2026-02-20, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlisanBusan
Jag tror att hon gör ett litet uppehåll på någon dag för att skapa lite drama bara.
Lite för att folk ska fråga och undra. Så hon får en rejäl egoboost
Exakt så, fjäska sympatier så hon får pengar och folk som tycker synd. Nyss la hon upp hud, varför liksom. Tror också att det är ngt skumt med relationen till S. Hon pratade om sin elräkning, hunden kostar och allt skit hon köper samt hemmets eviga bilkörande. Hoppas inte hon börjar tigga igen. Finns andra som har det sämre.
Citera
2026-02-21, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Exakt så, fjäska sympatier så hon får pengar och folk som tycker synd. Nyss la hon upp hud, varför liksom. Tror också att det är ngt skumt med relationen till S. Hon pratade om sin elräkning, hunden kostar och allt skit hon köper samt hemmets eviga bilkörande. Hoppas inte hon börjar tigga igen. Finns andra som har det sämre.

Har hon pratat om att hunden kostar mycket?
Herregud isåfall.
Citera
2026-02-21, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi

Ja, jag hoppas verkligen att Stefan umgås med sina barn också. Så han inte bara struntar i dem. Och jag kan tänka att när han säger det till Ellie så blir hon sur. Att han nu ska jag umgås med mina barn.

Och har hon mens samtidigt så blir hon 1000 gånger surare. Hon är jättesur när hon har mens.

Sedan tror hon att hon kan köra så med Stefan. Han kanske har sagt nej. Vem fan vill åka och slita hos en person när man har jobbat en hel vecka. Inte jag.

Och kommer det ett tiggeri till då jävlar!
Citera
2026-02-21, 15:01
Medlem
Vilken överraskning att hunden kostar pengar... och att elen kostar på vintern...otippat som fan...Undrar också var Stefan är nånstns... kan de va slut?
Citera
2026-02-21, 19:18
Medlem
—Det är väl andra helgen inte Stefan är hos Ellie? Han har väl tröttnat på att vara lekfarbror till Mellon. Han ska lära ungen åka skridskor och åka pulka med honom för hon har för ont, det kliar och hon kan bli svettig och så måste ju någon ta hand om Stina. På Zaandam gick det dock bra att dansa en hel kväll.
—Stefan ligger väl ute och jobbar hela veckorna och har huset att ta hand om.
Kommer ihåg hennes kommentar i någon video i höstas att Stefans barn är vuxna och sitter i fast där dem bor (Sundsvall och Umeå). Så han behöver inte åka dit för att träffa barnen utan dem kan komma till Norrsundet.
—Hon fattar inte att hans intresse svalnat för att sniffa på hennes kroppsdofter och matlådor hon envisas med att han ska ta med. Dem ska ju spara pengar till storrenoveringen i sommar. Ska bli spännande att se vad det bli av den.
Citera
2026-02-21, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granasen
—Det är väl andra helgen inte Stefan är hos Ellie? Han har väl tröttnat på att vara lekfarbror till Mellon. Han ska lära ungen åka skridskor och åka pulka med honom för hon har för ont, det kliar och hon kan bli svettig och så måste ju någon ta hand om Stina. På Zaandam gick det dock bra att dansa en hel kväll.
—Stefan ligger väl ute och jobbar hela veckorna och har huset att ta hand om.
Kommer ihåg hennes kommentar i någon video i höstas att Stefans barn är vuxna och sitter i fast där dem bor (Sundsvall och Umeå). Så han behöver inte åka dit för att träffa barnen utan dem kan komma till Norrsundet.
—Hon fattar inte att hans intresse svalnat för att sniffa på hennes kroppsdofter och matlådor hon envisas med att han ska ta med. Dem ska ju spara pengar till storrenoveringen i sommar. Ska bli spännande att se vad det bli av den.

Just det. Jag hade inte stått ut en dag hos henne. Stefan är slav åt henne. Han gör allting. Jag hade tröttnat på 3 sekunder.
Nej usch fy.
Citera
2026-02-22, 10:50
Medlem
Nu har hon ju tappat det helt.
”Jag bad aldrig om någon insamling ”
”Den första Gofound me startade jag”
???

Sen tycker jag det är otroligt drygt att alltid hänga ut folk så fort de ifrågasätter henne.
Senast redigerad av AniaraMara 2026-02-22 kl. 10:52.
Citera
2026-02-22, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
???

Sen tycker jag det är otroligt drygt att alltid hänga ut folk så fort de ifrågasätter henne.

Hon Helena som skrivit till henne är ju Kung! ”Du är en loser”
100%
Citera
2026-02-22, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AniaraMara
???

Ja, nu ljuger hon lite igen och försöker skriva om sanningen. Hon godkände att Liv startade insamlingen och summan höjdes under tiden. Hon ska låta så oskyldig. Det bästa hade varit om hon redovisat vart pengarna gick till. Som element, körkort, hund, smycken, massa andra inköp osv. För mat har hon för ett halvår framåt.

Och varför är CAP behandlings GoFundMe öppen än?

Hon älskar att hänga ut andra människor! Hon lever inte som hon försöker lära att inte ta åt sig..

Fattar inte varför inte följarna ser igenom hennes lögner.
Citera
2026-02-22, 12:33
Medlem
askungens avatar
Kan man inte stänga ner en sån gofundme?
Hon säger att hon inte behöver längre.
Eftersom de fortfarande är aktiva och hon har hänvisat till att länk finns så accepterar hon ju fortfarande att folk skickar pengar
Citera
2026-02-22, 12:36
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAlwaysRight
Ja, nu ljuger hon lite igen och försöker skriva om sanningen. Hon godkände att Liv startade insamlingen och summan höjdes under tiden. Hon ska låta så oskyldig. Det bästa hade varit om hon redovisat vart pengarna gick till. Som element, körkort, hund, smycken, massa andra inköp osv. För mat har hon för ett halvår framåt.

Och varför är CAP behandlings GoFundMe öppen än?

Hon älskar att hänga ut andra människor! Hon lever inte som hon försöker lära att inte ta åt sig..

Fattar inte varför inte följarna ser igenom hennes lögner.

Inte till presenter till svärföräldrarna och Stefan iallafall. Svärföräldrarna fick ju julklappar från second hand och hembakat + en ett år gammal marmelad och hade Stefan fått en bild på alla hjärtans dag?
Själv älskar hon när följare skickar presenter och ja, en liten vovve för några tusen kan man ju unna sig...
Citera
2026-02-22, 12:55
Medlem
Nu känns det som att nu snart kommer det tiggeri igen. Nu vill hon bara påminna om hennes go foundme.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in