2026-02-21, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Tycker det är så konstigt att flera här inne var som besatta av att Jacke skulle gå ut med chattarna sen pallade inte han men nu gör Anjo det och men då är det men helt annan sak, man kan ju iaf konstatera att Jocke & Gustav var värst och Anjo är den som skrivit minst hittills.
Och Anjo har ju visat upp allt även fast vissa påstår att han klipper & klistrar.

Ja det var så stor uppståndelse när BG läste ur den. Sen skulle det framkomma mycket som var negativt för 2 personer när det visar sig att de 2 som var allra värst är Gustav och Jacke.
Det är faktiskt fruktansvärda tankar de två går omkring med.
Men samtidigt kan jag förstå dom eftersom alla i chatten var genuint oroliga för Chrippa.

Det framkommer också så mycket som visar hur vidriga flera stycken har varit sk sanningsorakler som har blivit ifrågasatta men kallat in hela patrullen för att tillsammans vrida på sanningen och framförallt ljugit om så mycket för att få målet att se dåliga ut. Här behöver jag inte utveckla mig.
Citera
2026-02-21, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvetvem
Är det inte ironiskt att BGB ska/har slutat på SVT. Han passade på är försöka göra kaos innan han hade tid.

Han slutar då han är hatad och hans kollegor inte hyllade honom som Han förväntade sig. Han kommer bli frilansande nu som mongot Joakim Lamotte.

BGB var inne 2016, 2026 är han ute.
Citera
2026-02-21, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Läst även detta ikväll från förhöret 2023, sjukaste man läst, så här i efterhand.... Men familjen är stöttepelare och "gillade Christofer redan från början". BGB borde få sparken, hur jävla dålig journalist och grävare kan man vara??

Med vad filmade du med om han kastade sönder din mobil?
Den fungerade om man försökte flytta rätt på skärmen, annars var den trasig och grön.
Har han varit påverkad?
Ja han hade precis dragit ladd på soffan då.
Har du varit påverkad vid tillfället?
Nej. Finns SMS konversation när min mamma sa att jag skulle sluta prata med honom, det
finns en ljudinspelning när jag konfronterar honom om att han tar ladd. Jag hade skickat
denna till min mamma.
Min mamma kallade mig för lowlife och oss för knarkarpar. Men jag sa att jag inte tagit något
och att han tagit, han skulle iväg på någon fest i Djursholm.
Förhör med 2023-12-31 09:15 diarienr: 5000-K1633103-23 58
HEMLIG

Lindha hade rätt.
Citera
2026-02-21, 21:30
Medlem
Citat:
Tror du menar Jacke ;-)
Men håller med. De som kämpar mest för lösning, är Jocke och Anjo. Lisen är detektiv.
Fattar inte var folk får det ifrån och försöker ge henne stämpel som rasist från chatten.
Men det är väl den vanliga vridningen av narrativet. Men visa gärna exempel ni som påstår det.
Jacke är aktiv till och från, men VARJE gång han skriver nåt, samt Gustav likadant, så handlar det om hur mkt de hatar Linnea och hur hemsk hon är och vad de vill utsätta henne för.
Detta kommer BARA från dem.

Och snart vaknar häxan oxå, har väl samlat på sig en excelfil om allt skit som ska in i tråden.

Och mitt i allt detta sitter Chrippa på galonmadrassen och författar kärlekstexter med olika färgade kritor.

Exakt, det är BARA dom två som uttrycker sig totalt hatiska!
Det finns ingen hejd på deras förslag.

Haha, ja det kommer snart att skrivas så fingrarna glöder.
Citera
2026-02-21, 21:34
Medlem
Citat:
Läst även detta ikväll från förhöret 2023, sjukaste man läst, så här i efterhand.... Men familjen är stöttepelare och "gillade Christofer redan från början". BGB borde få sparken, hur jävla dålig journalist och grävare kan man vara??

Med vad filmade du med om han kastade sönder din mobil?
Den fungerade om man försökte flytta rätt på skärmen, annars var den trasig och grön.
Har han varit påverkad?
Ja han hade precis dragit ladd på soffan då.
Har du varit påverkad vid tillfället?
Nej. Finns SMS konversation när min mamma sa att jag skulle sluta prata med honom, det
finns en ljudinspelning när jag konfronterar honom om att han tar ladd. Jag hade skickat
denna till min mamma.
Min mamma kallade mig för lowlife och oss för knarkarpar. Men jag sa att jag inte tagit något
och att han tagit, han skulle iväg på någon fest i Djursholm.
Förhör med 2023-12-31 09:15 diarienr: 5000-K1633103-23 58
HEMLIG

Jadu, det blir mycket skadereglering för de som kämpar för att ändra på dåtidens bevis.

Märkligt att det är en liten grupp personer som har fått lägliga minnesluckor.
Citera
2026-02-21, 21:35
Medlem
Citat:
Är det inte ironiskt att BGB ska/har slutat på SVT. Han passade på är försöka göra kaos innan han hade tid.

Har han/ska han?
Det är ju intressant!
Citera
2026-02-21, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Han kan ju bara drömma om att få ett vanligt jobb. Chrippa kommer aldrig kunna jobba igen. Han kommer vara bränd överallt!

Det kommer inte vart fall vara svårt. Jobben växer inte på träd och hans cv är inte det bästa.
Citera
2026-02-21, 21:42
Medlem
MP-44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Han slutar då han är hatad och hans kollegor inte hyllade honom som Han förväntade sig. Han kommer bli frilansande nu som mongot Joakim Lamotte.

BGB var inne 2016, 2026 är han ute.

att bosse kir är värdelös kan jag hålla med om. men lamotte är ju en journalist som vill visa sanningen.
Citera
2026-02-21, 21:44
Medlem
Tycker Anjo kan ta 50 % av vinsten på chatten vidiosen och skicka till Julia för C. Då gör Jacke iaf nåt produktivt för sin brorsdotter när han spädde ut hat mot svägerskan.
Citera
2026-02-21, 21:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jadu, det blir mycket skadereglering för de som kämpar för att ändra på dåtidens bevis.

Märkligt att det är en liten grupp personer som har fått lägliga minnesluckor.

Varför lägger Linnea ut sjukt störda minnen/klipp på Chrippa på sin Snapchat ikväll, där han är uppenbart påtänd och helt off? Herregud. Vad vill hon uppnå med det?
Eller är hon också off ikväll? Det är väl inte bra om man är gravid?
Citera
2026-02-21, 22:04
Medlem
Citat:
Varför lägger Linnea ut sjukt störda minnen/klipp på Chrippa på sin Snapchat ikväll, där han är uppenbart påtänd och helt off? Herregud. Vad vill hon uppnå med det?
Eller är hon också off ikväll? Det är väl inte bra om man är gravid?

Omg 😮 Tror alla normalt funtade kan se misären. Chrippa bjöd in en missbrukare i sociala medier världen. Varför.
Citera
2026-02-21, 22:08
Medlem
Citat:

Kanske är likadant där, som med Christofer avslut.
Fick välja mellan att säga upp sig själv eller gå = uppsagd oavsett valet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in