2026-02-20, 11:36
Medlem
Att den är starkare. Manligt utseende helt enkelt, bredaxlad, lagom muskulös, inte för kort. Spinkighet eller för mycket övervikt går bort. Är han ens själsfrände/tvillingsjäl är han den vackraste som någonsin existerat, då spelar det mindre roll.
Senast redigerad av marageo 2026-02-20 kl. 11:40.
Citera
2026-02-20, 11:39
Avstängd
Paris24s avatar
Jag tänker mig att "skillnaden" är det sexiga så jag gillar kvinnliga former, långt hår m.m. Kvinnor bör därmed gilla muskler, större kropp, slankare midja, kort frisyr.
Citera
2026-02-20, 11:50
Medlem
SysterMorbids avatar
Hela människan är väl en konstig hudsäck?

Kolla på en katt.. elegant!

Heil alla misantroper
Citera
2026-02-20, 12:02
Medlem
Svettigfots avatar
Hett på en mans kropp är en smal och senig. Beniga och lite synliga ådror på händer och fötter. Smala ben med smala vader. Lite skäggstubb, halvlångt hår. Inga tatueringar. Platt mage. Ingen fjolla som färgar hår rakar ben använder smink.

Alla önskemålen går inte att uppfylla men finns det några av dom så är det ju så att man smygtittar och drömmer lite.
Citera
2026-02-20, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledsensomfan
Jag är man. Jag har alltid haft väldigt svårt att begripa vad som är sexigt med en manskropp, speciellt kuken. Finns ju ingenting som är sexigt eller attraherade. (Nu kommer folk säga: men det är ju för att du är heterosexuell). Kvinnor har former och är sexiga rent naturligt. Till och med kvinnor säger att kvinnokroppen är mer tilltalande än mannens kropp. Nu pratar vi en helt vanlig kropp. Ingen överviktig eller jättevältränad.

Kuken ser ju förjävlig ut. Det är en förhud med eventuell flens under. Pungen är ju bedrövlig. Ser fan sjukt ut. Slak är hela skapelsen skrattretande. Vid erektion är den redo för sex, men även då är den ju vidrig.

Kroppen i sig hos en man är rak och tråkig. Var är sexigheten? En del kvinnor säger "stora händer" och "breda axlar" och sånt. Hur är det sexigt?

Med detta skrivet.. Frågeställningen lyder: Vad är sexigt med en manskropp egentligen?

Jag som man tycker inte att något hos mig eller andra män är speciellt sexigt. Min kvinna tycker däremot att det mesta hos mig är sexigt; mina stora händer, mina armmuskler, att jag är lång, mitt snygga skägg, mitt hår på bröstet, min mörka röst, hur jag alltid får henne att skratta, må bra och ger henne fantastiska orgasmer.
Jag tror inte att det endast är manskroppen kvinnor ser till (om de inte är onyktra och ser på muskulösa unga manliga strippor ), utan oftast en kombination av hur mannen är och hur hans kropp ser ut.
Citera
2026-02-20, 15:27
Medlem
En vältränad mans med bra proportioner är attraktivt.
Citera
2026-02-20, 15:47
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Rent objektivt är det naturligtvis så att män tycker kvinnokroppen är otroligt mer attraktiv rent generellt än vice versa. Det har liksom aldrig existerat någon marknad för porrtidningar med nakna män riktat mot heterosexuella kvinnor. Däremot går ju män igång på att se en naken kvinna, som kan vara exakt vem som helst, vi tycker ändå det känns bra att se lite nakna bröst.

Programmeringen är uppenbart väldigt olika gällande detta. Sedan förstår jag inte det märkliga självförakt som vissa män riktar mot sig själva.

Det var ju just sådär som jag sa att det inte är.

Män tycker inte att kvinnokroppen är mer attraktiv än vad kvinnor tycker att manskroppen är. Varför envisas du med en sådan sak?

Det stämmer att mäns och kvinnors sexualitet tar sig uttryck på olika sätt. Exempelvis att män vill ha nakna bröst vem det än är. Alla män är promiskuösa men kvinnor är ofta inte det. Män har mycket mer testosteron i sig och har därför en mer explosiv form av sexualitet, skulle man kunna kalla det. Men detta betyder absolut inte att män är mer sexuella varelser än vad kvinnor är. Bägge är lika sexuella, men på olika sätt.

Du är nog bara inte tillräckligt erfaren och kan för lite om hur kvinnors sexualitet fungerar för att förstå att kvinnor är precis lika attraherade av män som män är attraherade av kvinnor.
Citera
2026-02-20, 16:02
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledsensomfan
Jag är man. Jag har alltid haft väldigt svårt att begripa vad som är sexigt med en manskropp, speciellt kuken. Finns ju ingenting som är sexigt eller attraherade. (Nu kommer folk säga: men det är ju för att du är heterosexuell). Kvinnor har former och är sexiga rent naturligt. Till och med kvinnor säger att kvinnokroppen är mer tilltalande än mannens kropp. Nu pratar vi en helt vanlig kropp. Ingen överviktig eller jättevältränad.

Kuken ser ju förjävlig ut. Det är en förhud med eventuell flens under. Pungen är ju bedrövlig. Ser fan sjukt ut. Slak är hela skapelsen skrattretande. Vid erektion är den redo för sex, men även då är den ju vidrig.

Kroppen i sig hos en man är rak och tråkig. Var är sexigheten? En del kvinnor säger "stora händer" och "breda axlar" och sånt. Hur är det sexigt?

Med detta skrivet.. Frågeställningen lyder: Vad är sexigt med en manskropp egentligen?

Det kvinnor tycker är sexigt är just vidrigheten i det hela. Att mannen är som ett starkt monster som våldtar henne, eller att hon tämjer besten.

Väldigt osunt. Men mansformen är vidrig och hon kan inte bli kåt på nåt annat sätt.

Hela mansformen är alltså vidrig, inte bara kroppen. Men detta är det få män som vågar erkänna för sig själva. Kvinnor saknar självinsikt, eftersom de saknar egentligt medvetande, så du får inga ärliga svar från dem heller. (FB) Elefanten i rummet - mansformen är inherent motbjudande

Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia

Män tycker inte att kvinnokroppen är mer attraktiv än vad kvinnor tycker att manskroppen är.

Ett typexempel på det jag skriver ovan - att kvinnor saknar egentligt medvetande. Att påstå nåt så uppenbart falskt kan inte en medveten individ göra. Det är en programmerad bot.
Senast redigerad av kulturstrateg 2026-02-20 kl. 16:10.
Citera
2026-02-20, 16:19
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Det var ju just sådär som jag sa att det inte är.

Haha! Tror du på allvar att du har liksom något mandat att "säga" hur det ligger till?

Citat:
Män tycker inte att kvinnokroppen är mer attraktiv än vad kvinnor tycker att manskroppen är. Varför envisas du med en sådan sak?

Det är alldeles självklart att det är just så. Det är inte heller konstigt, vi är olika skapta med olika preferenser. Däremot blir det larvigt att låtsas som att män och kvinnor skulle vara lika för att det skall kännas rättvist.

Citat:
Du är nog bara inte tillräckligt erfaren och kan för lite om hur kvinnors sexualitet fungerar för att förstå att kvinnor är precis lika attraherade av män som män är attraherade av kvinnor.

Jag fattar att du tror att du är vass nu, men det lustiga är ju att jag med all säkerhet har en fullständigt enormt mycket större erfarenhet av heterosexuella kvinnors sexualitet än vad du har.
Citera
2026-02-20, 17:38
Medlem
Ledsensomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDawnFades
Om det nu stämmer, beror det väl på att män tänder på det visuella, medan kvinnor tänder på det emotionella. En kvinna spanar inte in en man på samma sätt som en man spanar in en kvinna.
Hur spanar en kvinna in en man då?
Citera
2026-02-20, 17:39
Medlem
Ledsensomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Nej, det är lika. Det är kuken som står ut.

Därutöver uppskattas en hårig bringa, fast det är nog inte erotiskt utan mer mysigt. Som at klappa en jycke.
Kuken? Kvinnor uppskattar inte en dickpic
Citera
2026-02-20, 17:41
Medlem
Ledsensomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Alla mäns kroppar är inte något att hurra för, jag har min typ. En karl med stabil hållning, inte stora muskler men vältränad kropp så som dom får när dom tränat crossfit. Fast rumpa och synliga vader, välsvarvade armar utan tatueringar och lagom stora händer och lite lätt ådriga armar. Han ska vara över 183 cm men under 198 cm. Sedan är resten aura.

Jag vet vad jag gillar och det tar mig en millisekund att upptäcka hans existens, på samma vis som män ser oss och vet direkt att vi är deras typ. Jag tycker att längd på ben, armar, överkropp spelar en stor roll för om en människas kroppsbyggnad är snygg eller inte. Det är så mycket som kan gå fel rent genetiskt så jag attraheras av detaljerna. Jag tycker själv att jag har perfekta mått rent kroppsmässigt så jag ser gärna det i min partner också. Fint par
Jävlar vilka krav
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in