2026-02-22, 09:28
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Fast i polisförhör så sägs det ju att de känt varandra sen 2016?
Och i filmen där han under hot i Barcelona pratar ut, så säger han att de varit kära i "flera år"?
Det jag mest undrar nu är hur en 16-åring fastnade för Chrippadakräfta?
Har folk sett hur han såg ut då?
Herregud. Var hon blind?
Eller besatt av att komma in i Lundellsfären.............................?

Vet att hon också visat upp deras snap-vänskap-sida och där står det när dom la till varandra, och det var när hon var 16 har jag för mig.
Citera
2026-02-22, 09:52
Medlem
Varför känner Gustav folk som kidnappar för 5k?

Varför har Jacke en fixering att slå sönder Linneas knäskålar och kidnappa systern?

Dessa 2 är verkligen speciella människor.

Chatten del 16 Anjo 54.00

Lindha Elin BGB, gå in och lyssna
Citera
2026-02-22, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det är HENNES sanning i HENNES hjärna. Vi behöver inte köpa den
Men det är ju bra att hon SJÄLV åtminstone tror på den. Så får vi se.. Om det blir
något barn? Bra att hon äter iaf. Vad kalla hon sin make? Polisen? Var det inte så?
Bestämmer han vad hon får äta? Är det han som bantat ner henne?

Näringspolisen 😅 Hade min kille/make försökt bestämma vad jag äter hade jag kastat honom direkt.
Men han vill väl ha en snygg och smal brud att visa upp. Likaså hon vill ha ett anabolstinnt muskelberg att visa upp.
Citera
2026-02-22, 09:56
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Klart hon ville in i Lundellsfären. Det är ju uppenbart.
Och hon lyckades ju, delvis. Hon fick inte Jocke men hans bror.
Och visst har hon fått lite lyx och flärd med resor, kläder, smycken
och så.. Som alla andra mer eller mindre kända tjejer. Som Paow,Josefin,
Bianca mfl. Hon fick lite snygga bilder.
Men det kraschade.. Blev nog inte som hon önskat riktigt.
Hon får manifestera bättre.
Kämpa!
Citera
2026-02-22, 09:59
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Näringspolisen 😅 Hade min kille/make försökt bestämma vad jag äter hade jag kastat honom direkt.
Men han vill väl ha en snygg och smal brud att visa upp. Likaså hon vill ha ett anabolstinnt muskelberg att visa upp.

Ja hade hon varit smart så..
Hade hon dragit med pengarna redan innan bröllopet
och raggat upp ett nytt offer.
Men hon ÄR inte smart
Citera
2026-02-22, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK

Linnéa är bara en trofé för Chrippa precis som barnet och Jocke var.
Citera
2026-02-22, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Läst även detta ikväll från förhöret 2023, sjukaste man läst, så här i efterhand.... Men familjen är stöttepelare och "gillade Christofer redan från början". BGB borde få sparken, hur jävla dålig journalist och grävare kan man vara??

Med vad filmade du med om han kastade sönder din mobil?
Den fungerade om man försökte flytta rätt på skärmen, annars var den trasig och grön.
Har han varit påverkad?
Ja han hade precis dragit ladd på soffan då.
Har du varit påverkad vid tillfället?
Nej. Finns SMS konversation när min mamma sa att jag skulle sluta prata med honom, det
finns en ljudinspelning när jag konfronterar honom om att han tar ladd. Jag hade skickat
denna till min mamma.
Min mamma kallade mig för lowlife och oss för knarkarpar. Men jag sa att jag inte tagit något
och att han tagit, han skulle iväg på någon fest i Djursholm.
Förhör med 2023-12-31 09:15 diarienr: 5000-K1633103-23 58
HEMLIG

Ja herregud säger jag bara, sjukt att mamman sa i dokumentären att hon inte visste vem Jocke var men när man ser chattarna så kan man ju se att dom har haft konversationer, det är så mycket lögner hela tiden.
Citera
2026-02-22, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja det var så stor uppståndelse när BG läste ur den. Sen skulle det framkomma mycket som var negativt för 2 personer när det visar sig att de 2 som var allra värst är Gustav och Jacke.
Det är faktiskt fruktansvärda tankar de två går omkring med.
Men samtidigt kan jag förstå dom eftersom alla i chatten var genuint oroliga för Chrippa.

Det framkommer också så mycket som visar hur vidriga flera stycken har varit sk sanningsorakler som har blivit ifrågasatta men kallat in hela patrullen för att tillsammans vrida på sanningen och framförallt ljugit om så mycket för att få målet att se dåliga ut. Här behöver jag inte utveckla mig.

Med tanke på allt som kommer fram nu så förstår man deras oro ännu mer, tycker bara att det är så fel att Anjo & Jocke får mest skit när det är Jacke & Gustav som är värst.
Citera
2026-02-22, 10:33
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Med tanke på allt som kommer fram nu så förstår man deras oro ännu mer, tycker bara att det är så fel att Anjo & Jocke får mest skit när det är Jacke & Gustav som är värst.
Alla i chatten är vider. Jacke den ende som bett om ursäkt och har umgåtts med C&L samt hennes familj efter den.

That’s it, mannen!
Citera
2026-02-22, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Alla i chatten är vider. Jacke den ende som bett om ursäkt och har umgåtts med C&L samt hennes familj efter den.

That’s it, mannen!

Saken är den att många även Bo-Göran säger att det är Jocke & Anjo som är värst men det stämmer ju inte, kanske Jacke inte har visat hela chatten för C & L det vet man ju faktiskt inte.
Och när man läser vad L & hennes syrra sagt och gjort så är dom knappast så oskyldiga och varför ljuger mamman i dokumentären? hon hade ju pratat med Jocke.
Citera
2026-02-22, 10:57
Medlem
Citat:
Saken är den att många även Bo-Göran säger att det är Jocke & Anjo som är värst men det stämmer ju inte, kanske Jacke inte har visat hela chatten för C & L det vet man ju faktiskt inte.
Och när man läser vad L & hennes syrra sagt och gjort så är dom knappast så oskyldiga och varför ljuger mamman i dokumentären? hon hade ju pratat med Jocke.

De tycker väl de skulle låta bättre utåt sätt mot de allmänna folket och de hade väl hoppas på att chatten i sin helhet inte skulle läcka ut som den har gjort?
Citera
2026-02-22, 11:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det är Jocke och Anjo som är värst. Det är Jocke och Anjo som i två års tid bedriver både näthat och irl trakasserier för att förstöra livet för Chrippa och Linnea.
Det kommer ni inte undan hur många chattar ni än försöker luta er mot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in