Citat:
Ursprungligen postat av
Iman2014
Skulle vilja öppna en tråd angående Jeffrey Epstein hysterien i USA. Nu har jag tittat på detta fallet angående Epstein och det verkar som att Epstein bara var en vanlig person som gillade att bli masserad av unga kvinnor och då och då hade sex med unga kvinnor. Allra flesta var myndiga, dvs 18 år eller äldre, vissa var under 18 men det var med samtycke.
Men amerikanerna har gjort Epstein till något monster som ledde en global pedofil barnsextrafficking ring och på grund av detta måste alla personer som kända honom bli demoniserade och försvinna från det offentliga, såsom med prins Andrew.
Det finns inga bevis på att Epstein var en pedofil eller ledde en pedofil barnsextrafficking ring. Det finns inga bevis på att han våldtog kvinnor. Ändå har man gjort något till världshistoriens värsta pedofil och våldtäktsman.
Kan någon förklara varför ett land land kan ha förlorat förståndet på detta sättet?
Jag tänkte samma sak när jag såg fotot med prins Andrew och den 17 åriga tjejen, hon var välväxt, omkring 180cm, breda höfter och bröst. Många av dessa tjejer lovades en fotomodell karriär, men precis som i djurvärlden också män vet att de måste imponera på tjejer för att komma innanför deras trosor. Epstein och hans kumpaner har utnyttjat dessa tjejers ambition att bli en fotomodell eller få en roll i film.
De var inte så att de blev kidnappade utan de visste vad de gav sig på, de ville få ett bättre liv tack vare sex med Epstein och jag tror att många blev lurade men det betyder inte att de visste inte vad som skulle hända på Epsteins ö när de flög dit.
Samma sak händer i Hollywood... filmproducenter, regissörer och agenter träffar unga tjejer som vill få en filmroll och kräver att få ligga med de och många går med på det.
Filmproducenten Weinstein... vågade antasta världens största skådespelerskor så vi kan föreställa oss hur han behandlade tjejer som var i början av sin filmkarriär.
PS
Även prinsessan Sofia kände Epstein eftersom han hade ett stort kontaktnät, alla som var någon var på hans fester, han var världens festarrangör som Bindefeld och dessutom miljardär.