2026-01-29, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kfbejdj
Nån som har en fungerande länk till dom och bilagor?

https://limewire.com/d/ar3AH#NZDj1Us75N
Citera
2026-02-01, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Tycker så illa om både Sanna och John sedan jag fick reda på hur de behandlat hans dotter och hennes mamma. Hoppas hans dotter stämmer skiten ur honom så fort hon fyller 18.

Äckligt att se på deras sociala medier hur folk gullar med dom med diverse hjärtan och grejer som kommentarer på deras bilder.

Snacka om människor utan själ som kan ha överseende med att John och Sanna förnekat och ignorerat hans barn och mamman på det viset de gjort i alla dessa år.

Riktigt äckliga, genomvidriga "människor" hela bunten, både dom och deras falska vänner.
Senast redigerad av torkskap1 2026-02-01 kl. 03:53.
Citera
2026-02-01, 14:05
Avstängd
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Är Johan så korkad som han framstår i TV?

Nej nej, det är han inte, han är än dummare 😅!
Citera
2026-02-01, 15:05
Medlem
Kapten Klännings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Hans fru är med i en serie ”Mammor” som går på SVT. I den tråden kom de fram att han har ett till barn i USA alltså att ryktena va sanna!

Är det nån som kan bekräfta det eller är det bara ett rykte? Är ganska dyngrak så kan inte söka i tråden!!

Ja, han har ett barn i USA som han länge vägrat erkänna faderskapet för.

Tror även att det är belagt att barnet tillkom under tiden han o Sanna var tillsammans.
Citera
2026-02-01, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Klänning
Ja, han har ett barn i USA som han länge vägrat erkänna faderskapet för.

Tror även att det är belagt att barnet tillkom under tiden han o Sanna var tillsammans.
De var definitivt tillsammans då!

Såg serien mammor och förundras över hur osköna paret Gudetti är!
Citera
2026-02-04, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilboza

Tack tack. När träffa J sin nuvarande? Otrohetsaffär?
Citera
2026-02-06, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MREnzoWrange
De var definitivt tillsammans då!

Såg serien mammor och förundras över hur osköna paret Gudetti är!

Det är ju verkligen helt sjukt??? Ska dom inte säga något om det i TV-serien?

Har John kommenterat det än?
Citera
2026-02-06, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jullejulle
Det är ju verkligen helt sjukt??? Ska dom inte säga något om det i TV-serien?

Har John kommenterat det än?
Sanna har inte sagt ett dyft i sin pod, inget i programmet och inga uttalanden.
Tänker en jurist har sagt till dem att inte yppa ett ord.
Citera
2026-02-08, 18:51
Medlem
Jag tror att Johns dotter i USA påminner dem om deras tuffa tid i livet under den perioden hon blev till och vad det resulterade i. Är helt 100 på att det är Sanna som är bossen hemma som ställt kravet att han måste välja henne och hennes barn eller det andra barnet. Hon låter väldigt känslokall och empatilös när hon pratar om andra barn i podden jämför med hennes egna. Hade John varit singel idag tror jag det hade sett annorlunda ut. Tror att Sannas barndomstrauma och känslor tar väldigt mycket plats i deras förhållande och för husefridens skull så lyder man henne. Jag kommer aldrig kunna se dom som normala godhjärtade föräldrar. Och jag tror det kommer bita dem i röven när deras egna barn blir stora och får egna barn och då får känna hur stark kärleken till ens barn är. Dom kommer alltid bära med sig det som något deras föräldrar misslyckats och gjort fel i.
Citera
2026-02-17, 10:30
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilboza

Funkar inte, någon som har..

Kan någon sammanfatta ryktena
Har han TVÅ barn på sidan av? En som bor i usa och en i Sverige?

Han måste ju varit otrogen mot Sanna båda gångerna då de varit tillsammans sen de var 17 och Sanna är 33 idag och 2011 är ju 15 år bakåt..

När är barnet i USA född?
Citera
2026-02-19, 16:47
Medlem
Vad har hon för barndomstrauma?

Citat:
Ursprungligen postat av Togoodforyou
Jag tror att Johns dotter i USA påminner dem om deras tuffa tid i livet under den perioden hon blev till och vad det resulterade i. Är helt 100 på att det är Sanna som är bossen hemma som ställt kravet att han måste välja henne och hennes barn eller det andra barnet. Hon låter väldigt känslokall och empatilös när hon pratar om andra barn i podden jämför med hennes egna. Hade John varit singel idag tror jag det hade sett annorlunda ut. Tror att Sannas barndomstrauma och känslor tar väldigt mycket plats i deras förhållande och för husefridens skull så lyder man henne. Jag kommer aldrig kunna se dom som normala godhjärtade föräldrar. Och jag tror det kommer bita dem i röven när deras egna barn blir stora och får egna barn och då får känna hur stark kärleken till ens barn är. Dom kommer alltid bära med sig det som något deras föräldrar misslyckats och gjort fel i.
Citera
2026-02-19, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Funkar inte, någon som har..

Kan någon sammanfatta ryktena
Har han TVÅ barn på sidan av? En som bor i usa och en i Sverige?

Han måste ju varit otrogen mot Sanna båda gångerna då de varit tillsammans sen de var 17 och Sanna är 33 idag och 2011 är ju 15 år bakåt..

När är barnet i USA född?
Var har du hört att det är två barn ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in