2026-02-17, 01:10
  #193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Vad är det Feliz har gjort ??? Ska hon bli straffad för att hon råka bli kär i en kille som även är kär i henne . Klart Feliz ska prata om sky om hon vill klarar inte Malak av det får hon väl gå därifrån.

Är det någon som kastar blickar så är det väl Malak som ej låter Feliz och sky vara . Både Alexis och Viktor har känt av det när hon inte ger dom en chans .
Känns mer som Malak är besatt av sky
Håller med
Citera
2026-02-17, 01:25
  #194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SignoraPagliaccio
Kanske för att ha med olika personligheter?
Jag gillar henne. Hon är blyg men vad gör det?
Fast hon är ju inte blyg. Utan det där är hennes riktiga tråkiga personlighet. Sömnpiller. Och även fast man är blyg kan man ha en personlighet. Fyfan jag vill slänga tvn i väggen så fort hon pratar. Fyfan.
Citera
2026-02-17, 07:33
  #195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SignoraPagliaccio
Kanske för att ha med olika personligheter?
Jag gillar henne. Hon är blyg men vad gör det?

Nja, hon är inte blyg, hon är tråkig och monoton.
Citera
2026-02-17, 08:10
  #196
Medlem
Sen tycker jag att det är jävligt märkligt hur Malak hyllas på vissa konton på Instagram och Snapchat exempelvis, även här på Flashback.

Hon är extremt problematisk. Hade en kille hållit på som Malak gör så hade han blivit cancelled direkt.

Den där kvinnan är farlig. Hoppas hon får leva ensam resten av sitt liv.
Citera
2026-02-17, 10:25
  #197
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av typ108
Sen tycker jag att det är jävligt märkligt hur Malak hyllas på vissa konton på Instagram och Snapchat exempelvis, även här på Flashback.

Hon är extremt problematisk. Hade en kille hållit på som Malak gör så hade han blivit cancelled direkt.

Den där kvinnan är farlig. Hoppas hon får leva ensam resten av sitt liv.
Kan inte heller förstå det ! Sky gjorde inget fel , ej heller Alexis el victor. Hon lyssnar inte på någon annan sig själv alltid någon annas fel och ska be om ursäkt till henne . För vad undrar jag ???? Sky hade inga känslor för henne han var ärlig från början. Likaså Alexis han sa att han var intresserad men hon gav ingen chans utan sprang direkt efter victor som i sin tur är ärlig och säger vad han känner och det lustiga är att hon kände likadant fanns inga fjärilar i magen . Men ändå blir hon sur för att han säger att han kan ge den nya tjejen en chans .
Hon vill inte ha någon utan mer att alla ska gilla henne och hon ska stå i centrum
Citera
2026-02-17, 10:36
  #198
Medlem
Fortfarande inget tecken på att Alfred gjort bort sig.

Kommer det hända i slutet av säsongen eller?
Citera
2026-02-17, 11:26
  #199
Medlem
Han var inte med i trailern för Casa så antar i nästa avsnitt eller nåt sånt
Citera
2026-02-17, 11:28
  #200
Medlem
Elin är verkligen olik personlighetsmässigt från sin syster Emma från förra året. Såklart det finns likheter men viben är verkligen annorlunda än så länge

Vad tycker ni?
Citera
2026-02-17, 11:46
  #201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tulahem2.
Elin är verkligen olik personlighetsmässigt från sin syster Emma från förra året. Såklart det finns likheter men viben är verkligen annorlunda än så länge

Vad tycker ni?

Jag ser då ingen skillnad. Samma hjärndöda fnitter.

De verkar ha liknande benägenhet att bli lätt kär.
Citera
2026-02-17, 11:51
  #202
Medlem
Det som är mest störande med programmet. Är hur mycket deltagarna överdriver hur mycket de "älskar" varandra. Dom har ju nyss träffats ffs!
Citera
2026-02-17, 12:00
  #203
Medlem
freXers avatar
Stör mig om att hela programmet handlar om Malak.
Citera
2026-02-17, 12:03
  #204
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freXer
Stör mig om att hela programmet handlar om Malak.

Ja hon får mycket tv-tid.
Men de är nog strategiskt därför hon är en dramaqueen.
Och drama säljer ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in