatsen? En tolvåring med samsjuklighet (läs flertalet psykiatriska diagnoser), typ?

Resten av ditt inlägg är ordbajsande som inte är värt att kommentera, du vet varför, inch inch?

För övrigt använde du ditt "skiljetecken" efter avsatt fel. Föga förvånande.

Ha en fortsatt trevlig söndag, och glöm inte att ta din blodtrycksmedicin, du verkar behöva den.
Citera
2026-02-22, 17:33
Medlem
Citat:
Örebropartiet har en fullständig fungerade budget med massiva satsningar på kärnverksamhet samtidigt som allt jävla dravel tas bort.

Den budgeten går +- 0 på sista raden.

Resterande politiker i Örebro tycker det är jobbigt att behöva stå för sin egen politik. Det är faktum.

Och Nerikes Allehanda har nu i flera år förföljt Örebropartiet, Sveriges värsta tidning.
Det är ingen ursäkt att bete sig ociviliserat.
Citera
2026-02-23, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilverfisken2026
Du verkar ha en grandios självbild, precis som hysterikan Allard. Grattis? Nej, du har ingen erfarenhet gällande arbete inom psykiatrin. Tack. Jag väljer att inte utveckla.

När tänker du att Allard uppvisar lugn? Vi är nog många som undrar när? De flesta av oss vuxna, noterar ju att han snarare uppvisar motsatsen? En tolvåring med samsjuklighet (läs flertalet psykiatriska diagnoser), typ?

Resten av ditt inlägg är ordbajsande som inte är värt att kommentera, du vet varför, inch inch?

För övrigt använde du ditt "skiljetecken" efter avsatt fel. Föga förvånande.

Ha en fortsatt trevlig söndag, och glöm inte att ta din blodtrycksmedicin, du verkar behöva den.
Haha, ditt inlägg säger mig allt om vad du är för typ av människa. En mobbare med svag mentaliseringsförmåga - som kallar mig för "grandios" när jag själv säger att jag genom min yrkesutövning har mött människor med personlighetsproblem.

Allard faller inte in i den gruppen, men du har säkert allsköns problem så som du författar dina inlägg 😂
Citera
2026-02-23, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Det är ingen ursäkt att bete sig ociviliserat.
Jag vill påstå att det är moderaterna och sossarna i Örebro som började.

Det här är något som pågått i många år
Citera
2026-02-23, 08:42
Avstängd
Citat:
Haha, ditt inlägg säger mig allt om vad du är för typ av människa. En mobbare med svag mentaliseringsförmåga - som kallar mig för "grandios" när jag själv säger att jag genom min yrkesutövning har mött människor med personlighetsproblem.

Allard faller inte in i den gruppen, men du har säkert allsköns problem så som du författar dina inlägg 😂

Beklagar, dina inlägg är tyvärr rätt genomskinliga. Du lurar ingen i tråden med ditt trams och tagande av hysterikan Allard i försvar. Och visst faller hysterikan Allard i gruppen som starkt uppvisar några mindre smickrande diagnoser, det vet alla med med ett uns objektivitet och som är någorlunda mentalt vuxna. Nog sagt. Men jag antar att du har dina skäl att uttrycka saken som du gör? (fniss).
Citera
2026-02-25, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Kan den här barnungen aldrig bete sig?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/vr5AG5/regionfullmaktige-avbrutet-javla-fegis
”jävla fegis, du är ett jävla fån, du är en idiot rakt igenom”

Låter som en ordinär låg IQ tomte från Flashback.

Varför har dom en partiledare som inte ens klarar av att föra ett sakligt resonemang?
Citera
2026-02-25, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekbo251
”jävla fegis, du är ett jävla fån, du är en idiot rakt igenom”

Låter som en ordinär låg IQ tomte från Flashback.

Varför har dom en partiledare som inte ens klarar av att föra ett sakligt resonemang?
Jag tror inte att det jävla fånet är partiledare, möjligen moderaternas gruppledare. Men att gå upp och ljuga i talarstolen om Örebropartiets budget var verkligen idiotiskt.
Citera
2026-02-25, 17:42
Medlem
[quote=N.Armstark|94392192]
Jag tror inte att det jävla fånet är partiledare, möjligen moderaternas gruppledare. Men att gå upp och ljuga i talarstolen om Örebropartiets budget var verkligen idiotiskt

JA! Antingen ska Vi medborgare framförallt i Örebro kommun fortsätta tycka detta smågullande/ordbajsandet få fortsätta i Stadshuset?? Eller så Ska Örebropartiet med Markus Allard i spetsen ställa dom andra partierna på plats på sitt sätt!!! Enda sättet få till en förrändting med det som finns kvar i skattekistan!
Citera
2026-03-07, 15:09
Medlem
ItsWednesdays avatar
Nån som vet vad som hänt med youtube-kanalen Det pekande fingret som brukade lägga upp alla dessa klipp från Örebro kommunfullmäktige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in