2026-02-19, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Knappast. Varför skulle han göras det? Han sitter bra där han sitter och förhoppningsvis för en lång tid framåt.

Han behöver komma bort länge. Under tiden kan han jobba med sig själv och sedan söka vanligt jobb som han säger sig vilja ha nu.
Jag tror iofs att det var ljug för att ev kunna slippa häktet.
Citera
2026-02-19, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Lyssnar på afa-bölmans stream, han är garanterat chrippens största hund, voff voff

Om det skulle komma ut att Chrippa har sagt något ofördeligt om Axel kommer han bli kränkt ända in i ryggmärgen och då blir det inte kul för Chrippa eller någon annan för den delen om det skulle komma fram.
Citera
2026-02-19, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja, hela hon är ju konstig och avvikande.
Vi får väl se hur det blir med denna graviditet.
Undrar också hur Chrippa ställer sig till detta? Ja menar.. man är ju 2 om det.
Är han Ok med att missa barnets 2 till 3 första år?
Ja kanske? Slipper vaka på nätterna.

Jag är fortfarande tveksam till om det är en graviditet.

Jag undrar också vad Chrippa egentligen tycker om det så till vida om det är sant.

Han sa till Julia att han INTE vill ha familj och var tydlig med att han inte vill ha fler barn.

Bra av Julia att inte gå ut med mer. Inte minst för att Linnéa inte ska bli fullkomligt galen på Chrippa och vi vet ju att hennes hämndbegegär är stor.

Men intressant att förstå hur hon sitter och styr marionettdockorna.
Citera
2026-02-19, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnedGurka
Kanske Chrippa inte talar sanning till Julia? Ljuger för att kunna fortsätta ha en ”bra” kommunikation och därför säger det hon vill höra. Jag vet såklart inte men känner att det kan vara lika troligt som att Linnea ljuger för båda har ju gjort det. Och rejält också.

Det kan absolut vara som du säger.
Men det lät övertygande vilket inte betyder att det är helt sant.

Jag tror att det med familj stämmer för då måste han växa upp.
Citera
2026-02-19, 18:22
Medlem
Citat:
Kanske Chrippa inte talar sanning till Julia? Ljuger för att kunna fortsätta ha en ”bra” kommunikation och därför säger det hon vill höra. Jag vet såklart inte men känner att det kan vara lika troligt som att Linnea ljuger för båda har ju gjort det. Och rejält också.

Men när pratade han sanning senast? Han har ju ljugit om precis ALLT, så fort han har öppnat munnen. Inkomster, bostäder, resor där han har påstått sig bjuda sina föräldrar, mammans missbruk, sitt eget och nuvarande sambons missbruk osv osv osv 🤦‍♀️
Citera
2026-02-19, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Finns massvis korta videos på YT också där Linnea är hög med C nära. Detta måste vart under 2023 och 2024 mkt. 2025 träffade han väl knappt sin dotter.

dom sände en video innan dokumentären skulle sändas där dom var larmade upp till tänderna. det var väl december 2025.
Citera
2026-02-19, 19:15
Medlem
Citat:

Väldigt konstig sak att ljuga om i så fall, för det går ju liksom inte att dölja en graviditet. Så om Christofer skulle sagt det gör eventuellt ha en bra kommunikation.

Om nu Linnea hittar på denna graviditet så är hon riktigt sjuk I huvudet. Men som sagt det är inte första gången hon & Christofer sagt att dom varit gravida.
Citera
2026-02-19, 19:47
Medlem
Hur dum är Hinken? På riktigt.
https://ibb.co/5xjH3Ns3
Citera
2026-02-19, 19:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av frason

Hon kämpar hårt för att visa alla att hon inte dricker Nocco eller nåt med koffein i. I flera inlägg.
Sen att hon är 12 i huvudet och inte förstår vad Zero innebär.......
Hon läser bevisligen fortfarande här. Hon borde sluta med det. Och med snapchat.
Citera
2026-02-19, 20:10
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Hon kämpar hårt för att visa alla att hon inte dricker Nocco eller nåt med koffein i. I flera inlägg.
Sen att hon är 12 i huvudet och inte förstår vad Zero innebär.......
Hon läser bevisligen fortfarande här. Hon borde sluta med det. Och med snapchat.

Och sluta ta partydroger. Är väl viktigare
Citera
2026-02-19, 20:22
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason

Möjlig bebis har inte de bästa förutsättningarna för hög intelligens iallafall stackaren
Citera
2026-02-19, 20:22
Avstängd
Så där ja.

https://www.youtube.com/watch?v=4KbkIWMn_RQ
Del 15 för alla, 20.30

Del 16 för medlemmar ute redan.

Helkväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto