Citat:
Ursprungligen postat av
Iman2014
Skulle vilja öppna en tråd angående Jeffrey Epstein hysterien i USA. Nu har jag tittat på detta fallet angående Epstein och det verkar som att Epstein bara var en vanlig person som gillade att bli masserad av unga kvinnor och då och då hade sex med unga kvinnor. Allra flesta var myndiga, dvs 18 år eller äldre, vissa var under 18 men det var med samtycke.
Men amerikanerna har gjort Epstein till något monster som ledde en global pedofil barnsextrafficking ring och på grund av detta måste alla personer som kända honom bli demoniserade och försvinna från det offentliga, såsom med prins Andrew.
Det finns inga bevis på att Epstein var en pedofil eller ledde en pedofil barnsextrafficking ring. Det finns inga bevis på att han våldtog kvinnor. Ändå har man gjort något till världshistoriens värsta pedofil och våldtäktsman.
Kan någon förklara varför ett land land kan ha förlorat förståndet på detta sättet?
SAMMANFATTNING AV FAKTA
•E dömdes 2008 för att ha köpt sexuella tjänster från minderåriga (14-17 år). E erkände sig skyldig till att ha förmått en minderårig till prostitution samt att ha köpt sex av en minderårig.
•2019 anklagades E på nytt för att ha utnyttjat flickor sexuellt från 11-17 års ålder.
•Totalt identifieras 36 unga flickor som E misstänks ha utnyttjat sexuellt.
•E hann aldrig stå till svars för dessa anklagelser då han fanns död i cellen innan rättegång.
Jag förstår delvis hysterin, därför att USA ska vara sååå enormt korrekt, politiskt som deras fejkade familje-anda.
E har ju lyckats dra många människor i smutsen genom alla hans bilder och konversationer, vilket egentligen blottar många mäktiga personer bukar, alltifrån stjärnor till kungligheter och politiker. E hade säkert hållhakar på många tungviktare och därför kunde han hålla på i så många år utan repressalier och jag tror att hans medbrottsling och närmsta vän, G. Maxwell som nu är fängslad oxå kommer att dö mystiskt innan hon blir frigiven.
För övrigt ser inte jag att E sexuella beteende skiljer sig från när 64-årige Åke Svensson drar till Thailand och köper massage med happy ending från en minderårig hora. Epstein har ju aldrig, vad det kommit fram, haft sexuellt umgänge med små barn utan snarare med unga minderåriga (under 18 år) flickor.
Men hysterin är typiskt för det falska narrativ amerikanarna lever i.