2026-02-16, 14:39
Medlem
Jaa! Vad glad jag blev när fina Alexis blev vald efter att Malak varit ett svin mot honom. Usch vad obehaglig hon är.

Angående Alfred så har jag svårt att tro att han har gjort något allvarligt utan snarare en överreaktion från Saga. Jag vet vem Alfred är utanför det här och är en jättefin kille. Blir så besviken isåfall, han och Alexis är mina favoriter av grabbarna.
Citera
2026-02-16, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av typ108
Jaa! Vad glad jag blev när fina Alexis blev vald efter att Malak varit ett svin mot honom. Usch vad obehaglig hon är.

Angående Alfred så har jag svårt att tro att han har gjort något allvarligt utan snarare en överreaktion från Saga. Jag vet vem Alfred är utanför det här och är en jättefin kille. Blir så besviken isåfall, han och Alexis är mina favoriter av grabbarna.

Håller med!!
Utom att jag inte tror Malak är så dålig som hon först kanske framstod efter det där med Sky - hon hade känslor för Sky och hon blev sårad.

Alexis och Alfred är mina absoluta favoriter.
Men om Alfred nu "gjort något" så gör det i alla fall inte honom till en dålig person. Det syns tydligt hur mån han är om Saga och att hon ska må bra. Misstag kan alla göra.
Citera
2026-02-16, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Håller med!!
Utom att jag inte tror Malak är så dålig som hon först kanske framstod efter det där med Sky - hon hade känslor för Sky och hon blev sårad.

Alexis och Alfred är mina absoluta favoriter.
Men om Alfred nu "gjort något" så gör det i alla fall inte honom till en dålig person. Det syns tydligt hur mån han är om Saga och att hon ska må bra. Misstag kan alla göra.
Jo det gör han till en dålig person ifall han utsatt Saga eller någon annan för ngt slags ofredande
Citera
2026-02-16, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitarg99
Jo det gör han till en dålig person ifall han utsatt Saga eller någon annan för ngt slags ofredande

Det håller inte jag med om. Människor kan begå en dålig handling utan att vara dålig. Är du perfekt?
Citera
2026-02-16, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallonpej
Hur kunde dom ta med Saga i detta program? Måste vara den tråkigaste människan jag någonsin har sett, synd att hon ska ta upp tv-tid istället för någon som kan bidra till programmet
Kanske för att ha med olika personligheter?
Jag gillar henne. Hon är blyg men vad gör det?
Citera
2026-02-16, 16:37
Medlem
Comitiums avatar
Varför Love island? Det finns mycket bättre porrsajter på nätet.
Citera
2026-02-16, 19:29
Medlem
Tack Malak för denna fantastiska säsong. Du bär det här i princip själv.
Citera
2026-02-16, 22:55
Medlem
Gud jag avskyr feliz med fucking känsla, och sky är den största jävla tönten, klarar inte ens av se dom på tvn. Hon är så fucking pick men hela tiden ska kasta blickar och prata överlåtet om sky till de andra tjejerna när malak hör, pissar på dom två.
Citera
2026-02-17, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yoyobitchesa
Gud jag avskyr feliz med fucking känsla, och sky är den största jävla tönten, klarar inte ens av se dom på tvn. Hon är så fucking pick men hela tiden ska kasta blickar och prata överlåtet om sky till de andra tjejerna när malak hör, pissar på dom två.
Vad är det Feliz har gjort ??? Ska hon bli straffad för att hon råka bli kär i en kille som även är kär i henne . Klart Feliz ska prata om sky om hon vill klarar inte Malak av det får hon väl gå därifrån.

Är det någon som kastar blickar så är det väl Malak som ej låter Feliz och sky vara . Både Alexis och Viktor har känt av det när hon inte ger dom en chans .
Känns mer som Malak är besatt av sky
Citera
2026-02-17, 00:17
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoyobitchesa

Håller med.
Citera
2026-02-17, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Alfred är en såndär "nice guy" som vill ha cred för han är en nice guy. Allt är bara fejk. Han leker bara nice guy. Det blev ännu mer klart också när han sa något i stil med "jag är inte tillräckligt bad boy alltså?" till den urtråkiga Saga. Har lust att banka sönder tvn när hon pratar. Fyfan vad hon stör mig.
Jag tror inte alls att det är fake.
Citera
2026-02-17, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Samma grej som gjorde att paradise hotel fick läggas ner förut. Att acceptera ett nej är inte hans starka sida.
Han har alltså våldfört sig på någon även utanför? Hur vet du att det är sant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in