2026-02-19, 16:35
Medlem
Hur kommer lilla frun ställa sig till barnet, om det har samma ”missbildning” - lilla fruns ord - som barnet som redan existerar?
Citera
2026-02-19, 16:47
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Hur kommer lilla frun ställa sig till barnet, om det har samma ”missbildning” - lilla fruns ord - som barnet som redan existerar?

Eller om barnet inte har blåa ögon, det var väl väldigt viktigt har jag för mig?
Citera
2026-02-19, 17:14
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
För sackosäckens videos är ju SÅ tillförlitliga källor haha

Nej det var Chrippas egna ord i text. Sagt till många vänner/bekanta. Även förundersökningen visade på narkotikamissbruk hos båda två.
Citera
2026-02-19, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Finns nog ingenting som ska få domen att ändras, med tanke på hur han bettet sig med.

Domen kommer bli mellan 2.5 till 3 år ja.
Citera
2026-02-19, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Tror vi hon kommer komma i gravidkläder och försöka puta ut magen för extra effekt?

Klart hon kommer göra 😆
Citera
2026-02-19, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
"Jag bär hans DNA".

Hör man inte själv hur avvikande ett sådant uttalande låter?

Bara en psykopat säger så.
Citera
2026-02-19, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Då gör Skilleras också sig skyldig till förtal. Anjo tar gärna boten nog.

Han ligger nog rätt risigt till på förtalsfronten nu.

Helt otroligt att det gapas om förtal av samma personer som begår förtal.

Chrippa är i vart fall lugn nu och det behöver han. Skulle Linnéas drag hjälpa Chrippa från häktningen hoppas jag att han inte går i fällan igen dvs låter sig utnyttjas av personer med tydlig agenda.

Det är en masspsykos vi bevittnar.
Bara det att prata om skolskjutning är bevis nog på vilka farliga krafter som nu jobbar. Helt maniska och klistrar sig fast på ett farligt sätt.
Det handlar inte om kritik utan en organiserad attack.
Citera
2026-02-19, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taebban
Det är inte bara en person som har spridit vad som står i chatten. Jacke var först på bollen.

Jag tycker att det är bra att den kommer ut i ljuset i sin helhet.
Bosse genom Jacke öppnade upp det.
Jag tror den aldrig hade blivit offentlig om Jacke hade låtit bli.
Men han har ju delat den till Axel som förmodligen aldrig i sitt liv varit mer upphettad. Han läs kasta saliv värre än vanligt och bara den biten är rent äckligt.
Citera
2026-02-19, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Äntligen nån som fattar vad BGB sysslat med när han gjorde avsnittet om Chatten! 👍

Ja nu är den offentlig och det stressar tydligen flera personer. Möjligt rädda att vara omnämnda i den.

Som sagt, Jacke och Bosse är anledningen att vi får ta del av den.
Citera
2026-02-19, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Det här med chatten, alla har gjort det av exakt samma orsak.

L hypade att kappis skulle gå ut med den, av exakt samma orsak som kappis gav den till bölman, precis så som BGB läste upp den i en dokusåpa ( som han kallade för dokumentär). Enda skillnaden nu är att någon som FAKTISKT har skrivit och är med i chatten, lägger ut den. Det ska tjutas om förtal, så fort det går emot bäbisarna. Så satans pinsamt! OM man inte vill ha mothugg och andras tyckande om olika saker. Spara inspelningar, bilder,printscreens i din egen lur liksom och håll skiten från sociala medier. Enkelt va!

Helt rätt. Precis så är det.
Det är bara att tugga i sig att folk får göra sin egen bedömning och att vissa lögner, inte minst här, kommer ut i ljuset.
Citera
2026-02-19, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Jag förstår inte. Varför säger han till Julia att han inte vill ha barn med Linnea? Kan det här vara en taktik från hinken att ha kvar chrippen runt sitt lillfinger?

Kanske Chrippa inte talar sanning till Julia? Ljuger för att kunna fortsätta ha en ”bra” kommunikation och därför säger det hon vill höra. Jag vet såklart inte men känner att det kan vara lika troligt som att Linnea ljuger för båda har ju gjort det. Och rejält också.
Citera
2026-02-19, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Inte ett ljud om sin dotter heller. Vilken sorglig person han är !

Ja det där var riktigt lågt även för att vara Chrippa!
Snacka om att exkludera sitt barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in