2026-02-16, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Varför elak?
Med tanke på det någon skrev här, att hon vänder saker och ting så det är mer synd om henne och sen låter hon bli att svara…
Citera
2026-02-16, 20:35
Avslutad
Jag tycker hon är uppfriskande. 1000 gånger mer jordnära än alla influensers som shoppar Chanel handväskor och allt vad dom gör. Rusta och ICA maxi ftw!
Citera
2026-02-16, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snajjels
Jag tycker hon är uppfriskande. 1000 gånger mer jordnära än alla influensers som shoppar Chanel handväskor och allt vad dom gör. Rusta och ICA maxi ftw!
Haha! Det finns ju dock mellanting mellan Ht och Bianca Ingrosso 😂 behöver inte vara allt eller inget
Känner du dig verkligen intresserad av en bild på Ica maxis entre?
Citera
2026-02-16, 21:37
Medlem
Fatta gött om hon kunde embracea’a hennes bristande karaktär. ”Ni känner mig! Påbörjar projekt som ej avslutas. Går åt helvete med sovrummet och dekorplasten i köket.”
Det hade åtminstone känts äkta. Och lite kul. Och relaterbart. Lite genuin självdistans.
Citera
2026-02-16, 22:45
Medlem
På HT’s senaste inlägg där hon sååååå gärna ville veta hur många barn folk har är det 1385 kommentarer. Anmärkningsvärt i sig vem som orkar kommentera en sån sak, men säger rätt mycket om Hannas fans.
MEN av dessa nästan 1400 kommentarer har hon inte gillat eller kommenterat en enda? Så intressant var det liksom. Riktigt genomskinligt att hon endast ställde frågan för att få engagemang och inte för att hon faktiskt bryr sig..
Citera
2026-02-16, 23:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brasken87
På HT’s senaste inlägg där hon sååååå gärna ville veta hur många barn folk har är det 1385 kommentarer. Anmärkningsvärt i sig vem som orkar kommentera en sån sak, men säger rätt mycket om Hannas fans.
MEN av dessa nästan 1400 kommentarer har hon inte gillat eller kommenterat en enda? Så intressant var det liksom. Riktigt genomskinligt att hon endast ställde frågan för att få engagemang och inte för att hon faktiskt bryr sig..

Idioter hela bunten
Citera
2026-02-17, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot
Ja det är sorgligt. Om jag reser bort en vecka är inte ica maxi en av höjdpunkterna. Vem går ens på mataffär när man är bortrest?

Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det säger mest om vilken håla hon bor i när dom har en timme till närmaste ICA Maxi. 😝
Jag själv har 40 min till närmsta Ica maxi, ändå ser jag verkligen inte det som en lyx att handla där 😅
Citera
2026-02-17, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Eller hur? Vad gör de ens där när de ska vara gäster hos någon annan? Lol. Men hon måste säkert bara in pga PIRRRRR. Ser L’s lilla ansikte framför mig ”oh well in i butik igen..”

Uppväxt på Ica maxi rusta Willys gekås! Kul!!!!
Kan hända att K:s mamma inte har ekonomin att betala för 3 extra personer i flera dagar. Jag har iaf aldrig låtit min mamma få stå för våra matkostnader när vi är där en längre tid oavsett om hon har råd el inte.
Citera
2026-02-17, 08:18
Medlem
Det buggar för Hanna när hon ska publicera i flödet och det har varit så de senaste 5 dagarna och därför har hon inte kunnat publicera så mycket
Citera
2026-02-17, 08:24
Medlem
Citat:
Det buggar för Hanna när hon ska publicera i flödet och det har varit så de senaste 5 dagarna och därför har hon inte kunnat publicera så mycket

Tror du på det? Hon skyllde ju nyss på att kebaben jobbat och därför lite uppdateringar.
Jag tror hon ljuger..
Citera
2026-02-17, 08:28
Medlem
Gotyourbacks avatar
Citat:
Det är ett sånt sjukt sammanträffande att hon pratar om hur mycket problem hon haft med att lägga upp bilder 10 timmar efter att Carmaliv gjort samma sak.
Citera
2026-02-17, 08:46
Medlem
Citat:
Undra vad det är för guldcontent vi gått miste om. Frostie flingor och cocacola från Ica Maxi kanske. Lyxlyxlyx
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in