2026-02-22, 14:18
Medlem
Skarparattarns avatar
Idag kräver jag 110% från hela klubben vore riktigt kul sätta grus i maskineriet för Arsenal!
Citera
2026-02-22, 14:19
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Idag kräver jag 110% från hela klubben vore riktigt kul sätta grus i maskineriet för Arsenal!

Hur mycket vinner spörs med?
Citera
2026-02-22, 14:20
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Hur mycket vinner spörs med?

Varför inte 2-0?

Nej men tyvärr ser vi ut som ett League 2 lag just nu så Arsenal lär vinna med 0-4
Citera
2026-02-22, 15:44
Moderator
zanteras avatar
Citat:

Varit mycket snack om skador, får ni ihop en okej startelva iaf? Intressant match från båda lagens perspektiv. Spurs vid vinst gör ett ryck från nedflyttningsstrecket samt grusar Arsenal's titelhopp, från Arsenal's sida kan man visa styrka i titelracet och samtidigt sända rivalen närmare Championship.

Man kan ju hoppas det blir en rolig match men känns väldigt mycket ångest över den.
Citera
2026-02-22, 16:28
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Varit mycket snack om skador, får ni ihop en okej startelva iaf? Intressant match från båda lagens perspektiv. Spurs vid vinst gör ett ryck från nedflyttningsstrecket samt grusar Arsenal's titelhopp, från Arsenal's sida kan man visa styrka i titelracet och samtidigt sända rivalen närmare Championship.

Man kan ju hoppas det blir en rolig match men känns väldigt mycket ångest över den.

Hela säsongen har ju varit sjuk med skador t.o.m. värre än den förra säsongen.

I skrivande stund saknar vi 11 (!) spelare enligt flashscore.

Ja man mår lätt illa just nu är livrädd för att torska idag.
Citera
2026-02-22, 17:11
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Sjuk avslutning på Nottingham - Liverpool. Mac Allister träffas I ryggen efter att Ekitikes nick först räddats och ska rensas bort. Döms dock bort för hands. I min enögdhet har jag svårt att förstå varför, men om det räcker att bollen nuddar armen för att dömas bort är det väl helt ok. Har inte helt koll på reglerna där. Han kan ju inte kapa armen, men, men. Nottingham skapar lite chanser men under övertid på tilläggstiden (korrekt) får Mac Allister sitt mål då han forcerar in bollen. Godkänt efter VAR då VvD är onside pga en tå. Inte välförtjänt. Liverpool spelade upp sig efter en katastrofal första halvlek, men synd att kalla det bra.
Citera
2026-02-22, 19:38
Medlem
Vid det här laget har jag accepterat att Tottenham åker ur ligan. Allt annat är en bonus i det nattsvarta läget som klubben befinner sig i just nu.

Trodde man skulle få se lite desperation och vilja idag men det är lika jävla pissiga prestationer som det har varit i ca två års tid nu.
Citera
2026-02-22, 19:39
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Peek-A-Boo!

WE ARE THE ARSENAL !
Citera
2026-02-22, 19:49
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Vid det här laget har jag accepterat att Tottenham åker ur ligan. Allt annat är en bonus i det nattsvarta läget som klubben befinner sig i just nu.

Trodde man skulle få se lite desperation och vilja idag men det är lika jävla pissiga prestationer som det har varit i ca två års tid nu.

Det såg riktigt dåligt ut idag, tyvärr för eran del. När t.o.m Gyökeres sätter 2 bollar i nät då vet man att det är illa. Känns heller inte som ni har rätt typ av krigare att gräva er ur gropen. Många lirare som förväntas spela på högre nivå men kollar man på Nottingham/West Ham t.ex. så finns där fler spelare som gör grovjobbet.
Citera
2026-02-22, 19:49
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna

Japp hemskt är ordet du söker…

Hela klubben är i förfall!
Citera
2026-02-22, 20:38
Medlem
HycklarSveriges avatar
Om Eze hade spelat mot Tottenham varje vecka så hade han vunnit Balon D’or

Sex PL mål, fem mot Spurs. Inga PL mål gjorda sedan senaste hattricket mot Tottenham. Scripted match…
Citera
2026-02-23, 07:15
Medlem
Generalanderssons avatar
Som Arsenal-fan, så sov man extra gött i natt

Det luktar verkligen guld av det här Gunners-laget, vi är bara en annan nivå. Och i går så fick hela fotbollsvärlden se vilken enormt stor skilnad det är mellan toppen och botten av EPL.

Vi kunde säkerligen ha vunnit med 1-2 bollar till, men våra grabbar gick i pole position-modus efter att Eze så snyggt prickade in 3-1. Och Gyökeres, ja vad ska man egentligen säga? Han var bara helt outstanding i går. Och bakom Haaland, så är svensken helt klart den bästa anfallaren i hela EPL.

Som jag har påpekat så många ggr förr, en kalkon är ingen match för en kanon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in