Citat:
Ursprungligen postat av
Ledsensomfan
Jag är man. Jag har alltid haft väldigt svårt att begripa vad som är sexigt med en manskropp, speciellt kuken. Finns ju ingenting som är sexigt eller attraherade. (Nu kommer folk säga: men det är ju för att du är heterosexuell). Kvinnor har former och är sexiga rent naturligt. Till och med kvinnor säger att kvinnokroppen är mer tilltalande än mannens kropp. Nu pratar vi en helt vanlig kropp. Ingen överviktig eller jättevältränad.
Kuken ser ju förjävlig ut. Det är en förhud med eventuell flens under. Pungen är ju bedrövlig. Ser fan sjukt ut. Slak är hela skapelsen skrattretande. Vid erektion är den redo för sex, men även då är den ju vidrig.
Kroppen i sig hos en man är rak och tråkig. Var är sexigheten? En del kvinnor säger "stora händer" och "breda axlar" och sånt. Hur är det sexigt?
Med detta skrivet.. Frågeställningen lyder: Vad är sexigt med en manskropp egentligen?
Jag som man tycker inte att något hos mig eller andra män är speciellt sexigt. Min kvinna tycker däremot att det mesta hos mig är sexigt; mina stora händer, mina armmuskler, att jag är lång, mitt snygga skägg, mitt hår på bröstet, min mörka röst, hur jag alltid får henne att skratta, må bra och ger henne fantastiska orgasmer.
Jag tror inte att det endast är manskroppen kvinnor ser till (om de inte är onyktra och ser på muskulösa unga manliga strippor

), utan oftast en kombination av hur mannen är och hur hans kropp ser ut.