2026-02-22, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Enligt onopono är det att "kasta om bevisbördan" [sic!] om "Candace" skulle behöva bevisa någonting öht av sina stolliga anklagelser mot andra, t ex om Brigitte Macron.

(FB) Transan Brigitte Macron född Jean-Michel Trogneux

Nu ljuger du igen. Du länkar till och med till inlägget själv. Som om du samtidigt skryter om att du ljuger:
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Citat:
Men den logiken borde du fängslas omedelbums tills du har bevisat att du INTE har begått något random allvarligt brott.
Om hon [Brigitte] vill vinna målet så måste hon först bevisa att Candace's anklagelser är falska.

Därpå måste hon övertyga juryn/rätten om att Candace visste/vet att de är falska, alternativt bör ha vetat det.

Först då kan hon vinna målet.

Citat:
Fru Macron ska inte behöva bevisa ett piss, eller publicera ett enda privat foto. Det är de hopplösa mytomanerna och foliehattarna i Owens läger som har HELA bevisbördan.
Det som kännetecknar en typisk slemkeps är att denne är helt renons på ett ärligt uppsåt, ljuger med en säregen lätthet när det passar, vet inte vad skam är för något, regelmässigt kastar om bevisbördan, ägnar sig åt semantiska hårklyverier, älskar att gasljusa och viktigast, har ett bottenlöst förakt för verklig demokrati och det öppna samhället.

Igen, varför vill du inte att det franska folket ska ha rätt att veta vem de röstar på i landets presidentval?
Det är Brigitte (och Emmanuel) som har stämt Candace för förtal. Då är det dessa två som har bevisbördan, att bevisa att Candace ljuger.

Varför skryter du till och med om att du ljuger, nerdnerd? Ingick det i din fysikerutbildning?

Och, igen, varför vill du inte att det franska folket ska ha rätt att veta vem de röstar på i landets presidentval?
Citera
2026-02-22, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Så, du hittade inte var jag enligt dig, skulle sagt det.
Och du har misstolkat.
Du skriver att 'Candace's enda chans är "insanity defence'", att skylla på att hon är galen = du menar att hon är galen.

Inget missförstånd här.
Citera
2026-02-22, 14:54
Avstängd
TheJesuits avatar
Det enda som är riktigt kul i denna konspirationsteori är att Macons hustru i verkligheten är Macrons biologiske far.

Att hon skulle vara transa är ju bara löjligt, det fins ju ingens som tror det på riktigt.
Citera
2026-02-22, 14:57
Medlem
Citat:
Du skriver att 'Candace's enda chans är "insanity defence'", att skylla på att hon är galen = du menar att hon är galen.

Inget missförstånd här.
Läs vad du själv skrev
Citat:
'Candace's enda chans är "insanity defence'", att skylla på att hon är galen
Sedan kolla ordet "skylla"

Vilket språk måste jag skriva på, så att du förstår?
För svenska funkar visst inte i detta fall.

I think Candace Owens or CO's attorney, will try to plea to "insanity defence".
Citera
2026-02-22, 14:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Det enda som är riktigt kul i denna konspirationsteori är att Macons hustru i verkligheten är Macrons biologiske far.

Att hon skulle vara transa är ju bara löjligt, det fins ju ingens som tror det på riktigt.
Det är nästan lika osannolikt att det rör sig om en kvinna.
Citera
2026-02-22, 14:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Till er andra.

Användaren har inte ett ärligt uppsåt och kräver frivolt källor till uppgifter som vare sig hen själv eller någon annan bestrider.
Det är inte jag som ständigt påstår en massa saker som
Om de vore fakta utan att ha täckning för det - det är du så det oärliga uppsåtet får du nog se dig i spegeln för att hitta.

Citat:
Något jag naturligtvis inte vill uppmuntra.
Till de delar av onoponos hjärna som eventuellt ännu är aktiva - och er andra:
Det verkar onekligen som om du helt enkelt inte har några källor - eller ärligt uppsåt när du sprider dina fantasier som om de vore fakta.

Citat:
Igen, om det är någon annan som till äventyrs bestrider något i inlägget, för all del, citera och förklara varför och jag hjälper dig gärna om din förklaring är ärligt menad.

No worries.
Jo det finns förstås all anledning att oroa sig över ditt uppsåt och dina ständiga krumbukter för att slippa stå till svars för dina påståenden även i denna tråd.

Så - hur vet du att det inte är girighet eller ren sensationslystnad som får Candace att tramsa om Macrons - istället för ett sanningspatos?

Hur vet du vilka värderingar Candace hade redan innan hon konverterade till katolicism - och hur vet du att det är dessa påstådda värderingar som driver henne i detta? Varför drivs hon inte av samma påstådda moraliska värderingar till att exempelvis ansätta Trump för hans otrohetsaffärer och kvinnosyn?
Senast redigerad av SnakePlisssken 2026-02-22 kl. 15:14.
Citera
2026-02-22, 15:05
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nu ljuger du igen. Du länkar till och med till inlägget själv. Som om du samtidigt skryter om att du ljuger:

Det är Brigitte (och Emmanuel) som har stämt Candace för förtal. Då är det dessa två som har bevisbördan, att bevisa att Candace ljuger.

Varför skryter du till och med om att du ljuger, nerdnerd? Ingick det i din fysikerutbildning?

Och, igen, varför vill du inte att det franska folket ska ha rätt att veta vem de röstar på i landets presidentval?

Vem har röstat på Brigitte menar du?

Att politiska motståndare i efterhand hittar på rykten har givetvis ingenting med franska folkets rätt att veta vem de röstade på - det är en sån där röd böckling du brukar beskylla andra för..
Citera
2026-02-22, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagaren
Varför då?
Citera
2026-02-22, 15:17
Avslutad
Citat:
Varför då?
Det ser inte ut som en kvinna. Det rör sig inte som en kvinna. Det har något som sticker ut mellan benen som man normalt inte ser på kvinnor.
Citera
2026-02-22, 15:21
Avstängd
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagaren

Aha, du är alltså en som tror att hon egentligen är en man? Tror du så på riktigt eller bara för att chatta bort lite tid? Om du tror så på riktigt så är jag supernyfiken på varför och hur säkert du tror på detta. Vad var det som fick just dig att bli övertygad?
Citera
2026-02-22, 15:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Aha, du är alltså en som tror att hon egentligen är en man? Tror du så på riktigt eller bara för att chatta bort lite tid? Om du tror så på riktigt så är jag supernyfiken på varför och hur säkert du tror på detta. Vad var det som fick just dig att bli övertygad?
Jag är inte övertygad om någonting men jag skrev ovan varför jag inte tycker det är kvinnligt
Citera
2026-02-22, 15:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Inget missförstånd här.

Nu är du ju bara fånig - givetvis kan man skylla på galenskap, till och med temporär galenskap, utan att vara galen…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in