Citat:
Ursprungligen postat av
UniktAnvNamn
Det har dykt upp att Beef jerky ska vara kodord för människokött, sökningar på beef jerky ger minst sagt konstiga träffar.
(..)
Jag säger varken det ena eller det andra, men att miljardärer är så här besatta av pizza och beef jerky, jag ordnar ugglor i mossen...
Ja, du
ordnar nog ugglor i mossen.
Epstein är miljardär i singularis btw..
Hi.
Jeffrey asked, that you make some beef jerky for him please.
Please confirm. Thank you!"
Hey
Would it be possible for you to make another batch of beef jerky for JE please? he is running out .."
Hi Lesley,
Jeff had asked to have a sample of this beef jerky tested for nutritional value.
"There is one bag of beef jerky in the fridge at 71st, please get it. Amd also. has more at her place, please get it from her as well and bring it all with you. I suppose it needs to be in a cold insulated bag, right s?
Thank you.
Kan förmedla att Epstein hade minst sagt udda idéer. Påminner om allt från OCD till annat.
”Han hade teorier om… allt”, tillägger kvinnan.
▪️Han sov i runt 10 graders kyla i sovrummet.
”Jag tänkte, jag fryser jävligt. Jag kommer att dö av hypotermi.”
▪️Han hade bacillskräck och hatade att skaka hand.
▪️Han ville aldrig gå på restaurang och föredrog kockens måltider bestående mestadels av växter och
grillat protein.
▪️Han tränade men var försiktig med att bygga upp för mycket muskelmassa och
teoretiserade att för mycket muskelmassa var skadligt för ens intelligens.
Nog skulle väl en påsar med proteinrikt torkat kött kunna platsa mer i Epsteins hem för att inte väcka vrede hos husbonden? Varav folk noga ser till att det finns då han flackar bland de olika bostäderna.
Proteinrikt kött för muskler men inte för mycket via träning för då riskerade Epstein bli.... mer dum i huvudet än han var?
https://www.vanityfair.com/news/2019/07/women-who-flew-with-epstein-reveal-secrets-of-his-private-world?srsltid=AfmBOor9mKsw5Au7u7egEynUZvIW seAF7aeDBtEaosG_TbliwmiCOpEr