2026-02-18, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Det är klart det är förtal. Han lägger ut chatten för att misskreditera andra personer.
Det spelar ingen roll om det är sant eller inte.

Chatten är dessutom hörsägen.

Tröttsamt med dessa förtalsriddare.
Citera
2026-02-18, 08:17
Avstängd
Varför kallas han inte för Skabbe här längre? Tycker det var ett riktigt passade smeknamn. Visst Linnea är värst men han är ändå en hemsk människa.
Citera
2026-02-18, 08:46
Medlem
Taebbans avatar
Citat:
Det är klart det är förtal. Han lägger ut chatten för att misskreditera andra personer.

Det är inte bara en person som har spridit vad som står i chatten. Jacke var först på bollen.
Citera
2026-02-18, 09:13
Medlem
Citat:

Äntligen nån som fattar vad BGB sysslat med när han gjorde avsnittet om Chatten! 👍
Citera
2026-02-18, 09:22
Medlem
Det här med chatten, alla har gjort det av exakt samma orsak.

L hypade att kappis skulle gå ut med den, av exakt samma orsak som kappis gav den till bölman, precis så som BGB läste upp den i en dokusåpa ( som han kallade för dokumentär). Enda skillnaden nu är att någon som FAKTISKT har skrivit och är med i chatten, lägger ut den. Det ska tjutas om förtal, så fort det går emot bäbisarna. Så satans pinsamt! OM man inte vill ha mothugg och andras tyckande om olika saker. Spara inspelningar, bilder,printscreens i din egen lur liksom och håll skiten från sociala medier. Enkelt va!
Citera
2026-02-18, 09:25
Medlem
micke_mans avatar
Chrippa och Linnea gifter ju sig bara för att slippa vittna emot varandra.
Citera
2026-02-18, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Jag tror faktiskt Linnea tappar det inatt. Lånade en kompis snapchat och hon verkar nere och manisk. Vågar inte ta print om hon kan se det.

Starta skärmfilmning innan du öppnar snapchat så syns det inte. Sen kan du skärmdumpa från din egen film.
Citera
2026-02-18, 09:42
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Med Jocke ja stämmer.

Hon sa väl det till Jocke när hon ringde efter att dragit med de två tjejerna hem efter en utekväll när dom bodde på vinden hos någon? Kanske någon redan skrivit det, mycket att läsa igenom denna morgon så har inte hunnit så långt 😂
Citera
2026-02-18, 09:44
Medlem
Så kul det hade varit om dom på Christoffers kommande anstalt, satt och såg chatten varje kväll tsm i tv rummet! Fyfan i helvetet vad han hade fått skämmas!
Citera
2026-02-18, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Nu är det ju dock Jacke som gått ut med att det var han som gav Bo-Göran chatten till en dokumentär på SVT. Jackie själv var den som skulle gå ut med chatten men som uppenbarligen inte gick ut med i närheten det verkliga och kompletta innehållet. Det är Jacke som började göra en grej av chatten.
Att Jacke sen får ta konsekvenserna för det innehåll som finns i chatten men som uppenbarligen mörkats av både honom och den "prisbelönade journalisten" är ju absolut inget man kan gråta över nu.
Om du inte gillar att Jackes inblandning och uttalanden i chatten diskuteras i detta diskussionsforum är du på fel plats.

Jacke har varit fullt medveten om sina uttalanden om Chrippa och Linnea och får nu ta följderna av detta. På samma sätt han och de inblandade i dokumentären ville vända innehållet mot Jocke och Anjo.
Varför lägger du ner denna energin på att försöka skydda Jacke helt plötsligt? Speciellt när Jacke som sagt är den som väckte hela chatten till liv för offentligheten genom Bo-Göran.

Jag skyddar ingen, jag försöker översätta svenska till - SVENSKA.

Jacke har ingenstans försökt dölja sina egna vidriga uttalanden i chatten, han har lämnat ut chatten till BGB av den enkla anledningen att han bröstar sitt.
Och han har ju tagit stort avstånd och visar att han ångrar sitt.
Linnea och Chrippa har uppenbarligen förlåtit honom, vilket är det viktigaste, eller?
Eller är det upp till Flashback att förlåta honom?
Han har tydligen lämnat över chatten till Axel, som i sin tur kommer att ta sig igenom den, offentligt.
Med det sagt så försöker han ju knappast dölja något.

Han ville påvisa hur äckligt det såg ut och att han själv varit en del av det.

Det går rundgång här inne, det upprepas olika händelser i all oändlighet.

Speciellt i den här tråden.
Citera
2026-02-18, 09:50
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Varför har hon då inte blivit dömd för det brottet trots hundratals anmälningar från er töntar?

Ni har verkligen ingen skam i kroppen.
Du har verkligen ingen skam i kroppen.Anjo har aldrig gjort något fel trots 100 tals anmälningar jävla TÖNT.
Citera
2026-02-18, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Jag vet inte, du har fått eld i baken plötsligt ikväll?
Men vi stannar här, det går inte att diskutera med dig öht. Går runt i cirklar bara.
Och det är ju faktiskt inte du som ska svara för Jacke. Eller? Om du inte är hans ombud eller nåt....
Jag kliver inte runt i några cirklar, jag hävdar samma sak hela tiden, vilket i sin tur inte behöver betyda att jag försvarar någon.
Jag reagerar på att man driver frågor framåt, som är helt tagna ur röven, och/eller är helt irrelevanta, alt överspelade.

Det är inte svårare än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in