2026-02-19, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Singoallaa
Fy fan vilka vidriga och störda, äckliga monster vi har i landet.

Jag klarar inte av att se programmen.

Jag mår fysiskt illa.

Ja det gör man faktiskt. Fruktansvärt vedervärdigt. Likadant det där gänget i Skene-Borås vilka sjuka avarter
Citera
2026-02-19, 14:35
Medlem
Wajis avatar
Alla inblandade ska hängas ut med namn och bild. De ska bli portade från allt i Sverige och ta ifrån dom jobb och all ekonomisk bistånd.
Citera
2026-02-19, 15:00
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
De ska bli portade från allt i Sverige och ta ifrån dom jobb och all ekonomisk bistånd.
Ahh det låter ju lysande. Säkerställ att de endast kan försörja sig genom att begå brott. Förslagsvis se till att det enda sättet de kan överleva på är att kidnappa och sälja barn och sedan förarga sig över att det är precis det som sker.
Citera
2026-02-19, 15:05
Medlem
Bara sett första och andra halva avsnittet.
För mig är det dödstraff. Finns ingen mening att såna här monster hålls vid liv i cell hela sina liv ens.

Att inte det är hårdare straff för barnvåldtäkter är fan det mest märkliga.
Citera
2026-02-19, 15:15
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Ahh det låter ju lysande. Säkerställ att de endast kan försörja sig genom att begå brott. Förslagsvis se till att det enda sättet de kan överleva på är att kidnappa och sälja barn och sedan förarga sig över att det är precis det som sker.

Det ska inte kunna ha ett jobb och skall inte försörjas. Då spärrar vi bara in dom och straffar dom hårdare.

Hängs dom ut med namn och bild så kommer de ej att överleva på att kidnappa och sälja barn.

Resonera man som dig så är ju som att ge dom ett par barn då de ändå håller på så inte fel drabbas.
Tanken är väl ändå att dessa avskum ska ta sitt liv i bästa fall med tanke på deras brott eller?
Citera
2026-02-19, 15:36
Medlem
Orm Ondes avatar
Citat:

Du har rätt. Han tänkte inte på det.

De måste naturligtvis avlivas direkt. Återfallsrisken blir noll och kostnaden för att administrera påföljden blir minimal.
Citera
2026-02-19, 15:50
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Det ska inte kunna ha ett jobb och skall inte försörjas.
Människan som organism har inte de genetiska förutsättningar som krävs för att den bara skall lägga sig ned och dö självmant när den blir utstött ur flocken.
Citat:
Hängs dom ut med namn och bild så kommer de ej att överleva på att kidnappa och sälja barn.
Jorå, allt de behöver göra är att slå till vid ett obevakat tillfälle. Föräldrar kan inte vaka över sina barn 24 timmar per dygn.
Citat:
Tanken är väl ändå att dessa avskum ska ta sitt liv i bästa fall med tanke på deras brott eller?
Det är tanken, men den tanken är genetiskt inkompatibel med verkligheten tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av Orm Onde
Du har rätt. Han tänkte inte på det.

De måste naturligtvis avlivas direkt.
Tillsammans med alla som döms för rattonykterhet i områden där det finns barn.
Det blir många att döda till slut.
Citera
2026-02-19, 15:54
Medlem
Orm Ondes avatar
Citat:
Människan som organism har inte de genetiska förutsättningar som krävs för att den bara skall lägga sig ned och dö självmant när den blir utstött ur flocken.

Jorå, allt de behöver göra är att slå till vid ett obevakat tillfälle. Föräldrar kan inte vaka över sina barn 24 timmar per dygn.

Det är tanken, men den tanken är genetiskt inkompatibel med verkligheten tyvärr.

Tillsammans med alla som döms för rattonykterhet i områden där det finns barn.
Det blir många att döda till slut.

Jo, men det kommer att behövas många bödlar. Det är ju ett hyfsat okvalificerat jobb som man lär sig fort, om man inte tar till för komplicerade avrättningsmetoder . Bra för arbetslösheten!
Citera
2026-02-19, 16:04
Medlem
wotoos avatar
Citat:

Det här är ännu ett tydligt exempel på varför vi bör införa dödsstraff i Sverige igen
Citera
2026-02-19, 16:05
Medlem
Har typ scrollat igenom hela tråden nu. Är det ingen som vet vem Mediamannen är?
Citera
2026-02-19, 16:10
Medlem
Run4YourLifes avatar
Jag VET att inte alla män gör sånt här men, vad ÄR det som gör att det är 99% män som är pedofiler???

Jag HATAR dessa avskum! Barn, som får sina liv förstörda, som har tillit till vuxna,
ja jävla avskum, bara gå och dö!
Citera
2026-02-19, 16:23
Medlem
Pistageglasss avatar
Jag vill se dokumentären samtidigt som jag är rädd att jag ska må för dåligt av den.
Jag läste ett utdrag på dumpen om nån av alla som dom fångat och mådde dåligt i två veckor efter det. Så läser inte där längre.
Är dokumentären ”grafisk”, alltså beskriver dom vad äcklena gör?
Kanske ska jag hålla mig till att läsa den här tråden istället.
Ni som sett den, hur reagerade ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in