Citat:
Ursprungligen postat av
Madagascar
På tisdag ska Donny hålla sitt tal State of the Union i kongressen. En del demokrater i kongressen kommer bojkotta det :
https://thehill.com/homenews/5744455-democrats-boycott-trump-speech/, idag
Jag vet inte om det är klokt att bojkotta som de tänker göra.
Dom här talen har blivit lite patetiska senare år, och speciellt när donalds stått där.
Och där hen säger en mening, och sen ska dom applådera och sen en ny mening och sen applådera osv.
Och nu lär väl det bli värre än vanligt och när donalds har stora problem med ens säga en mening.
Citat:
Ursprungligen postat av
melvein
Personligen är jag väl inte lika förtjust i regimen i Teheran som du är, att de systematiskt utför massaker på demonstranter är inget jag direkt sympatiserar med.
Sannolikheten för amerikanska marktrupper i Iran är nog ganska liten, om något talar väl det mesta snarare för att vi får se något som liknar 25-minuterskriget förra året. Tittar man på den amerikanska administrationens insatser både förra gången i Iran och senast när man plockade Maduro så verkar deras MO vara begränsade kirurgiska insatser mot ganska specifika militära mål.
Självklart är det upp till demokraterna om de vill närvara under talet eller inte, men det kommer förmodligen att bli lika tomt i salen för state of the union 2037, eller när nu demokraterna har en president nästa gång.
Men dock så blir ju allt ni sagt om "fredens president" rent bull shit.
Och tragiskt och se hur de försöker skapa kärnvapensutveckling som en sak igen, och då undrar varför de sade upp ett avtal de hade som kontrollerade detta och om nu det är så viktigt.
Och det som jag älskar med detta, det var att vi berättade om detta flera stycken, men såna som du ropade och sade det var det bästa någonsin.
Och nu är de där för rätta till sina EGNA misstag, patetiskt är det.
Och att donalds skulle bry sig om de civila i Iran är än mer patetiskt påstående.