2026-02-19, 15:56
Medlem
Paketet har dykt upp i postnord-appen nu iaf, inte skickats än dock. Håller tummarna!

Allt gott!
Citera
2026-02-19, 18:12
Medlem
inlämnat återkommer när jag testat imorgon
Citera
2026-02-20, 09:44
Medlem
Mitt paket har dykt upp nu! Jag återkommer med en recension!

Allt gott!
Citera
2026-02-20, 13:54
Medlem
Fint pulver, luktar knappt något absolut ingen klassisk pv smak när man röker den och känns inte som det bildas speciellt mycket rök alls även om den rinner fint. Känns väldigt svag, förvisso har jag intagit en hyfsad dos elvanse så kanske funkar bättre på andra.
Citera
2026-02-20, 14:36
Medlem
Ingen höjdare. Framför allt går den knappt att röka. En generös lina så händer det något men det är inte mycket. Hade nog varit ok om den varit syntetiserad bättre
Senast redigerad av fruktfabrik 2026-02-20 kl. 14:54.
Citera
2026-02-20, 16:49
Medlem
Såg nu att ingen har kunnat röka den trots den förbättrade syntesen enligt försäljarens utsago

Oklassad PV inrikes som inte går att röka. Självklart hade man aldrig beställt om man varit lite mindre efterbliven och läst tråden noggrant.
Citera
2026-02-20, 18:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fruktfabrik
Såg nu att ingen har kunnat röka den trots den förbättrade syntesen enligt försäljarens utsago

Oklassad PV inrikes som inte går att röka. Självklart hade man aldrig beställt om man varit lite mindre efterbliven och läst tråden noggrant.

den funkar dunder om man kör IV.
jag beställer den vartenda månad.
olika för alla i guess
Citera
2026-02-20, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
den funkar dunder om man kör IV.
jag beställer den vartenda månad.
olika för alla i guess

IV är svårt att uttala sig om såklart då det är en annan värld men ja den har en tydlig effekt nu efter att ha fått dosera ett par gånger men ingen höjdare
Senast redigerad av fruktfabrik 2026-02-20 kl. 21:58.
Citera
2026-02-20, 22:30
Avslutad
Citat:
IV är svårt att uttala sig om såklart då det är en annan värld men ja den har en tydlig effekt nu efter att ha fått dosera ett par gånger men ingen höjdare

Ingen höjdare? Det räcker med 0,001 i en panna så slår den en till månen. men som du säger antar jag, det är en annan värld. Men den fungerar iaf som sagt dunder IV.
Citera
2026-02-20, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIFORS
Ingen höjdare? Det räcker med 0,001 i en panna så slår den en till månen. men som du säger antar jag, det är en annan värld. Men den fungerar iaf som sagt dunder IV.

Ja okej då har vi antingen fått olika batches, mina slemhinnor får någon extrem reaktion och tar inte upp skiten ordentligt eller så har denna pv en väldigt unik farmakodynamik (letade upp ordet försöker inte leka intelligent eller bildad)
Citera
2026-02-20, 22:39
Avslutad
Citat:
Ja okej då har vi antingen fått olika batches, mina slemhinnor får någon extrem reaktion och tar inte upp skiten ordentligt eller så har denna pv en väldigt unik farmakodynamik (letade upp ordet försöker inte leka intelligent eller bildad)

Krossar du kristallerna ordentligt innan intag?
Eller så kanske det är så att denna är mest lämpad för IV.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in