2026-02-08, 11:39
Medlem
ILoveKnarks avatar
Hej, jag tycker mig inte finna en tråd där man diskuterar vad som står i faktiska filerna från justice.gov/epstein. Hittar heller ingen tråd där man delar filernas namn med varandra. Därför skapar jag denna tråd.

I den här tråden refererar man till bladet man diskuterar, exempel:
Citat:
EFTA00139536

Vem är det som fört loggarna om Epstein? Varför skulle nån bemöda sig med att skriva så mycket om en häktad? Vad är poängen?
Citera
2026-02-08, 11:44
Medlem
Problemet var väl att det skrevs för lite, då han på något sätt avslutade sitt liv - eller någon annan gjorde det.
Citera
2026-02-08, 18:09
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
då han på något sätt avslutade sitt liv - eller någon annan gjorde det.

Alternativt att han bara ströks från folkbokföringen, och flögs högst levande till en annan ö. ...just när kameran var trasig.

Han ser inte jättedöd ut på de bilder på liket som publicerats.
Citera
2026-02-08, 20:39
Medlem
lyktstolpes avatar
EFTA00276891

Epstein köpte en 14årung för att besöka Trump på Mar-a-lago.
Citera
2026-02-08, 22:00
Medlem
mearshimers avatar
EFTA01648950.pdf

FBI börjar utreda epsteins client list.
Här finns namn på prominenta figurer.
Epstein berättar för sin advokat att hans cell kamrat försökt mörda honom (i new york)
Vid samma tidpunkt var Trump president och Bill Barr ledde DOJ.

"" ""

Tasks:
1. Confirm we interviewed cell mate of 1st suicide attempt. Apparently, lawyer at time made an
allegation cell mate tried to kill Epstein and send the 302.

2. Take these names and build out new spreadsheet w al t e derog on them.
Trump
Weinstein
Prince Andrew
Glen Dubin
Jes Staley
Leon Black
Les Wexner
Alan Dershowitz
Bill Clinton - Tony Blair
Howard Lutnick - ponzi scheme and
Alexander Guest
Jean Luc Brunel
William Barr, for being present when
money laundering
a girl was raped
Citera
2026-02-09, 00:28
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Det har dykt upp att Beef jerky ska vara kodord för människokött, sökningar på beef jerky ger minst sagt konstiga träffar.

EFTA01885404

"Old saying, dog ate my homework well my dog ate the beef jerky. I was looking for the beefjerky
as I knew it was in my suitcase and then thought maybe I left it at the beach only to find the small
plastic bag near my dogs bed, hence no beefjerky. I'll email Francis to make us some more as I
need 6-8 ounces to send to the lab and I'll forward Francis the info to send to the lab directly. I'll
try you later today"

EFTA02303434

"Hi.
Jeffrey asked, that you make some beef jerky for him please.
Please confirm.
Thank you!"

EFTA02326179

"Hey.(maskerat namn)
Would it be possible for you to make another batch of beef jerky for JE =lease? he is running out .."

EFTA02701476 näringstest av beef jerky!?!?

"Hi Lesley,
Jeff had asked to have a sample of =is beef jerky tested for nutritional
value. Attached are the results = just received, please let me know if I
can be of further =ssistance.
Thanks,
Rachael Bova"

EFTA02301880

"All right then
On Sunday, April 10, 2016, > wrote:
A small insulated bag would be just fine - I woul=n't recommend checking it. No need for crazy amounts of ice - one
=hould do
> On Apr 10, 2016, at 3:37 PM, Karyna Shuliak < <javascript:=» wrote:
>
> There is one bag of beef jerky in the (ridge at 71st, please get it. A=d also. has more at her place, please get it from
her as well and bring=it all with you. I suppose it needs to be in a cold insulated bag, right s?
> Thank you."

Det bara fortsätter kring "beef jerky", varför har de maskerat namnen kring diskussioner om beef jerky? Varför är de extremt rika så besatta av beef jerky?

Jag säger varken det ena eller det andra, men att miljardärer är så här besatta av pizza och beef jerky, jag ordnar ugglor i mossen...
Citera
2026-02-09, 02:17
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UniktAnvNamn
Det har dykt upp att Beef jerky ska vara kodord för människokött, sökningar på beef jerky ger minst sagt konstiga träffar.
(..)
Jag säger varken det ena eller det andra, men att miljardärer är så här besatta av pizza och beef jerky, jag ordnar ugglor i mossen...
Ja, du ordnar nog ugglor i mossen.
Epstein är miljardär i singularis btw..

Hi.
Jeffrey asked, that you make some beef jerky for him please.
Please confirm. Thank you!"

Hey
Would it be possible for you to make another batch of beef jerky for JE please? he is running out .."

Hi Lesley,
Jeff had asked to have a sample of this beef jerky tested for nutritional value.

"There is one bag of beef jerky in the fridge at 71st, please get it. Amd also. has more at her place, please get it from her as well and bring it all with you. I suppose it needs to be in a cold insulated bag, right s?
Thank you.

Kan förmedla att Epstein hade minst sagt udda idéer. Påminner om allt från OCD till annat.

”Han hade teorier om… allt”, tillägger kvinnan.

▪️Han sov i runt 10 graders kyla i sovrummet.
”Jag tänkte, jag fryser jävligt. Jag kommer att dö av hypotermi.”

▪️Han hade bacillskräck och hatade att skaka hand.

▪️Han ville aldrig gå på restaurang och föredrog kockens måltider bestående mestadels av växter och grillat protein.

▪️Han tränade men var försiktig med att bygga upp för mycket muskelmassa och teoretiserade att för mycket muskelmassa var skadligt för ens intelligens.

Nog skulle väl en påsar med proteinrikt torkat kött kunna platsa mer i Epsteins hem för att inte väcka vrede hos husbonden? Varav folk noga ser till att det finns då han flackar bland de olika bostäderna.

Proteinrikt kött för muskler men inte för mycket via träning för då riskerade Epstein bli.... mer dum i huvudet än han var?

https://www.vanityfair.com/news/2019/07/women-who-flew-with-epstein-reveal-secrets-of-his-private-world?srsltid=AfmBOor9mKsw5Au7u7egEynUZvIW seAF7aeDBtEaosG_TbliwmiCOpEr
Senast redigerad av develi 2026-02-09 kl. 02:35.
Citera
2026-02-11, 07:50
Medlem
UniktAnvNamns avatar

Tror du även att Tom Pritzker är en trevlig prick som underättar JE om sitt filantropiska arbete i ett av världens mest kända länder när det kommer till övergrepp på barn?

EFTA02000178

To: jeevacation@gmail.com[jeevacation@gmail.com];
jeevacation@gmail.com[jeevacation@gmail.com]
From: Pritzker, Tom
Sent: Mon 6/6/2011 3:39:13 PM
Subject: Re:
I am in a remote valley of Afghanistan (its my birthday wish) with Boys with
Toys. Spent time w Patraeus yesterday and he loaned me a chopper (actually two
with one as a back up). Can't call till tomorrow.

EFTA02706746
Sent: Thursday, January 17, 2013 4:43 PM
To: jeevacation@gmail.com
Subject: TR:
Attachments: P1010280JPG; P1010282JPG; P1010283JPG; P1010285JPG; P1010271JPG
New Brazilian just arrived, sexy and cute, =9yo
Citera
2026-02-11, 08:15
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UniktAnvNamn

Tror du även att Tom Pritzker är en trevlig prick som underättar JE om sitt filantropiska arbete i ett av världens mest kända länder när det kommer till övergrepp på barn?

EFTA02000178

To: jeevacation@gmail.com[jeevacation@gmail.com];
jeevacation@gmail.com[jeevacation@gmail.com]
From: Pritzker, Tom
Sent: Mon 6/6/2011 3:39:13 PM
Subject: Re:
I am in a remote valley of Afghanistan (its my birthday wish) with Boys with
Toys. Spent time w Patraeus yesterday and he loaned me a chopper (actually two
with one as a back up). Can't call till tomorrow.

EFTA02706746
Sent: Thursday, January 17, 2013 4:43 PM
To: jeevacation@gmail.com
Subject: TR:
Attachments: P1010280JPG; P1010282JPG; P1010283JPG; P1010285JPG; P1010271JPG
New Brazilian just arrived, sexy and cute, =9yo
Vad har det med mitt inlägg som svar på Beef jerky att göra?
Citera
2026-02-11, 08:46
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Alternativt att han bara ströks från folkbokföringen, och flögs högst levande till en annan ö. ...just när kameran var trasig.

Kamerorna var inte trasiga, det var hårddiskarna som var trasiga.
Citera
2026-02-11, 09:11
Medlem
Fantens avatar
Det finns rätt mycket smaskigt i filerna, men jag är också säkert på att en hel del är red herrings, alltså villospår och brus. Jag håller på att gå igenom hans Amazon-shopping och det är en salig blandning. Det som är fascinerande med den är att inget direkt sticker ut som 'saker miljardärer köper' eller vad man ska säga.

Jag menar Amazon Essentials-kläder, Hanes-tishor och Fruit of The Loom-kalsonger liksom. Dock en himla massa böcker om att vara narcissistist och 'vaginal tightening pills'.
Citera
2026-02-11, 09:31
Medlem
Patrik Boyle går igenom några av dem, som alltid med visst underhållsvärde. Varför maskerades JP i JP Morgan bank? Hur lyckades en av USAs ministrar köpa ett townhouse på Manhattan för $10 från Epstein? https://www.youtube.com/watch?v=e-tapKoT1K0
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in