2026-02-19, 21:33
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggyngel
Gädda 631 har verkar ha åkt dit för sexuella övergrepp enligt NSD.

En före detta polis bosatt i Norrbotten åtalas misstänkt för grova sexuella övergrepp mot en ungdom under 18 år, som han har ett nära släktskap med. Offret har enligt åklagaren befunnit sig i en särskilt utsatt situation. Mannen avslöjades tidigare av en internetsajt där han sexchattade med en fiktiv person under 15 år.
Dumpens metoder funkar ju superbra ...
Citera
2026-02-19, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Dumpens metoder funkar ju superbra ...

Ja, de har dragit upp några riktigt fula gäddor. Tänker närmast på 721.
Citera
2026-02-19, 21:58
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto

Nylongäddan är en mysig kille med kolla in honom i fall ni inte har gjort det. Högintelligent typiskt en sådan som skulle kunna driva en pedofil ring.
Citera
2026-02-19, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Nylongäddan är en mysig kille med kolla in honom i fall ni inte har gjort det. Högintelligent typiskt en sådan som skulle kunna driva en pedofil ring.

Vad har han för nr?
Citera
2026-02-19, 22:10
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Ja, men 721 var en vidrig liten jävel. Dock gillar jag den konfrontationen bäst "Hej patrik", precis som dom varit bff i 20 år.. på det viset var han en skön lirare.

Men angeånde 631 som nämndes. Det är väl onödigt? Menar - gäddor som outas, visst, det är en het potatis en stund. Men ligger dom bara lågt och inte är helt unikt störda så är det historia ganska snabbt. Varför då fucka det? Blir ju knappast bättre. 352 är väl bästa exemplet på det..

För det är rätt intressant med minnen. Jag kan lova att jag inte ens minns gäddorna i veckan. Skulle jag möta någon av dom på Coop imorgon skulle jag inte vara medveten om det. Bara det är "allmänt" utssende dvs. Sen har våran hjärna inte möjlighet att minnas 740 ansikten på folk vi skiter totalt i.

Däremot så lär väl männen leva med känslan att vara igenkänd för all evighet, det är nog tillräckligt jävligt. Även om det inte är så.
Citera
2026-02-19, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggyngel
Gädda 631 har verkar ha åkt dit för sexuella övergrepp enligt NSD.

En före detta polis bosatt i Norrbotten åtalas misstänkt för grova sexuella övergrepp mot en ungdom under 18 år, som han har ett nära släktskap med. Offret har enligt åklagaren befunnit sig i en särskilt utsatt situation. Mannen avslöjades tidigare av en internetsajt där han sexchattade med en fiktiv person under 15 år.

Usch fy fan! Detta är säkert vanligt bland pedofilerna som Dumpen hänger ut. Hoppas han ruttnar länge på kåken.
Senast redigerad av korvstofft 2026-02-19 kl. 22:14.
Citera
2026-02-19, 22:15
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Usch fy fan! Dessvärre är detta vanligt bland pedofilerna som Dumpen hänger ut.
Faktiskt inte. Hon kan ha varit 17,5 år. Åt helvete för gammalt för pedofiler. För pedofiler är 12 för gammalt.

Bara för att påpeka en viktig sak (trots allt). Viktigt av den anledningen att pedofiler är livsfarliga på riktigt, om du studerat uthängningarna så kan man trots allt se skillnad på pedofiler och inte. Pissgubben och #721 exempelvis.
Citera
2026-02-19, 22:22
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Han vet vem Patrik är och säger ”jag har åkt så långt” på konfrontationsvideon.

Gäddorna tar ju aldrig slut!
Citat:
Faktiskt inte. Hon kan ha varit 17,5 år. Åt helvete för gammalt för pedofiler. För pedofiler är 12 för gammalt.

Bara för att påpeka en viktig sak (trots allt). Viktigt av den anledningen att pedofiler är livsfarliga på riktigt, om du studerat uthängningarna så kan man trots allt se skillnad på pedofiler och inte. Pissgubben och #721 exempelvis.
En så kallad pedofilexpert.
Citera
2026-02-19, 23:09
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Vad har han för nr?

102.
Han sökte barn som skulle väga högst 10 kg.
Citera
2026-02-19, 23:44
Medlem
Citat:
Ja, men 721 var en vidrig liten jävel. Dock gillar jag den konfrontationen bäst "Hej patrik", precis som dom varit bff i 20 år.. på det viset var han en skön lirare.

Men angeånde 631 som nämndes. Det är väl onödigt? Menar - gäddor som outas, visst, det är en het potatis en stund. Men ligger dom bara lågt och inte är helt unikt störda så är det historia ganska snabbt. Varför då fucka det? Blir ju knappast bättre. 352 är väl bästa exemplet på det..

För det är rätt intressant med minnen. Jag kan lova att jag inte ens minns gäddorna i veckan. Skulle jag möta någon av dom på Coop imorgon skulle jag inte vara medveten om det. Bara det är "allmänt" utssende dvs. Sen har våran hjärna inte möjlighet att minnas 740 ansikten på folk vi skiter totalt i.

Däremot så lär väl männen leva med känslan att vara igenkänd för all evighet, det är nog tillräckligt jävligt. Även om det inte är så.
Dom flesta blir nog ändå igenkända och på den ort där dom bor. Många väljer nog att flytta till en annan ort.
Citera
2026-02-19, 23:48
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Dom flesta blir nog ändå igenkända och på den ort där dom bor. Många väljer nog att flytta till en annan ort.
Säkert. Men det är nog för sin egna sinnesfrid snarare än nödvändigt. Men visst, finns dom som bor i mer eller mindre byar - det är en annan sak ja.

Sen är det ju skillnad (trots allt) om som sökt mamma med bebis eller "snart 15". Ganska mkt som spelar in trots allt.
Citera
2026-02-20, 00:22
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha #742, 27 år? Det var nog hans verkliga ålder när han kom hit som "17-åring" från Afghanistan

Är han därifrån ens?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in