2026-02-22, 09:40
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Det dampiga wt-ludret med kamphund, tre barn med tre olika män som är hang around till Bandidos då?
Vi får återberättar allt eftersom hur Harry Flodmans mor som han bodde med till hon dog, försörjde sig m m allt eftersom.

Citera
2026-02-22, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Kvinnor är ju mera benägna att flytta från byarna, så det är ändå rimligt. Trodde du könen var lika?

Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Fast nu talade vi väl om kvinnorna som lämnade hembyn för storstaden och göra karriär och sen kom tillbaka.
Klart det finns vissa kvinnor som stannar kvar i byn som du beskriver.
Jag kanske var otydlig. Jag menar att åtminstone 75% av svenska filmer handlar om det fenomenet.
Citera
2026-02-22, 09:44
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Jag kanske var otydlig. Jag menar att åtminstone 75% av svenska filmer handlar om det fenomenet.

Ok, då är jag med.
Citera
2026-02-22, 09:51
Medlem
Citat:
Tacksamt att göra narr av "manliga vita kristna inavlade byfånar".
Det skulle inte fungera med en muslimsk kvinna som lämnar bykalifatet, flyttar till storstaden och gör karriär och blir civiliserad.
Sen återvänder till bykalifatet och påpekar hur inavlade och obildade männen i bykalifatet är.
Det vore ju rasistiskt.
Citera
2026-02-22, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Tacksamt att göra narr av "manliga vita kristna inavlade byfånar".
Det skulle inte fungera med en muslimsk kvinna som lämnar bykalifatet, flyttar till storstaden och gör karriär och blir civiliserad.
Sen återvänder till bykalifatet och påpekar hur inavlade och obildade männen i bykalifatet är.
Det vore ju rasistiskt.
Lite mindre humoristiskt när hon blir halalslaktad också.
Citera
2026-02-22, 17:24
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Det är tamejfan sinnessjukt att det alltid är en kvinna som återvänder till hembyn.
Är väl inge konstigt med tanke på att det är kvinnor som flyttar från hålorna medan männen blir kvar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in