2026-02-18, 15:53
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knash
Det är du som blivit hjärntvättad till att tror att vanligt vett är något extremt. Hur många kön finns det?

O träsket, kolla vilka Epstein samarbetade med. Övervägande vänster-anknutna och trumphatare.
Hahaha, jag absolut älskar när någon tar det personligt och skyndar till en barnaknullares försvar ❤️
Citera
2026-02-18, 15:58
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Skatterna hamnar i landet, kompetensen stannar i landet. Kom inte o skyll på Trump för klyftorna. Han vill iom tarifferna ta bort inkomstskatten för de som tjänar under 120 000 dollar/år. Ingen skatt på övertid och dricks.
Säg vad demokraterna har gjort? Höja skatterna på rika som skapar arbetstillfällen så de flyr landet..
Det kan nog inte stämma.
Det finns inget lagförslag på kongressens golv för omröstning som ska eliminera skatten för någon som tjänar under 120k eller ens 150k.

Trumps parti har majoritet i alla 3 kammare. Att han lyckas lura er i sekten gång på gång slutar aldrig att förvåna mig.

Att han får er att försvara pedofiler däremot gör mig jäkligt förvånad
Citera
2026-02-18, 16:08
Medlem
Do1oress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mearshimer
Att han får er att försvara pedofiler däremot gör mig jäkligt förvånad
Om det är "the end game" är det verkligen förvånande då?

Nej.
Citera
2026-02-18, 22:42
Medlem
Madagascars avatar
Nytt minimum på RCP, -13.4:

https://www.realclearpolling.com/polls/approval/donald-trump/approval-rating
Senast redigerad av Madagascar 2026-02-18 kl. 22:45.
Citera
2026-02-19, 01:52
Medlem
mearshimers avatar
Trump/MAGA 2026 kan summeras i följande handlingsprogram

1.) Ta emot drivor av pengar från donatorer
2.) Göra precis allt de vill. Och när vanliga knegare börjar klaga så skickar Pedofilen en armé av ICE för att distrahera
3.) Låta sina rika vänner lura hela världen . bomba och invadera länder
4.) Sänka det republikanska partiet så att de förlorar sina fästen i Virginia och Texas
5.) Berika sin egen familj med åtminstonde 3 miljarder dollar
6.) Lämna sin väljarbas i aska och återvända till rollen som en del av den rika eliten

Och nej. Utvisningrna har inte ökat. Obamas siffror vid samma tidpunkt i sin administration slår trump med 2x. Till en tiondel avkostnaden..

retorisk fråga: Kommer något av ovan att få trump att tappa sina kärnväljare?
-självklart inte. De är fast i sekten. De är ride or die
Citera
2026-02-19, 02:43
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Skatterna hamnar i landet, kompetensen stannar i landet. Kom inte o skyll på Trump för klyftorna. Han vill iom tarifferna ta bort inkomstskatten för de som tjänar under 120 000 dollar/år. Ingen skatt på övertid och dricks.
Säg vad demokraterna har gjort? Höja skatterna på rika som skapar arbetstillfällen så de flyr landet..

Tycker du att det är bra att Trump vill göra det bättre för Average Joe? Låter som en vettig åsikt, jag håller helt med om att det är bra att ett land har ganska små klyftor och en stabil välfärd. Men du har fel i att den som vill ha det så heter Donald Trump. Han vill allt annat än det.
Citera
2026-02-19, 03:15
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
In på X och följ lite patrioter så hänger du med i matchen.

Patriot är ett överflödigt begrepp. Vem är patriot i ett scenario där den sittande regeringen förstör landet - den som stödjer det eller den som motarbetar det? Frågan handlar i grunden helt och hållet om huruvida man anser att regeringen förstör landet eller inte. Dessutom finns det en gräns för alla vad man kan anse vara berättigat att göra för sitt land, inte ens den mest hängivna "patrioten" vill utrota resten av världen för ett tuggummi.
Citera
2026-02-19, 06:07
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Det är du som blivit hjärntvättad till att tror att vanligt vett är något extremt. Hur många kön finns det?

O träsket, kolla vilka Epstein samarbetade med. Övervägande vänster-anknutna och trumphatare.

Många tycker att woke gick för långt, även inom vänstern. Och vänstern är inte felfri. På frågan om Trump för en politik som grundar sig i vanligt vett är svaret nej. Det hävdar ju inte ens MAGA längre.
Citera
2026-02-19, 06:48
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Hon tycker förmodligen att de förtjänade vad de blivit utsatta för, kanske till och med att de ska plågas ännu mer. Klockren psykopatvarning, och tyvärr inte helt ovanlig inställning till andra kvinnor i allmänhet bland de kvinnor som armbågat sig fram till högt uppsatta positioner i politiken och näringslivet.

Hon kunde inte hantera situationen eftersom hon inte är tillräckligt sjuk. Trump hade glidit igenom det där utan större svårigheter vilket däremot är riktigt illa, eftersom det då är äkta. Bondi var stel och trodde inte på vad hon själv sa, hon kunde inte improvisera till sin fördel, det var skådespel och hon var påtagligt besvärad. Hon har andra problem och jag försvarar henne inte, men tecken på psykopati visade hon inte, i så fall hade hon varit bra, inte dålig, på att hantera situationen.
Citera
2026-02-19, 07:12
Medlem
Do1oress avatar
Trumps barn Twitchy och Retardo får jag intrycket att de utvecklar drönarteknologi. Det sträcker sig antagligen längre än till bara investeringar, så amerikanarna bör göra sig redo för att bli attackerade av svärmar av "slaughterbots" vintern 2027.
Citat:
EISEN: There was big news yesterday about your investment in an Israeli drone company. What's the story there? You're have the same questions about being dependent on the Pentagon for sales

ERIC TRUMP: We invest in a lot of things we believe in

https://x.com/atrupar/status/2024149391339049193
Citera
2026-02-19, 07:53
Medlem
Do1oress avatar
Hur har egentligen Trump tänkt sig att det ska gå att ta över landet när demokraterna är så här motiverade att gå till valurnorna? Jag kan inte se att det går. Inte på något sätt alls...faktiskt.

Scenariot med "slaughterbots" är nog det enda alternativet som återstår, skulle jag tro. Pedophile führer är förmodligen mer än villig att skicka sådana svärmar på dem.
TEXAS Early Vote - 7pm CT Turnout
Cumulative Ballots Cast (% of 2022 Day 1 & 2)

Travis - 21,103 (280.4%)
Ellis - 4,486 (245.9%)
Bell - 4,985 (233.6%)
Hockley - 279 (167.1%)
Montgomery - 9,664 (162.8%)
McLennan - 3,200 (141.7%)
Madison - 170 (54.7%)

https://x.com/VoteHub/status/2024291474679246944
Citera
2026-02-19, 08:01
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Do1ores
Hur har egentligen Trump tänkt sig att det ska gå att ta över landet när demokraterna är så här motiverade att gå till valurnorna? Jag kan inte se att det går. Inte på något sätt alls...faktiskt.

Scenariot med "slaughterbots" är nog det enda alternativet som återstår, skulle jag tro. Pedophile führer är förmodligen mer än villig att skicka sådana svärmar på dem.
TEXAS Early Vote - 7pm CT Turnout
Cumulative Ballots Cast (% of 2022 Day 1 & 2)

Travis - 21,103 (280.4%)
Ellis - 4,486 (245.9%)
Bell - 4,985 (233.6%)
Hockley - 279 (167.1%)
Montgomery - 9,664 (162.8%)
McLennan - 3,200 (141.7%)
Madison - 170 (54.7%)

https://x.com/VoteHub/status/2024291474679246944

De pratar ju om att de ska försvåra genom att kräva leg och pass och allt vad det är, de vill få ner valdeltagandet vilket i sig är gynnsamt för Republikanerna, sedan har de andra metoder, bl a att eventuellt använda ICE för att gripa folk som de har anledning att tro ska rösta vänster, de säger att de ska göra det för att få bort illegala invandrare som ska rösta men det är såklart inte sanningen.

Många kvinnor kommer inte att få rösta om det stämmer, jag hörde det men vet inte om det stämmer, att de inte ska tillåta folk att rösta som har bytt efternamn, vilket mestadels kvinnor gjort i och med giftermål.
Senast redigerad av Sobrilbil 2026-02-19 kl. 08:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in