Citat:
Ursprungligen postat av
Protonic75
Nylongäddan är en mysig kille med kolla in honom i fall ni inte har gjort det. Högintelligent typiskt en sådan som skulle kunna driva en pedofil ring.
Ja, men 721 var en vidrig liten jävel. Dock gillar jag den konfrontationen bäst "Hej patrik", precis som dom varit bff i 20 år.. på det viset var han en skön lirare.
Men angeånde 631 som nämndes. Det är väl onödigt? Menar - gäddor som outas, visst, det är en het potatis en stund. Men ligger dom bara lågt och inte är helt unikt störda så är det historia ganska snabbt. Varför då fucka det? Blir ju knappast bättre. 352 är väl bästa exemplet på det..
För det är rätt intressant med minnen. Jag kan lova att jag inte ens minns gäddorna i veckan. Skulle jag möta någon av dom på Coop imorgon skulle jag inte vara medveten om det. Bara det är "allmänt" utssende dvs. Sen har våran hjärna inte möjlighet att minnas 740 ansikten på folk vi skiter totalt i.
Däremot så lär väl männen leva med känslan att vara igenkänd för all evighet, det är nog tillräckligt jävligt. Även om det inte är så.