2026-01-19, 10:04
Medlem
PrincessAnnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Förstår vad du försöker vinkla det till, men nu är det så att de allra flesta amerikaner är omskurna oavsett religion. Bara så att du vet.

Släktingen som fanns i Epsteins adressbok är Chrilles egen halvsyster.
Även Mette-Marit har ju varit Epsteins gäst, samt Chrille själv plus hans f.d. underklädesmodell till tjej.
Detta var tydligen gäster på middagar som Epstein anordnade.

Vår egen stora ärade höghet Soffan däremot, var tydligen anställd per dygn av Epstein för att mingla med och 'underhålla' hans manliga gäster och kompisar -- ett perfekt jobb för en liten spärrlös (revisorstuderande -- haaaaaaaahaaaaaaaaaa) golddigger från Älvdalen med utvik i bagaget och som gör allt för att 'komma upp sig.' Och lyckades med det.
Jag börjar faktiskt tycka synd om kungafamiljen. De jobbar så hårt med sin image och så har de fått en ulv i fårakläder i sin innersta krets...
Citera
2026-01-19, 14:24
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessAnne
Jag börjar faktiskt tycka synd om kungafamiljen. De jobbar så hårt med sin image och så har de fått en ulv i fårakläder i sin innersta krets...
Dessvärre är det fler än en och dessutom är inte knugen själv något föredöme i detta avseende.
Citera
2026-01-22, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Dessvärre är det fler än en och dessutom är inte knugen själv något föredöme i detta avseende.

Kanske därför han tillät giftermålet med Calle. Och nu har hans egna gamla påstådda synder hamnat långt ut i periferiet i.o.m. nyheterna om Sofia.

Chrille kände väl förresten till Soffan, åtminstone till utseendet, från de gemensamma myskvällarna som Epstein anordnade.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-01-22 kl. 21:06.
Citera
2026-01-23, 09:37
Medlem
PrincessAnnes avatar
Säga vad man vill om Chris, men generös är han:

https://www.svenskdam.se/kungliga-modebloggen/alla-prinsessan-madeleines-pushpresenter-som-chris-kopt/11238845
Citera
2026-01-26, 19:06
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomteboda
Med "monster" avses det fall att Chris och hans finanskompisar drar in sessan på svårigheter som utvecklar sig utom all kontroll. Ett mycket tänkbart scenario då Chris tänker fortsätta att jobba för okända kunders räkning med skatteplanerad kapitalförvaltning, en verksamhet som dessutom väntas gynnas av hans äktenskap med sessan. Stora pengar och snabba cash är alltid förenat med risker. Det här kan bli särskilt bekymmersamt för hela kungafamiljen då sessan fortfarande helt formellt är HKH och har arvsrätt till kronan. Det hade varit mycket bättre om man befriat sessan från arvsrätten och låtit henne bli en "Prínsessan Madeleine, fru O'Neill". Nu riskerar alltså svenska kungahuset att helt i onödan riskera att få en massa heta potatisar i knät som man inte kan göra något åt. Fortsättningen blir alltså mycket intressant att följa på åskådarläktaren.

Helt korrekt förutom att det finns inga indikationer på att alkisChris någonsin arbetat på riktigt
Citera
2026-02-18, 08:44
Medlem
De insändare här som uttalar sig negativt om Chris och hans affärsverksamhet – ni har ingen aning om finansvärlden, ingen blekaste aning. Era uttalanden visar bara er okunskap.
Vi ska vara tacksamma över att prinsessan Madeleine med familj har kommit hem till Sverige och att hon är vår prinsessa. Det är inte lätt efter år i fria USA. Jag hoppas på allt gott för den familjen, och glassen kan de få köpa i fred på östermalm.
Citera
2026-02-18, 15:36
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajamaja
De insändare här som uttalar sig negativt om Chris och hans affärsverksamhet – ni har ingen aning om finansvärlden, ingen blekaste aning.
Ja en affärsman vars så kallade företag aldrig lyckas tjäna en enda krona kan ju inte vara något negativt. Det förstår ju alla som vet något om finansvärlden.
Citera
2026-02-19, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Ja en affärsman vars så kallade företag aldrig lyckas tjäna en enda krona kan ju inte vara något negativt. Det förstår ju alla som vet något om finansvärlden.

Har fått höra att prinsessan Christinas man taxerade o kr under tidigt 80 tal. Så det där om " aldrig lyckats tjäna en enda krona " det har du fått om bakfoten Prinsessan Christina hör egentligen inte till här på detta forum, men detta bara för att ge ett exempel. Dessutom har man eget företag flyger det inga stekta sparvar i munnen på en. Ett uttryck från vår kung.
Citera
2026-02-19, 10:34
Medlem
Mogrens avatar
Chrille har själv nu insett att hans försök som internationell affärsman har floppat totalt och är över. Det är därför han numera tillbringar sin tillvaro i soffan med TV-spel och tröstäter pizza.
Citera
2026-02-19, 21:10
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Har fått höra att prinsessan Christinas man taxerade o kr under tidigt 80 tal. Så det där om " aldrig lyckats tjäna en enda krona " det har du fått om bakfoten Prinsessan Christina hör egentligen inte till här på detta forum, men detta bara för att ge ett exempel. Dessutom har man eget företag flyger det inga stekta sparvar i munnen på en. Ett uttryck från vår kung.

Jag tror inte du vet vad nolltaxering är. Hans företag omsatte för övrigt 0 kronor.
Citera
2026-02-20, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Jag tror inte du vet vad nolltaxering är. Hans företag omsatte för övrigt 0 kronor.

Jag visste inte om alla läsare visste vad nolltaxering innebar, därför skrev jag taxerade o kr.
Citera
2026-02-22, 11:45
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Jag visste inte om alla läsare visste vad nolltaxering innebar, därför skrev jag taxerade o kr.
Makalöst svammel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in