2026-02-17, 22:38
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Är det inte marsvin?!?
Jo, men det låter så mycket roligare att kalla dem hamstrar xD
Citera
2026-02-17, 23:00
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Är det inte marsvin?!?
Ingen aning. Inom kort lär de bli lunch till familjen i vilket fall…

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-02-17, 23:05
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
ALLT OM CHRIPPA OCH LINNEA I HOVRÄTTEN!
https://www.bitchute.com/video/R541AtP44TiG

JACKE SVAMMLAR [sic!] JU BARA!
https://www.bitchute.com/video/bTqO40uUCq3a

Kvällens video, OTROLIGT äcklig och kvinnofientlig:

LINNEA ÄR GRAVID! (IGEN) HOVRÄTTEN DAG 3!
https://www.bitchute.com/video/9ZeDjUbQgAtF

Spekulerar om att det är ett sätt att få Christoffer frigiven

Återigen så visar han upp sina obefintliga kunskaper i hur rättssamhället fungerar.

Undrar vad lilla Astrid kommer tycka när hon blir äldre hur sin pappa trackasserat och hängt ut en oskyldig och gravid kvinna på internet under flera års tid. Anknytningsproblem deluxe.

Stackars, stackars barn säger jag bara.

In och anmäl, detta vidriga content måste vi skydda våra barn mot.
Citera
2026-02-17, 23:06
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Spekulerar om att det är ett sätt att få Christoffer frigiven

Återigen så visar han upp sina obefintliga kunskaper i hur rättssamhället fungerar.

Undrar vad lilla Astrid kommer tycka när hon blir äldre hur sin pappa trackasserat och hängt ut en oskyldig och gravid kvinna på internet under flera års tid. Anknytningsproblem deluxe.

Stackars, stackars barn säger jag bara.

In och anmäl, detta vidriga content måste vi skydda våra barn mot.

Cyberbullying å det grövsta. Bara att anmäla som sagt.
Så jävla glad att Baronen seglat upp så stort på TikTok nu när hans söner kommit upp i ålder och använder tjänsten.
Citera
2026-02-17, 23:08
Medlem
SimonSesss avatar
Jag vill ju inte gärna ligga med Therese Rask, då hon är lite för väl enkel. Droppen gick när hon och Alexander gick ut och sa att Therese är mer pervers än Alexander. Då gick droppen för mig, Therese var inte attraktiv längre.
Citera
2026-02-17, 23:33
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Oj, oj oj - nu myser den avskyvärda högen med avföring, Carl-Fredrik, hemma i runkbåset. Linnéa har gått ut i media och sagt att hon är gravid. Har vi ännu en förtalsvideo uppe till eftermiddagen?

Klart vi fick ännu en video, proppfull med samma förtal som vanligt. Det är patetiskt hur Baronen lyckas göra allt sitt "content" att handla om Chrippa.

Besattheten är ju riktigt sjuk vid det här laget. Baronen maler på om Chrippa och hans familj samtidigt som byfånen hävdar att det är Chrippa som "håller igång dramat".
Citera
2026-02-17, 23:54
Medlem
Krakatoas avatar
28/2

https://ibb.co/cXcX0DpR
Citera
2026-02-18, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Klart vi fick ännu en video, proppfull med samma förtal som vanligt. Det är patetiskt hur Baronen lyckas göra allt sitt "content" att handla om Chrippa.

Besattheten är ju riktigt sjuk vid det här laget. Baronen maler på om Chrippa och hans familj samtidigt som byfånen hävdar att det är Chrippa som "håller igång dramat".

Baronen kommer aldrig kunna sluta med Chrippavideos, han har inget annat att falla tillbaka på. Räddningen skulle bli pervo-kanalen han försökte legitimera med en kalleanka-kurs på internet. Baronen går dit visningarna finns och det kommer aldrig vara något som går bättre för honom än chrippavideos.

Den gick såklart åt helvete och nu har han verkligen inget som flyger längre. Då återstår bara Chrippa, han kan inget annat. Det enda som kan få Baronen att hålla käften är om han blir dömd för förtal igen, om Jocke säger åt honom att sluta eller om hans kanal blir bortplockad.

Fint att se att även chrippavideos börjar dala i visningar nu iaf. men fattar inte hur han fortfarande kan ha en liten publik. Vem fan orkar fortfarande lyssna på hans evigt jävla malande upprepningar kring det hela?
Senast redigerad av Ralfhead 2026-02-18 kl. 00:34.
Citera
2026-02-18, 00:04
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
28/2

https://ibb.co/cXcX0DpR
Jag måste sluta kolla flashback innan jag ska sova, helvete va taggad jag är och svettigt nå jävulskt i det baronska hushållet! Baronen va mitt i ett narc race men nu sveptes fågelbenen undan skulle jag tro.

Har det sagts ännu vad den ska handla om? Vare ute på jobb i några veckor och inte kunnat hänga med så bra
Citera
2026-02-18, 00:13
Medlem
0.1s avatar
Kan det vara trobo och trosa-moderaterna som hackat sig in på den allsmäktige Joakim Lundells instagram och avföljt en av hans bästa vänner Carl Fredrik Alexander Rask? (Obs bara en teori)

Allt gott! ❤️🧡💛💚💙💜
Citera
2026-02-18, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Kan det vara trobo och trosa-moderaterna som hackat sig in på den allsmäktige Joakim Lundells instagram och avföljt en av hans bästa vänner Carl Fredrik Alexander Rask? (Obs bara en teori)

Allt gott! ❤️🧡💛💚💙💜
Inte bara avföljt utan tom blockat!
Citera
2026-02-18, 00:59
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Jag måste sluta kolla flashback innan jag ska sova, helvete va taggad jag är och svettigt nå jävulskt i det baronska hushållet! Baronen va mitt i ett narc race men nu sveptes fågelbenen undan skulle jag tro.

Har det sagts ännu vad den ska handla om? Vare ute på jobb i några veckor och inte kunnat hänga med så bra
Bara en dryg vecka kvar, blir nog en del runklipande i duschen. Kanske även en hitta gud i bilen framöver.

Denna karman kommer bara för du är ett äckligt omoraliskt ärkesvin hoppas du kommer gilla den lika mycket som oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in