2026-02-19, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Conny.Rundqvist
Om han är Axel, axla oss rätt, axla oss inte fel och sneddt. Axel har knullat Anjos mammas jobb. Lol. Alla anställda blev indragna. Om Anjo fortsätter igga Axel kommer det gå åt helvete. Lol. TA ANSVAR och svara när Axel ringer Anjo, annars tar detta inte slut!

Bög rodde polisanmäld. Så jävla onödigt för honom att sätta sig i den positionen. Roddeeeee!!! Trodde seriöst han var en annan, en annan mänscha.

Väldigt afrikansk logik!

Pratar man om Axel så blir han arg.
Ignorerar man Axel så blir han också arg.

Nä fy, utvisa honom till Kenya omdelbums!
Citera
2026-02-19, 22:23
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Om han är Axel, axla oss rätt, axla oss inte fel och sneddt. Axel har knullat Anjos mammas jobb. Lol. Alla anställda blev indragna. Om Anjo fortsätter igga Axel kommer det gå åt helvete. Lol. TA ANSVAR och svara när Axel ringer Anjo, annars tar detta inte slut!

Bög rodde polisanmäld. Så jävla onödigt för honom att sätta sig i den positionen. Roddeeeee!!! Trodde seriöst han var en annan, en annan mänscha.

Om detta är sant så är det katastrofalt. Anjo är en idiot, men hans släktingar borde inte stå för hans skit. Axel borde veta bättre än att gå på hans mamma.

Detta är ju en sak som Henrik kanske borde gå på (om det är sant, dvs) snarare än något annat i röran. Nej, vi kan inte resonera som i ett shackspel över något internettrams att bondeoffer är "okej".
Citera
2026-02-19, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Om detta är sant så är det katastrofalt. Anjo är en idiot, men hans släktingar borde inte stå för hans skit. Axel borde veta bättre än att gå på hans mamma.

Detta är ju en sak som Henrik kanske borde gå på (om det är sant, dvs) snarare än något annat i röran. Nej, vi kan inte resonera som i ett shackspel över något internettrams att bondeoffer är "okej".

Vad är problemet? Axel gav Anjo massa chanser (onödigt snällt). Han valde bort dem. Nu blir det såhär. Anjos eget val
Citera
2026-02-19, 22:41
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Vad är problemet? Axel gav Anjo massa chanser (onödigt snällt). Han valde bort dem. Nu blir det såhär. Anjos eget val

Okej, bara ens egen moraliska hållning antar jag här, men: att attackera familjemedlemmar är inte okej. Att den andra gör det gör det inte okej för dig själv att göra det.

Också - för i helvete - gå utanför YooToob. Det finns en verklighet och varken Anjo eller Axel dikterar den (även om båda skulle gärna vara mini-Hitlers).
Senast redigerad av moralhora 2026-02-19 kl. 22:44.
Citera
2026-02-19, 22:51
Avstängd
Citat:

Oh my lord. Har det knarkats mycket i husbilen?
Eller druckits öl i stream?
Dumt att försöka hänga med i takten, om man inte klarar av det.
Citera
2026-02-19, 22:58
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Aftonbladet
Väldigt afrikansk logik!

Pratar man om Axel så blir han arg.
Ignorerar man Axel så blir han också arg.

Nä fy, utvisa honom till Kenya omdelbums!

Jobbigt att helt plötsligt få konsekvenser för sina förtal, lögner och mobbning
Citera
2026-02-20, 00:04
Medlem
Luftiss avatar
Högmod går före fall. Jag har aldrig hållit Anjo för att vara en högintelligent varelse, men jag trodde att han var tillräckligt smart för att se det här med Axel Öhman komma från 10mil bort.

Sen tycker jag att Axel är ett riktigt low-life på många sätt, men om man är en person med mycket att förlora så kan det vara en idé att inte förklara krig mot någon som INTE har något att förlora och som dessutom har all fritid i världen att vända på varenda sten som finns.

Minns fortfarande Anjos äckliga videos från Spanien, där han satt med solglasögon på och fejkskrattade. Jag tror att det skrattas betydligt mindre nu och inte alls senare under året. Hans totala förfall kommer att vara vackert att beskåda.
Citera
2026-02-20, 00:26
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Högmod går före fall. Jag har aldrig hållit Anjo för att vara en högintelligent varelse, men jag trodde att han var tillräckligt smart för att se det här med Axel Öhman komma från 10mil bort.

Sen tycker jag att Axel är ett riktigt low-life på många sätt, men om man är en person med mycket att förlora så kan det vara en idé att inte förklara krig mot någon som INTE har något att förlora och som dessutom har all fritid i världen att vända på varenda sten som finns.

Minns fortfarande Anjos äckliga videos från Spanien, där han satt med solglasögon på och fejkskrattade. Jag tror att det skrattas betydligt mindre nu och inte alls senare under året. Hans totala förfall kommer att vara vackert att beskåda.

Det är det som är det roliga! Nu har vi människor som ställer sig 100% på den ena eller andra sidan, men inser inte att båda har bomber satta under deras fötter.

Ni vet vad Albert Hitchcock brukade säga om vad som gör bra bio? Tick tock, tick tock...
Citera
2026-02-20, 00:54
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Det är det som är det roliga! Nu har vi människor som ställer sig 100% på den ena eller andra sidan, men inser inte att båda har bomber satta under deras fötter.

Ni vet vad Albert Hitchcock brukade säga om vad som gör bra bio? Tick tock, tick tock...

Jag ställer mig inte på någons sida. Båda parter är helt efterblivna och i grund och botten trash, men jag vågar lova dig att Anjo kommer att vara den överlägset största förloraren när detta är färdigt.
Citera
2026-02-20, 01:18
Medlem
moralhoras avatar
Du vet, det finns människor som helt plötsligt blivit intresserad av mig på grund av detta inlägg:

Citat:
Okej, bara ens egen moraliska hållning antar jag här, men: att attackera familjemedlemmar är inte okej. Att den andra gör det gör det inte okej för dig själv att göra det.

Också - för i helvete - gå utanför YooToob. Det finns en verklighet och varken Anjo eller Axel dikterar den (även om båda skulle gärna vara mini-Hitlers).

Att kritisera att gå efter familjemedlemmar är verboten. Om Henrik i sitt Babylons torn lyssnar - herrejävlar, är detta inte en riktig grej att gräva i?
Citera
2026-02-20, 01:39
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Har Axel fått något svar av rektorn eller Anjos morsa? Eller kollegorna för den delen.

Han ångrar nog bittert att han startade bråk med Axel 🤣 han kommer jämna honom vid marken.
Citera
2026-02-20, 04:32
Medlem
Citat:

rodde polisanmäld. Så jävla onödigt för honom att sätta sig i den positionen. Roddeeeee!!! Trodde seriöst han var en annan, en annan mänscha.

Va fan ska det här betyda?

känns fett skönt att man inte står på någon sida i den här beefen när man läser denna tråden.
Senast redigerad av TomasoRocchi 2026-02-20 kl. 04:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in