2026-02-20, 18:31
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Fettot är desperat. Spruta ut videos om crippa och Linnea, vem bryr sig. Det är passé.
Citera
2026-02-20, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Aftonbladet
Välförtjänt, om det stämmer. Källa?

Från Medviktarna själva. Tror det nämndes även i senaste videon.

Men Anjo är tyst...
Citera
2026-02-20, 18:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Från Medviktarna själva. Tror det nämndes även i senaste videon.

Men Anjo är tyst...

Tack för info, kommer kolla av med Norrköpings tingsrätt på måndag.

Ska bli intressant att följa och jag hoppas att Anjo fälls på någon punkt åtminstone.
Citera
2026-02-20, 18:46
Medlem
Citat:
Det har han redan gjort, och kommer garanterat göra igen. Han är cancer.

Så länge han sopar mattan med idioter som Anjo & co så hoppas jag att han tar till vilka metoder som helst.

Sen loggar jag ut från Youtube. Det är för jobbigt att vara insatt i ett drama så det stannar efter detta.
Senast redigerad av AbsAbs 2026-02-20 kl. 18:53.
Citera
2026-02-20, 18:48
Medlem
Citat:
Ok, jag hoppas att det skiter sig och han slutar som sin mamma. Ett uppsvällt lik i Riddarfjärden.

Hellre som staty utanför Anjos fönster vart än han flyttar.
Citera
2026-02-20, 18:50
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Så länge han sopar mattan med idioter som Anjo & co så hoppas jag att han tar till vilka metoder som helst.

Sen loggar ut från Youtube. Det är för jobbigt att vara insatt i ett drama så det stannar efter detta.

Herregud. Det finns inget fel att säga att man har gjort fel ibland. Det gör dig inte till en "omoralisk" person, ibland så är det helt rätt att säga rakt ut att man gjort fel.

Att ni är så fanatiska kring detta fattar jag inte. Det är inte okej att kontakta anhöriga, oavsett vad någon annan gjort. Är det okej att bara säga detta rakt ut?
Citera
2026-02-20, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Herregud. Det finns inget fel att säga att man har gjort fel ibland. Det gör dig inte till en "omoralisk" person, ibland så är det helt rätt att säga rakt ut att man gjort fel.

Att ni är så fanatiska kring detta fattar jag inte. Det är inte okej att kontakta anhöriga, oavsett vad någon annan gjort. Är det okej att bara säga detta rakt ut?

Det är väl inte fanatism att önska bort de som har skadat människor på riktigt?

Hoppas att det blir ett åtal mot Anjo, Rask och Jocke under 2026.
Citera
2026-02-20, 18:57
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Det är väl inte fanatism att önska bort de som har skadat människor på riktigt?

Hoppas att det blir ett åtal mot Anjo, Rask och Jocke under 2026.

Att säga att någon skadat människor gör det inte rätt att gå ut och begå en masskjutning. Ja, de har skadat människor - och? Varför ska dessa människors mammor, systrar eller andra släktingar skadas? Förklara det för mig.
Citera
2026-02-20, 19:00
Medlem
Citat:
Att säga att någon skadat människor gör det inte rätt att gå ut och begå en masskjutning. Ja, de har skadat människor - och? Varför ska dessa människors mammor, systrar eller andra släktingar skadas? Förklara det för mig.

Vem fan har pratat om masskjutning?
Lugna ner dig människa.

Axel kontaktade kurator Zorita och inte mamma Zorita.
Citera
2026-02-20, 19:13
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:

Nej, det är inte rätt att gå på till exempel en seriemördares anhöriga, du har rätt.
Citera
2026-02-20, 19:16
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Vem fan har pratat om masskjutning?
Lugna ner dig människa.

Axel kontaktade kurator Zorita och inte mamma Zorita.

Det spelar faktiskt ingen roll. Jag ogillar Anjo, otroligt mycket. Jag vill gärna ge honom en fet jävla käftsmäll, men hans anhöriga, som inte är involverade i skiten. Och som egentligen inte sagt något ont, bör man låta bli.

Börjar hans mamma öppna käften och snacka skit, så är hon fritt villebråd däremot.
Citera
2026-02-20, 19:17
Medlem
Kattknullarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Det spelar faktiskt ingen roll. Jag ogillar Anjo, otroligt mycket. Jag vill gärna ge honom en fet jävla käftsmäll, men hans anhöriga, som inte är involverade i skiten. Och som egentligen inte sagt något ont, bör man låta bli.

Börjar hans mamma öppna käften och snacka skit, så är hon fritt villebråd däremot.
Hittills har ingen kontaktat hans hormamma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in