2026-02-18, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Funderade också om Colorgreenandpink är nåt jävla ombud till Jacke 😁
Eller hur?

Sånt där snack är så otroligt töntigt.
Citera
2026-02-18, 09:55
Medlem
Citat:
Det är din uppfattning. Inte min eller fakta.
Du förstod inte?
Citera
2026-02-18, 09:55
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Var och när har jag påstått att det påverkar ditt liv?

Jag FRÅGAR om det påverkar ditt liv personligen.

Måste man förtydliga precis allt här?

Finns det någon anledning att det skulle påverka mitt liv eftersom du frågar? Jag äter bra, sover gott om natten och är inte rädd för döden, så det påverkar inte mitt liv mer än någon dokusåpa på v skulle gjort. Själv då? Påverkar det ditt liv personligen?
Citera
2026-02-18, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Finns det någon anledning att det skulle påverka mitt liv eftersom du frågar? Jag äter bra, sover gott om natten och är inte rädd för döden, så det påverkar inte mitt liv mer än någon dokusåpa på v skulle gjort. Själv då? Påverkar det ditt liv personligen?
Sedär, det va väl inte så svårt?

Nä, det påverkar inte mitt liv.
Citera
2026-02-18, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Jacke skrev, bl a, i en PRIVAT chatt, med kompisar, i alla fall kompisar då. T ex att Chrippa sagt att han tar snö varje helg med Linnea.
Vad är det du inte förstår? Ljög han om det, just då, eller var det sant? Men han har sedan tagit avstånd från att ha outat det i en privat chatt? Big difference. Är du lågbegåvad?
Jag är såpass begåvad att jag förstår att Jacke vill hålla vissa frågeställningar privat.
Citera
2026-02-18, 10:06
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Sedär, det va väl inte så svårt?

Nä, det påverkar inte mitt liv.

Om det inte påverkar ditt liv varför dessa frågor till flera hur det påverkar deras liv? Är det något du försöker manifestera fram att det ska hos folk? Så fort dom båda sitter bakom lås och bom kommer dom vara lika relevanta som big brother Linda eller Robinson Robban 🤷🏻‍♀️
Citera
2026-02-18, 10:09
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Så ungen kommer födas på institution. Fan bra start på livet ändå!

Efter att ha blivit skapad för att användas som en bricka i ett spel för att få föräldrarna att slippa/få mildare straff och fängelse. Kärleksbarn - javisst
Citera
2026-02-18, 10:12
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Oj nu livear Linnea och är riktigt otrevlig mot folk som kommenterar. Många blockas ikväll. Mod på snap verkar ha fullt upp rensa kommentarer 😁

Livear så här sent med unga följare...

Mitt i natten?! Vadfalls, när tant sover. Hoppas Hundpsykos lägger upp eländet.
Citera
2026-02-18, 10:13
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
De trodde väl inte att den skulle komma ut i sin helhet, men tji fick de.

Nej, det tror jag inte.

Då ska väl Anjo kunna anmäla Tjacke o Bosse G förtal också om det nu skall gråtas här inne om förtal mot hinken dom töntarna var ju först ut med att dela chatten på nätet & gammelmediaTV
Citera
2026-02-18, 10:16
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Kommer han släppas nästa vecka tro?
Vad tror ni

Knappast. Varför skulle han göras det? Han sitter bra där han sitter och förhoppningsvis för en lång tid framåt.
Citera
2026-02-18, 10:19
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Är ungen lika vacker som Chrippa var som bebis så är anstalten ungens sista problem 😂. Linneas gener är inte heller något att hänga i granen, med tanke på hur mycket skönhetsingrepp denna unga kvinna genomgått redan innan 25 årsdagen.

Ja ungen lär bli garanterat en lika stor knubbis och tjockis som Hinken är med de generna hon har.
Citera
2026-02-18, 10:34
Medlem
Citat:
Alltid så. Hon och Jacke är precis samma. Hon sade att chatten skulle bli spännande. Så Anjo körde på. Jacke gav chatten till Skilleras och Anjo har lika mkt rätt till chatten som Jacke. Jacke ser klandervärdig ut i chatten men det är hans egna fel. Nu gråter Linnea och Jacke.
Fast Jacke har berättat flera gånger att han varit klandervärd och gjort bot. Så ditt påstående att han skulle gråta är bara trams.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in