Citat:
Ursprungligen postat av
typ108
Sen tycker jag att det är jävligt märkligt hur Malak hyllas på vissa konton på Instagram och Snapchat exempelvis, även här på Flashback.
Hon är extremt problematisk. Hade en kille hållit på som Malak gör så hade han blivit cancelled direkt.
Den där kvinnan är farlig. Hoppas hon får leva ensam resten av sitt liv.
Kan inte heller förstå det ! Sky gjorde inget fel , ej heller Alexis el victor. Hon lyssnar inte på någon annan sig själv alltid någon annas fel och ska be om ursäkt till henne . För vad undrar jag ???? Sky hade inga känslor för henne han var ärlig från början. Likaså Alexis han sa att han var intresserad men hon gav ingen chans utan sprang direkt efter victor som i sin tur är ärlig och säger vad han känner och det lustiga är att hon kände likadant fanns inga fjärilar i magen . Men ändå blir hon sur för att han säger att han kan ge den nya tjejen en chans .
Hon vill inte ha någon utan mer att alla ska gilla henne och hon ska stå i centrum