2026-02-11, 10:05
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Vad har det med mitt inlägg som svar på Beef jerky att göra?

Det hänger samman med att han agerat väldigt irrationellt, haft konstiga diskussioner om pizza som anspelar på övergrepp, tandläkarstol i huset, falluckor rätt ner i havet, sammantaget är mitt intryck att ingenting är normalt med den här karln, han blev t.o.m. avstängd från xbox live p.g.a. sina pedofildomar.

Men jag kanske missförstod dig, du tolkar också som pratet kring beef jerky bland miljardärer som onaturligt och konstigt?
Citera
2026-02-11, 12:35
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Det finns rätt mycket smaskigt i filerna, men jag är också säkert på att en hel del är red herrings, alltså villospår och brus. Jag håller på att gå igenom hans Amazon-shopping och det är en salig blandning. Det som är fascinerande med den är att inget direkt sticker ut som 'saker miljardärer köper' eller vad man ska säga.

Jag menar Amazon Essentials-kläder, Hanes-tishor och Fruit of The Loom-kalsonger liksom. Dock en himla massa böcker om att vara narcissistist och 'vaginal tightening pills'.
Han köpte en hel del barnkläder, och barnleksaker på amazon.
Någonstans där ute finns epsteins oäkta barn.
Citera
2026-02-11, 13:06
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mearshimer
Han köpte en hel del barnkläder, och barnleksaker på amazon.
Någonstans där ute finns epsteins oäkta barn.
Jag har snart scrollat igenom hela https://jmail.world/jamazon och det vore lögn att säga att det är 'en hel del'. Han har köpt fler BT-hörlurar än barnleksaker.

Att han har en eller flera oäktingar håller jag däremot som helt sannolikt.
Citera
2026-02-17, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UniktAnvNamn
pratet kring beef jerky bland miljardärer som onaturligt och konstigt?

Beef jerky i Epstein-sammanhang syftar på kannibalism, enligt diverse förståsigpåare på nätet.

Epstein och hans miljardärkompisar åt småbarn, är uppenbarligen det man vill få det att framstå som.

Eftersom Epstein var jude, så blir kontentan återigen en antisemitisk propagandakampanj, likt medeltidens religiösa skrönor om frimurare och judar från t.ex. katolikerna.

Tankesmedjan heter liksom tidigare QAnon, förmodar jag.
Citera
2026-02-17, 20:27
Medlem
aquaman1s avatar
FBI intervjuade en kvinna som när hon var 13-15 bet Trump i kuken när han försökte tvinga sig på henne, han svarade med att slå henne på huvudet.

https://www.justice.gov/epstein/files/DataSet%2010/EFTA01660622.pdf

Under ”prominent names” på sida 19 där.
Citera
2026-02-18, 17:22
Medlem
Alltid intressant när svenskar omnämns, här i ett mail från okänd person (maskad):

Wed, Jun 1 2016 at 6:55 PM
Dear Jeffrey,
First of all, I hope that this email finds you well.
I have a vague memory that you know Marcus Wallenberg; that you drove through Sweden
with him many, many years ago?

Det är också intressant att Epstein tydligen efterfrågade och även fick hemligstämplad information från flera prominenta personer. liksom hans påstådda men oklara kopplingar till CIA och NSA.
Senast redigerad av polox 2026-02-18 kl. 17:25.
Citera
2026-02-18, 17:33
Medlem
Citat:
den Österrikiske målaren hade rätt!

Kände han Epstein personligen? Att generalisera kan vara ganska vanskligt, jag hatar t.ex. inte alla engelsmän bara för att Jack the Ripper var en diabolisk britt.

Men frågan är vilka som ogillar Epstein mest:
  1. Nazister
  2. Islamister
  3. Kristna fundamentalister
  4. Ryska nihilister
Citera
2026-02-18, 20:11
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polox
Kände han Epstein personligen? Att generalisera kan vara ganska vanskligt, jag hatar t.ex. inte alla engelsmän bara för att Jack the Ripper var en diabolisk britt.

Men frågan är vilka som ogillar Epstein mest:
  1. Nazister
  2. Islamister
  3. Kristna fundamentalister
  4. Ryska nihilister

Om vi säger som så här, vilka finns inte med i Epstein-filerna?
Citera
2026-02-18, 20:30
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Moraliskt anständiga människor.

Sen finns det såklart många som är nämnda där uran att ha den minsta skuld.
Citera
2026-02-18, 20:50
Medlem
Citat:

https://www.youtube.com/shorts/Ea5v60xFv6I
Citera
2026-02-19, 00:15
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polox
Beef jerky i Epstein-sammanhang syftar på kannibalism, enligt diverse förståsigpåare på nätet.

Epstein och hans miljardärkompisar åt småbarn, är uppenbarligen det man vill få det att framstå som.

Eftersom Epstein var jude, så blir kontentan återigen en antisemitisk propagandakampanj, likt medeltidens religiösa skrönor om frimurare och judar från t.ex. katolikerna.

Tankesmedjan heter liksom tidigare QAnon, förmodar jag.

Det är nog tvärtom, du får det till att det är antisemitiskt att i det här fallet göra tolkningar som är tokiga (om de är det, jag vet inte). Det sker alltid övertolknlngar och feltolkningar och det sprids lögner när såna här saker diskuteras på internet. Att Epstein var jude är förmodligen fullkomligt ointressant för nästan alla som är intresserade av vad som hänt.
Citera
2026-02-21, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Att Epstein var jude är förmodligen fullkomligt ointressant för nästan alla som är intresserade av vad som hänt.

Ointressant för de flesta ja, men till och med i denna tråd (lite högre upp) förekommer han i ett anti-semitiskt resonemang, och på nätet är det mycket frekvent bland de otaliga sajter som är positivt inställda till nynazism och/eller Ryssland samt starkt anti-Trump eller anti-semitiska. Guilt by association är fortfarande ett starkt fenomen i vissa grupperingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in