2026-02-07, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagaren
Det står inte att det skedde med den 14 åriga flickan. Du är är idiot som inte förmår ta till dig vanlig text.
Det gör det visst. Han gjorde likadant med alla. Alla ni i tråden som försvarar pedofiler borde göra världen en tjänst och ta era egna liv. Ingen kommer sakna er.
Citera
2026-02-07, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av optifree
Det mest känsliga i hela den här historien är att det aldrig har handlat om riktiga barn utan enbart om unga kvinnor i reproduktiv ålder. Därutöver har det inte förekommit hot, våld eller tvång. Allting har alltså varit frivilligt.

Det är därför man skriker sig hysterisk som en metod för att överrösta sansade röster. Om denna genanta del skulle genomskådas, faller hela narrativet.
Det mest känsliga är ju utpressningen av kungar, presidenter, vetenskapsmän, mediapersoner.
Citera
2026-02-07, 13:35
Medlem
Paris24s avatar
TS skulle ha särskilt bra nytta av Epstein files! I själva verket använde Epstein hela sitt liv till att jaga unga tjejer, och samtidigt utsätta kändisar och politker och kungahus för situationer där han kunde utpressa dem att göra saker eller få pengar. Epstein är ondskan personifierad och TS bör googla t.ex "youtube epstein case".

Att TS tror att Epstein inte var något särskilt visar att Epsteins många högt uppsatta vänners dimridåer fungerade. Såg precis en film igår hur några emails i Epstein files visar att han kände högt uppsatta som trollade bort sökorden "epstein pedofile" på nätet, som annars kom högt i google redan år 2008.

Hans kopplingar till Ryssland och Israel är omfattande och vi har bara börjat rota där.
Citera
2026-02-07, 13:56
Medlem
Flickorna är väl på en ö och inte helt lätt ta sig därifrån om man inte var beredd på ha sex med 2-3x så gammal man och hans kompisar. Inte läst på så kan inte säga så mycket men skulle jag haft 17 årig dotter, som alla vet inte är riktigt vuxna utan bara stora barn, så skulle jag inte varit särskilt glad för hennes skull att leva med det efterspelet mentalt. Ni vet att 27 åriga tjejer på tv pratar barnsligt om icks, så förstår ni nog att tio år yngre tjejer är ännu mer omogna och naiva.

Gianmarco Soresi - R Kelly was not a pedofile.
Ganska kul standup för er som inte påstår att han var pedofil.
Citera
2026-02-07, 14:00
Medlem
tjallepetters avatar
Epstein använde barn och kvinnor för att få hållhake på makteliten. Det är inte svårare än så.

Klassiskt judisk tillvägagångssätt.

Räntor, barn, substanser och kvinnor har använts flitigt i historien av judar för att korrumpera makteliten och därefter få makteliten under lydnad.

Epstein jobbade givetvis för Mossad och hade regelbunden kontakt med bl.a Ehud Barak.

Han och hans mailvänner refererar flitigt till att vi icke judar är dumma goyims som inte har den mentala kapacitet som krävs för att betraktas som värdiga människor.

Allt detta framgår i de släppta filerna.

Han lyckades infiltrera 3 kungahus vad vi vet med horor som kontinuerligt rapporterade till sin pimp (Sverige/Norge) samt med bilder/videos på prinsen av England som hade sex med barn.

Folket som försvarar detta är de sanna landsförrädarna. Muslimerna i landet är enbart symptomen på en sjukdom många har försökt att bota genom historien, nu senast Hitler.
Citera
2026-02-07, 14:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av zilog-80
Billy Butt - syndromet.
Vad?
Citera
2026-02-07, 14:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trole
Det gör det visst.
Du äger verkligen argumentationens gåva. Tänk att vara vuxen och samtidigt så overkligt dum.
Citera
2026-02-07, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagaren
Du äger verkligen argumentationens gåva. Tänk att vara vuxen och samtidigt så overkligt dum.
”The victims, who were as young as 14 years of age, were told by EPSTEIN or other individuals to partially or fully undress before beginning the ”massage.” During the encounter, EPSTEIN would escalate the nature and scope of physical contact with his victim to include, among other things, sex acts such as groping and direct and indirect contact with the victim’s genitals. EPSTEIN typically would also masturbate during these sexualized encounters, ask victims to touch him while he masturbated, and touch victims’ genitals with his hands or with sex toys.”

Inte mitt fel att du inte kan engelska. Du skrev att det inte handlade om något sexuellt, ditt jävla äckel. Men jag kan hjälpa dig att översätta. Det står klart och tydligt att offren, som var så unga som 14 år gamla blev ombedda att klä av sig och att Epstein tafsade på deras könsorgan medans han onanerade.
Citera
2026-02-07, 14:28
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Skulle vilja öppna en tråd angående Jeffrey Epstein hysterien i USA. Nu har jag tittat på detta fallet angående Epstein och det verkar som att Epstein bara var en vanlig person som gillade att bli masserad av unga kvinnor och då och då hade sex med unga kvinnor. Allra flesta var myndiga, dvs 18 år eller äldre, vissa var under 18 men det var med samtycke.

Men amerikanerna har gjort Epstein till något monster som ledde en global pedofil barnsextrafficking ring och på grund av detta måste alla personer som kända honom bli demoniserade och försvinna från det offentliga, såsom med prins Andrew.

Det finns inga bevis på att Epstein var en pedofil eller ledde en pedofil barnsextrafficking ring. Det finns inga bevis på att han våldtog kvinnor. Ändå har man gjort något till världshistoriens värsta pedofil och våldtäktsman.

Kan någon förklara varför ett land land kan ha förlorat förståndet på detta sättet?

SAMMANFATTNING AV FAKTA
•E dömdes 2008 för att ha köpt sexuella tjänster från minderåriga (14-17 år). E erkände sig skyldig till att ha förmått en minderårig till prostitution samt att ha köpt sex av en minderårig.
•2019 anklagades E på nytt för att ha utnyttjat flickor sexuellt från 11-17 års ålder.
•Totalt identifieras 36 unga flickor som E misstänks ha utnyttjat sexuellt.
•E hann aldrig stå till svars för dessa anklagelser då han fanns död i cellen innan rättegång.

Jag förstår delvis hysterin, därför att USA ska vara sååå enormt korrekt, politiskt som deras fejkade familje-anda.
E har ju lyckats dra många människor i smutsen genom alla hans bilder och konversationer, vilket egentligen blottar många mäktiga personer bukar, alltifrån stjärnor till kungligheter och politiker. E hade säkert hållhakar på många tungviktare och därför kunde han hålla på i så många år utan repressalier och jag tror att hans medbrottsling och närmsta vän, G. Maxwell som nu är fängslad oxå kommer att dö mystiskt innan hon blir frigiven.

För övrigt ser inte jag att E sexuella beteende skiljer sig från när 64-årige Åke Svensson drar till Thailand och köper massage med happy ending från en minderårig hora. Epstein har ju aldrig, vad det kommit fram, haft sexuellt umgänge med små barn utan snarare med unga minderåriga (under 18 år) flickor.

Men hysterin är typiskt för det falska narrativ amerikanarna lever i.
Citera
2026-02-07, 14:41
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
SAMMANFATTNING AV FAKTA
•E dömdes 2008 för att ha köpt sexuella tjänster från minderåriga (14-17 år). E erkände sig skyldig till att ha förmått en minderårig till prostitution samt att ha köpt sex av en minderårig.
•2019 anklagades E på nytt för att ha utnyttjat flickor sexuellt från 11-17 års ålder.
•Totalt identifieras 36 unga flickor som E misstänks ha utnyttjat sexuellt.
•E hann aldrig stå till svars för dessa anklagelser då han fanns död i cellen innan rättegång.

Jag förstår delvis hysterin, därför att USA ska vara sååå enormt korrekt, politiskt som deras fejkade familje-anda.
E har ju lyckats dra många människor i smutsen genom alla hans bilder och konversationer, vilket egentligen blottar många mäktiga personer bukar, alltifrån stjärnor till kungligheter och politiker. E hade säkert hållhakar på många tungviktare och därför kunde han hålla på i så många år utan repressalier och jag tror att hans medbrottsling och närmsta vän, G. Maxwell som nu är fängslad oxå kommer att dö mystiskt innan hon blir frigiven.

För övrigt ser inte jag att E sexuella beteende skiljer sig från när 64-årige Åke Svensson drar till Thailand och köper massage med happy ending från en minderårig hora. Epstein har ju aldrig, vad det kommit fram, haft sexuellt umgänge med små barn utan snarare med unga minderåriga (under 18 år) flickor.

Men hysterin är typiskt för det falska narrativ amerikanarna lever i.

Förtydliga det fetmarkerade, amigo. Tack!
Citera
2026-02-07, 14:44
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Inte bara där utan även här. Pedofil har blivit ett urvattnat begrepp som man kastar omkring sig och smetar på allt och alla. De får snart hitta på ett nytt ord för riktiga pedofiler.
Att ligga med tolvåriga flickor som vuxen man är inte pedofili enligt dig?
Citera
2026-02-07, 14:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trole
”The victims, who were as young as 14 years of age, were told by EPSTEIN or other individuals to partially or fully undress before beginning the ”massage.” During the encounter, EPSTEIN would escalate the nature and scope of physical contact with his victim to include, among other things, sex acts such as groping and direct and indirect contact with the victim’s genitals. EPSTEIN typically would also masturbate during these sexualized encounters, ask victims to touch him while he masturbated, and touch victims’ genitals with his hands or with sex toys.”

Inte mitt fel att du inte kan engelska. Du skrev att det inte handlade om något sexuellt, ditt jävla äckel. Men jag kan hjälpa dig att översätta. Det står klart och tydligt att offren, som var så unga som 14 år gamla blev ombedda att klä av sig och att Epstein tafsade på deras könsorgan medans han onanerade.
Du måste vara dummast på hela Flashback. Jag skrev att E fälldes för sexual abuse i förhållande till 14 åringen. Det som framgår av den engelska texten är inte annat än att 14 åringen var ett av flera offer och att dessa uppmanades att ta av sig helt eller delvis i samband med massagen. Vad som gällt just 14 åringen framgår inte.

Att FBI skriver så luddigt som den gör kan bero på flera saker. Antingen vet FBI inte exakt vad som gällde just 14åringen. Det verkar mindre troligt. Det kan även bero på att man skyddar E genom att inte skriva exakt vad som hände 14 åringen. Det kan också bero på att man vet att det inte skedde något som är allvarligare än en massage men att man vill att det ska framstå så. Du vet inte, jag vet inte men det han fälldes för - sexual abuse - är ett mindre allvarligt brott än t.ex. våldtäkt eller sexuellt utnyttjande.

Jag tycker du ska sluta kasta beskyllningar på användare som försöker föra en faktagrundad och sansad diskussion kring uppståndelsen rörande Epstein. Gå ut och kasta lite gatsten på Avenyn istället, det verkar vara mer din nivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in