2026-02-19, 16:33
Medlem
Det bästa är om möjliga GM söker hjälp innan de begår brott.

Citat:
Ursprungligen postat av Run4YourLife
Jag VET att inte alla män gör sånt här men, vad ÄR det som gör att det är 99% män som är pedofiler???

Jag HATAR dessa avskum! Barn, som får sina liv förstörda, som har tillit till vuxna,
ja jävla avskum, bara gå och dö!

Det stämmer inte med offerundersökningar. Det är många kvinnliga gm som kommer undan. Kanske det är upp till 30 procent kvinnliga GM. När man tittar på bara pojkar som offer är 40 procent GM kvinnor. Men det finns många olika studier och de spretar. Men klart är att andelen kvinnor är klart högre en procent.
Citera
2026-02-19, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadigaIdeer
Har typ scrollat igenom hela tråden nu. Är det ingen som vet vem Mediamannen är?

Känns inte som ngn jättekänd, då borde det blivit skriverier när insatsstyrkan slår till i innerstadshus vid 05.00. Det märker man ju som granne.

Sjukt jävla gäng för övrigt, troligen skulle aldrig ”mediamannen” umgåtts med en Helix-typ i normala livet men i den här vidriga världen så verkar han ha varit viktig. Kan t o m tro att vissa människor söker sig till sånt här för att bli ngn och ju galnare saker de gör desto mer uppmärksamhet får de och så blir det bara värre och värre.
Citera
2026-02-19, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orm Onde
Du har rätt. Han tänkte inte på det.

De måste naturligtvis avlivas direkt. Återfallsrisken blir noll och kostnaden för att administrera påföljden blir minimal.

Ok hur förbygger vi pedofilbrott
Borde väl vara det viktigaste eller.

Att hata pedofiler hjälper nog inte.
Mata på med bra ideer för att stoppa pedofiler.

Så här säger en av polisens cyberutredare" Att jobba med vården och de misstänkta är att tänka på barnen
Citera
2026-02-19, 16:41
Medlem
GlobalVisions avatar
Citat:
Jag VET att inte alla män gör sånt här men, vad ÄR det som gör att det är 99% män som är pedofiler???

Jag HATAR dessa avskum! Barn, som får sina liv förstörda, som har tillit till vuxna,
Det är typ samma sak när det gäller våld och mord, så är det typ 99% utfört av män, det är lite typ "alla män är inte pedofiler, men nästan alla pedofiler är män". Håller med också, att förstöra ett barns liv borde ge livstids fängelse, riktigt vidrigt beteende
Citera
2026-02-19, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Friskolor pedofilernas paradis.
Såg en del av serien. Mådde illa.
Pedofiler söker sig till barnen.
Dagis, förskola, skola, fritids, kyrka, läger, idrott, simskola . . .
Kommer ihåg flera grova fall på -80 -90 talet på förskolor. Vissa av de siktar mot barn som inte kan prata än.
Samma som äldreomsorgen, de som mår sämst och inte kan tala, medicinerade.
Hur öppna vissa är när man kollar på Dumpen. Vågar sig på "barn helt öppet.
Verkligen synd on männen som vill jobba på vissa yrken, och drar för pedofilerna har förstört så mycket. Båda kvinnor och män behövs.
Ni peddos som läser detta. Ni har ingen rätt att existera så gör världen en tjänst.
Citera
2026-02-19, 16:42
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeclanPrimus
Ok hur förbygger vi pedofilbrott
Om de får ha dockor så kan nog en mycket stor del av övergreppen förhindras.
Citera
2026-02-19, 16:45
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pistageglass
Jag vill se dokumentären samtidigt som jag är rädd att jag ska må för dåligt av den.
Jag läste ett utdrag på dumpen om nån av alla som dom fångat och mådde dåligt i två veckor efter det. Så läser inte där längre.
Är dokumentären ”grafisk”, alltså beskriver dom vad äcklena gör?
Kanske ska jag hålla mig till att läsa den här tråden istället.
Ni som sett den, hur reagerade ni?

Sades nåt om att ett av klippen visade hur erigerad penis fördes in i bebis mun. Allt var blurrat men kunde urskilja hur de feta (alla såg verkligen feta ut) låg och runkade i sina zoom möten.
Citera
2026-02-19, 16:45
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pistageglass
Jag vill se dokumentären samtidigt som jag är rädd att jag ska må för dåligt av den.
Jag läste ett utdrag på dumpen om nån av alla som dom fångat och mådde dåligt i två veckor efter det. Så läser inte där längre.
Är dokumentären ”grafisk”, alltså beskriver dom vad äcklena gör?
Kanske ska jag hålla mig till att läsa den här tråden istället.
Ni som sett den, hur reagerade ni?
Avsnitt två kan vara magstarkt både i blid och uttryck men som tur är bilden blurrad och de varnar innnan också om jkag inte minns fel.

Varför springer snuten runt med becknarväska när de ska göra tillslag?
Senast redigerad av kl4sseKock 2026-02-19 kl. 17:21.
Citera
2026-02-19, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Om de får ha dockor så kan nog en mycket stor del av övergreppen förhindras.

Problem solved helst dockor föreställande Putin som barn.
Citera
2026-02-19, 16:50
Medlem
Bedragerskas avatar
Citat:

Jag brukar numera säga: inte alla män, men alltid män.

Till skillnad från manliga förövare så känner kvinnliga förövare alltid sina offer. En man kan få ett plötsligt infall och röva bort första bästa barnet han får syn på.
Citera
2026-02-19, 16:51
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ja, vem bry sig vad som händer med dessa as Förhoppningsvis tar en stor andel sina egna liv när familj och andra närstående får veta vilka perversioner de har.

Dels kan det vara bra ur barnens perspektiv om personer som lider av den här typen av störningar får hjälp med att hantera den och till följd av det låter bli att begå brott, dels är det väl bra för alla om personer som förvisso har någon störning kan få hjälp _innan_ de eventuellt begår några brott?

Det är ju enkelt att föreslå dödsstraff för alla men om det är det _enda_ man är villig att göra får man även konstatera att samhället först agerar när ett brott väl har skett.
Citera
2026-02-19, 16:53
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bedragerska
Jag brukar numera säga: inte alla män, men alltid män.

Till skillnad från manliga förövare så känner kvinnliga förövare alltid sina offer. En man kan få ett plötsligt infall och röva bort första bästa barnet han får syn på.

Hur går det där ihop egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in