2026-02-20, 00:20
Medlem
Ledsensomfans avatar
Jag är man. Jag har alltid haft väldigt svårt att begripa vad som är sexigt med en manskropp, speciellt kuken. Finns ju ingenting som är sexigt eller attraherade. (Nu kommer folk säga: men det är ju för att du är heterosexuell). Kvinnor har former och är sexiga rent naturligt. Till och med kvinnor säger att kvinnokroppen är mer tilltalande än mannens kropp. Nu pratar vi en helt vanlig kropp. Ingen överviktig eller jättevältränad.

Kuken ser ju förjävlig ut. Det är en förhud med eventuell flens under. Pungen är ju bedrövlig. Ser fan sjukt ut. Slak är hela skapelsen skrattretande. Vid erektion är den redo för sex, men även då är den ju vidrig.

Kroppen i sig hos en man är rak och tråkig. Var är sexigheten? En del kvinnor säger "stora händer" och "breda axlar" och sånt. Hur är det sexigt?

Med detta skrivet.. Frågeställningen lyder: Vad är sexigt med en manskropp egentligen?
Citera
2026-02-20, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ledsensomfan
(Nu kommer folk säga: men det är ju för att du är heterosexuell).
Och där har du svaret.

Varför tycker vissa att det är gott med skaldjur? Det smakar ju förjävligt. Finns inget gott med det.
Citera
2026-02-20, 00:29
Medlem
FinaGudrunSchymans avatar
Jag tror inte du har sett en fitta om du tycker den är mer tilltalande.
Framstjärten och blygdläpparna kan se förjävliga ut minst sagt, och vara helt deformerade.
Citera
2026-02-20, 00:33
Avstängd
Matadhamsters avatar
En man är fin för att man tycker om honom, och han då inte uppträder groteskt i sängen. Tänker på de skumma bilder och videos män skickar omkring sig även om jag intefår sådant. Har aldrig direkt haft någon så smaklös partner.

Jag gillar delen av magen på en man precis vid byxlinningen och höftbenen. Axlar, nacke, ja det mesta. Det har med att man är lagd för män som innebär att man tycker om manskroppen istället för kvinnokroppen.
Senast redigerad av Matadhamster 2026-02-20 kl. 00:35.
Citera
2026-02-20, 00:40
Avslutad
Allt. För att jag är heterosexuell kvinna. Nej kuken är inte ”vacker”, men det är inte poängen. Helheten är attraherande.

Vem jag blir attraherad av och finner sexig ligger i känslor och då blir vissa kroppsdelar mer attraktiva. Händer och underarmar gillar jag. Och hårigt bröst.
Citera
2026-02-20, 00:59
Medlem
SoulOfSophias avatar
Kvinnor har mjuka former, män har hårda former. Bägge är lika vackra och lika objektivt sexiga, om vi inte pratar om attraktion utan bara som beskådning. Det är struntprat att kvinnokroppen skulle vara finare rent objektivt bara för att den har mjuka former. Jag tycker mäns hårda former är lika vackra, men på motsatt sätt.

Och som heterosexuell kvinna så är det ju just dom hårda dragen på en man som är sexiga. Allt det manliga är för mig sexuellt attraktivt medan sånt som är feminint är en turn off och något jag inte associerar med något sexuellt överhuvudtaget: Är det kanske denna känsla (fast omvänt) som du försöker beskriva när du säger att kukar är äckliga? Det enda jag kan hålla med dig om är att jag inte vill ha en otvättad slak kuk nära mig =)

Det verkar som att du försöker säga att män tycker att kvinnor är sexigare än vad kvinnor tycker att män är? Det är inte en chans att det är så. Hur kan du inte förstå vad svaret på din egen fråga är?
Senast redigerad av SoulOfSophia 2026-02-20 kl. 01:01.
Citera
2026-02-20, 01:22
Medlem
litenbokstavs avatar
kan fatta att tjejer gillar magmuskler men förutom det - nä ingen aning
Citera
2026-02-20, 01:23
Medlem
Det finns inget sexigt med en mans kropp och kuken är ju nästan skrattretande ful!
Citera
2026-02-20, 01:25
Medlem
kalkryggars avatar
Det är för att instinkterna och det mänskliga arvet ser till att trigga igång en drift där vi lockas att tända sexuellt på rätt person (som är kompatibel) för att det ska bli avkomma.

Det är allt. Därför så tycker inte en tjej att en kuk på en man hon inte är intresserad av är vacker, medans hon tycker att kuken på en man hon är attraherad av är vacker. Hon vill ha den i munnen, rumpan, fittan. Hon vill gnida sig mot den, hålla i den när hon somnar och så vidare.

Men snackat om kvinnans eller mannens kropp är den som är vackrast tycker jag är lite lustig. För det är alltid väldigt olika vad människor kommer fram till i samtal. Historiskt sett så är det mannens kropp som ansetts vara vackrast. Musklerna, styrkan, reaktionen med mera.
Citera
2026-02-20, 02:31
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
kan fatta att tjejer gillar magmuskler men förutom det - nä ingen aning
Haha så är det tvärt om för dom flesta kvinnor. Dom gillar sluskgubbar. Ölmage, trasiga kalsonger, hår över hela kroppen, hängpung, ovårdat skägg osv osv.
Senast redigerad av Inkommer 2026-02-20 kl. 02:35.
Citera
2026-02-20, 05:45
Medlem
Axlarna ska vara breda och raka och inte sluttande. Och en bred, lång rygg. Vältränade ben. Det är sexigt!

Håller med Ts. Den nedre delen är inte vacker, och ska döljas med en handduk. Som kvinna förstår jag inte varför vissa män är så stolta över denna fula kroppsdel. Dick picks är ett stort skämt.

Jason Momoa, "aquaman". That's what I'm talking about!
Senast redigerad av Newton555 2026-02-20 kl. 06:16.
Citera
2026-02-20, 07:02
Medlem
TS, det där är inte en fråga – det är självförakt i textform.

Du sitter och kallar den egna kroppen vidrig och tror att det är en intellektuell poäng. Det är det inte. Det är bara patetiskt.

Du är hetero. Självklart tänder du inte på män. Men att gå från “jag attraheras inte” till “det är äckligt och skrattretande” är ett behov av att trycka ner det du själv är.

Frågan är inte vad som är sexigt med män. Frågan är varför du känner behov av att förakta dig själv offentligt – och dra med resten i fallet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in