2026-02-20, 07:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Här är grejen (och lite att tänka på): mina familjemedlemmar kan göra si och så utan att jag ens vet om det. Vad har ni ens för bevis på att Anjos mamma gjort något som kan räknas som klandervärt?

Och, som sagt, gå på ovetande låter som hemskhet.

Besvärligt, jag vet.
Det var tråkigt och märkligt att dina familjemedlemmar inte vet vad gör.

Att kuratorn gjord inspelningar med Anjo i utbildningssyfte så finns det video för några år sedan, att skolan gjort samarbeten med Anjo för ett år sedan finns även det. Senaste samarbetet skrev rektorn som svar till Axel "Nej det var inte ett lämpligt samarbete" och "nej det är inte aktuellt med samarbete framöver". De gick nog på kuratorns ord att det var en bra ide.

Det kanske var den bifogade videon med bland annat när Anjo sitter och beskriver en kvinnas könsorgan som som hårig, äcklig och fullt med bajs i syfte att klandra. Som fick rektorn att vakna, vilken tur att nån delgav de då så de vet. Då vetskap är något du trycker på.
Citera
2026-02-20, 08:32
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Det var tråkigt och märkligt att dina familjemedlemmar inte vet vad gör.

Att kuratorn gjord inspelningar med Anjo i utbildningssyfte så finns det video för några år sedan, att skolan gjort samarbeten med Anjo för ett år sedan finns även det. Senaste samarbetet skrev rektorn som svar till Axel "Nej det var inte ett lämpligt samarbete" och "nej det är inte aktuellt med samarbete framöver". De gick nog på kuratorns ord att det var en bra ide.

Det kanske var den bifogade videon med bland annat när Anjo sitter och beskriver en kvinnas könsorgan som som hårig, äcklig och fullt med bajs i syfte att klandra. Som fick rektorn att vakna, vilken tur att nån delgav de då så de vet. Då vetskap är något du trycker på.

Mmm.

Nej, jag tycker fortfarande att det inte är rättfärdigat. Ni är väldigt konstiga i tråden just nu.
Citera
2026-02-20, 08:34
Medlem
Kattknullarns avatar
Citat:
Mmm.

Nej, jag tycker fortfarande att det inte är rättfärdigat. Ni är väldigt konstiga i tråden just nu.
Om du bara visste vad vi har planerat för sekten, båda sekterna
Citera
2026-02-20, 08:51
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Om du bara visste vad vi har planerat för sekten, båda sekterna

Wow. Hoppas att det går väl då jag gillar ingetdera!
Citera
2026-02-20, 09:32
Medlem
Del 15 släppt. Läser chipstutten långsam eller är chatten extremt lång? Följarna bord eha tröttnat på det nu eller?
Citera
2026-02-20, 10:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Del 15 släppt. Läser chipstutten långsam eller är chatten extremt lång? Följarna bord eha tröttnat på det nu eller?

Om han läser själv skulle han blockas från Youtube på livstid. Att utsättas av Anjos högläsning är ett straff ingen kan vara förtjänt av
Citera
2026-02-20, 10:28
Medlem
Visningarna dalar för tjockisen.
Citera
2026-02-20, 12:31
Medlem
JimmySoffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89

Gissar att hälften av klippen mest består av att McAnjo försöker bortförklara hans tjocka frus rasistiska meddelanden samt att gE koNteXt till deras dåliga beteende
Citera
2026-02-20, 12:46
Avslutad
Citat:
Mmm.

Nä jag hade inte gjort så.. men kanske Axel tycker annat om Anjo efter tex att han gjort video för sina 100 tusentals tittare och falskt påstått att Axel ska vara våldtäktsman. Sånt kan göra att man tycker mindre om den personen. Ett tips är att kanske inte sprida lögner om folk.. men vad vet jag.
Citera
2026-02-20, 12:53
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Nä jag hade inte gjort så.. men kanske Axel tycker annat om Anjo efter tex att han gjort video för sina 100 tusentals tittare och falskt påstått att Axel ska vara våldtäktsman. Sånt kan göra att man tycker mindre om den personen. Ett tips är att kanske inte sprida lögner om folk.. men vad vet jag.

Visst, jag kan förstå att någon reagerar på ett visst sätt - till exempel så kan jag bli arg på någon och slå till den i ansiktet. Men gör det det rätt? Näe, antagligen inte.

Normala människor förstår att rättfärdiga reaktioner kan också vara fel.
Citera
2026-02-20, 14:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JimmySoffa
Gissar att hälften av klippen mest består av att McAnjo försöker bortförklara hans tjocka frus rasistiska meddelanden samt att gE koNteXt till deras dåliga beteende

Klippen?
Menar du avsnitten som alla är en timme långa?
Nä, Anjo läser rakt upp och ned, exakt vad som står, klickar in på bilder och videos som finns i chatten, man får verkligen se precis ALLTING. Inga bortförklaringar. Självkritik, minnen som väcks.
16 avsnitt och det har gått 20 dagar från att Chrippa häktades.
Lisen och Anjo är väl de som skriver minst i chatten, Gustav och Danjal är flitigast, sedan Jocke, sen Jacke.
De grisigaste, äckligaste uttalandena, hets samt hat kommer från Gustav och Jacke.
Jocke får t o m säga till dem att, "nej det ska inte slås ner någon". Eller kidnappa Linneas syster, som Jacke föreslår.

Kolla själv, istället för att gissa.
BGB har förhoppningsvis börjat titta också.
Citera
2026-02-20, 14:16
Medlem
Hur många har bett, bönat, försökt förhandla och till sist dragit sig undan med sitt psyke och i många fall sina liv i spillror när Anjo totalt mobbat sönder dom?
Anjo och övriga svin kring honom tror sig kunna bestämma vem som ska karaktärsmördas, vilka medel som är tillåtna, hur länge personen ska utsättas och när alla ska tystna och drevet ska vara slut.
”VI håller inte på och har inte sagt ett ord på veckor, det är ju fakking den som inte kan låta OSS va’”
Nu har de för första gången mött på ett motstånd som inte backar, har större intellekt och vet bra mycket bättre hur samhället fungerar.
Lyssnar man på (om man orkar, själv undviker jag det) Anjo, Rask och Motvikt så resonerar de som obstinata 12-åringar.

Gällande att Axel pratat med Zoritas chef, skickat mail till samtliga lärare på skolan (med Anjos video om fru Medvikts underliv bifogad) så anser jag att det var helt rätt.
En skola ska inte anlita en person som Anjo och inte heller ha en kurator som spelar in en antimobbingfilm med Anjo anställd, spelar ingen roll om det är hans morsa eller ej.
Och, man kan inte vara ”den bättre personen” med sånt här pack. Dom fattar inget annat språk , fråga alla andra dom utsatt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in