2026-02-17, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Ja det blir nog tommy lee i hallen, en bild när han går med barnvagn eller samma gamla obehagliga pussbild för sjunde gången....

Frågan är om han bara har inloggning till hennes instagram i sin egen telefon eller om han rotar igenom hela hennes telefon....
En bild där han går med barnvagn med en femåring i...
Citera
2026-02-17, 13:33
Medlem
Oj, oj oj - nu myser den avskyvärda högen med avföring, Carl-Fredrik, hemma i runkbåset. Linnéa har gått ut i media och sagt att hon är gravid. Har vi ännu en förtalsvideo uppe till eftermiddagen?
Citera
2026-02-17, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Axel har även högre SocialBlade rank än den porrskadade ÄckelBaronen från Trosa. Dags att börja sälja av allt löst i hemmet som inte tillhör honom. En nästan tom flaska Baronessparfym, sönernas boxsäck eller dotterns dockor?
”DET KOMMER LYFTA BÄJBI!! JAG LOVAR!! PRATADE MED JOCKE OCH ANJO IDAG!!”
ÄckelBaronen får nog börja pimpa ut frugan utanför ICA Trossen. En snabbis, 15 min, för 350:-
Citera
2026-02-17, 14:16
Medlem
Citat:
Förresten, podden han alltid gör reklam för i sin signatur till alla myndigheter etc. är numera nedlagd?
Klassiskt TjackiBoi i så fall.

Han klarar inte ha mer än ett projekt igång samtidigt (å inte ens det funkar om han inte nämner Chrippa).
Det låter nästan som ett hot när han avslutar sina mejl med "kusligt, rysligt och mysigt".
Citera
2026-02-17, 17:20
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
En bild där han går med barnvagn med en femåring i...

Haha, vad är det med alla wtdårar som envisas med att rulla runt sina diagnosungar i barnvagn tills de är halvvägs in i vuxenlivet. Det är extremt vanligt bland detta klientel har jag lagt märke till.
Citera
2026-02-17, 20:29
Medlem
GreenBatterys avatar
Den porrskadade ÄckelBaronens ”bästa vän” Jocke följer honom inte.

Ridå.

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-02-17, 21:13
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
19 november var senast Baronessan la ut en bild på sin älskade make på IG. Därefter har det bara varit barnen, putmuns-selfies och en osund mängd hamsterbilder.

När det nu uppmärksammas kommer vi inom kort se ett inlägg med TjackiBoi för han har (såklart) koll på hennes telefon.

Jag gissar på en bild där han spelar plasttrummor med texten: ”Min Tommy Lee ❤️”.
Det är så uppenbart att kärleken är död sen länge, ibland efter vi talat om det i tråden så går han in i hennes bio och ändrar sen tar hon bort det efter någon dag.

Hon är bara kvar för hon lever i en ekonomisk misshandel, om hon hade råd så hade hon stuckit för längesedan.

Citat:

Ridå.

Allt Gott,! ❤️
Han har skurit bort cancern, det innebär att det numera bara är hunden Anjo som för all kontakt med aids patienten.

Anjo kommer dumpa honom tids nog också.
Citera
2026-02-17, 21:25
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:

Ridå.

Allt Gott,! ❤️
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Han har skurit bort cancern, det innebär att det numera bara är hunden Anjo som för all kontakt med aids patienten.

Anjo kommer dumpa honom tids nog också.
Lustigt att AIDS-baronen inte bryr sig, fast det kanske är lite som olycklig kärlek (mot Jockeboi alltså)
Citera
2026-02-17, 21:31
Medlem
GreenBatterys avatar
Har hört att Trosamoderaterna och Trobo gått ihop och sett till att den porrskadade ÄckelBaronens anmälan av Åsa lades ner. Han är inte populär det där Äcklet!

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-02-17, 21:46
Avslutad
Nu ska ett ofött barn bli Rasks content för all tid och evighet, och en annan kreatör kommer jaga myndigheter med blåslampa tills barnet har blivit fråntaget, medan en tredje sitter på alla lögnaktiga ’bevis’ och duperar hjärndöda följare.

Det här kommer ju aldrig att ta slut.

Samtliga konton bör släckas ned, utan krav på motivering.
Senast redigerad av Colorgreenandpink 2026-02-17 kl. 21:49.
Citera
2026-02-17, 21:51
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
19 november var senast Baronessan la ut en bild på sin älskade make på IG. Därefter har det bara varit barnen, putmuns-selfies och en osund mängd hamsterbilder.

När det nu uppmärksammas kommer vi inom kort se ett inlägg med TjackiBoi för han har (såklart) koll på hennes telefon.

Jag gissar på en bild där han spelar plasttrummor med texten: ”Min Tommy Lee ❤️”.

Är det inte marsvin?!?
Citera
2026-02-17, 22:34
Medlem
Krakatoas avatar
ALLT OM CHRIPPA OCH LINNEA I HOVRÄTTEN!
https://www.bitchute.com/video/R541AtP44TiG

JACKE SVAMMLAR [sic!] JU BARA!
https://www.bitchute.com/video/bTqO40uUCq3a

Kvällens video, OTROLIGT äcklig och kvinnofientlig:

LINNEA ÄR GRAVID! (IGEN) HOVRÄTTEN DAG 3!
https://www.bitchute.com/video/9ZeDjUbQgAtF

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in